HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

2 July Thursday

2009.07.06. 11:12 chrisie

Hat ez a nap eszement volt!!!

Reggel ugye a szokasos babavigyazas a templomban. Nincs sok ertelme megint aradozni a gyerkocokrol. Meg mindig csak olvadozom toluk. :) Csomo fenykepet csinaltam veluk! Egyszeruen fenomenalisak. Ilyenkor az embernek csak az jar az eszeben, hogy "Gyereket akarok!" ;) Asszem ez igy normalis. Vicces is... en kb errol vagyok jellegzetes. Tegnap beszelgettunk alanyokkal, hogy mi lesz velunk 10 ev mulva. hogy fogunk talalkozni, ki, mit fog csinalni. En voltam a fiatal, orult anyuka, gyerkocokkel, akiknek az anyjuk a bandavezeruk es egyutt csinaljak az okorsegeket es egetik magukat. :D Hahaha, nagyon sokat nevettunk, es meg csomot szineszkedtem. Micsoda este volt!!! De erre majd visszaterek a 5 July Sunday-ben!

Reggeli babazas utan, korulkerdeztem ki mit csinal. Hat mondtak, menjunk el Hempstead Heathre. Az egy viszonylag kozeli oriasi park. Tenyleg oriasi! Ez tenyleg olyan, hogy kozel nem vagy autokhoz amikor a kozepen vagy. Csodaszep hely. Es meg tavacskak is vannak benne. Persze mi tortent, kitalalhatjatok! Megerkezdtem biciklivel, tobbiek akik busszal jottek kicsit kesobb befutottak. Hat meghalunk a melegben... Mondom, akkor nyomas furdeni! A tobbiek akik otthonrol jottek felkeszultek egy kis fordozesre, de nalam nem volt furdoruha, vagy ilyesmi. Igy hat... rohanas... ugras... ruhastul benn voltam a vizben seperc alatt. :) Hat kicsit megbamunlt a tomeg, de tetszett nekik. Meg biztattak is paran, hogy csak menjek ruhastul, ki nem szarja le. :) Szal egy nagyon jot pancsiztunk. Aztan vizesen megint lora szalltam es szaguldottam haza, mert korabban kellett vegeznem mint altalaban.

Ugyanis ezen a delutanon Luluval sulilatogatoba mentem. Jovore Lulunak el kell dontenie melyik sulikba akar jelentkezni, igy mostansag nyiltnapokra jar. Aznap elmentem vele mert Caroline nem ert ra. De halljatok olyan kiraly volt, hogy meg en is tokre elveztem!!! Rengeteg diak volt benn es minden teremben kis bemutatokat tartottak. Kemia teremben kiserletestek, biosz tereben szinten, es meg te magad is kiserletezgettel, pszichologia termuk is volt, ott is csomo mindenit ki lehett probalni, persze zeneteremben is, aztan nekik van olyan, hogy fozes-ora, ott meg sutit gyartottak es azt lehetett enni... Szal tenyleg tiszta izgi volt. Es nem hiszitek el, de nekik meg medencejuk is volt!!! Olyan lehetosegek voltak, amirol otthon en meg csak almodni sem mertem volna! Szamitogepek allnak sorban a folyoson, amiket barmikor hasznalhatsz, a menza ugy megy, hogy van egy kartyad amire feltoltod a penzed es arrol fizetsz, es valasztod ki magadnak a kajat [mert ugye itt tobb van amibol valaszthatsz...] Aztan rengeteg teniszpalya, meg a konyha ahol fozni tanulnak, csomo modern felszereles... En komolyan csak amultam, hogy itt miket lehet csinalni, es miket csinalnak. A muveszet [rajz] ora naluk nem olyan snafu tantargy mint otthon, csodajo dolgokat csinalnak, es sokat adjak a fejuket arra, hogy abbol fakultaljanak. Azt mondtam magamnak, hogy az en gyerekemnek ilyen suliba kell jarnia!!! Aztan elgondolkoztam azon, hogy emlexem az elejen azt mondtam az angolok mindent olyan felszinesen csinalnak, a tanulast is. Messze nem tanulnak annyi reszletet, meg olyan melyre hatoan mint mi... Es nekem ez nem tetszett... de meg kell hogy mondjam valtozik a velemenyem. mire az a sok aprosag? Mar nem is emlexem! Nalunk sokkal iknabb gyakorlati az oktatas. Project munkak, gyujto munkak... olyanok amik szemely szerint a diakot vonjak bele a temaba. Ha ertitek mire gondolok. Szal most komolyan gondolkozom melyik oktatasi rendszer mellett allok ki inkabb. Mert mondjuk azt tokre szeretem, hogy bioszbol, matekbol sokkal tobbet tudok mint ok. [Joh... matekbol sajna mar kezdem elfelejteni a dolgokat. Legalabb a fuggvenytablam kellene.:S]

Szal a sulinezo korutunk felemelo volt. Kerdoivet kellett kitolteni a jelentkezo diakoknak es a szuloknek. En felhatalmastam magam, hogy kitoltsem a szuloi kerdoivet. Az egyeni velemnyhez annyit irtam, hogy: Amazin facilities. Impressive. [Elkepeszto lehetosegek. Lenyugozo.] Egesz este 7ig ott csaszkaltunk a suliban. Lulunak is nagyon tetszett. Lattam rajta. Egyetlen felelmunk... hogy nagyon nehez bekerulni. tanulmanyilag jelen pillanatban a legjobb suli Londonban. Jah ez a City of London School for Girls! [Aki veletlenul azon gondolkozik hova adja a gyereket suliba :P]

Hogy teljes legyen a nap, persze este megint csak talalkoztunk kedves barataimmal. Mindenki nagyon megszerette a vizipipat, szal megint csak vizipipazni mentunk. De ez alkalommal nekem valahogy nagyon nem izlett a dolog, szal nem igazan vettem resz a szipuzasban. Aztan ugy 12 korul meg lecsuccsentunk a fuves teruletre dumalni egy kicsit. Egyre tobbet beszelunk a jovorol. Igazabol nagyon sokat. :S Olyan felelmetes. Nem akarom itthagyni oket!!! Persze egy ev alatt biztosan masfajta baratsagok alakulnak ki mint otthon 12, 4, vagy mindegymennyi ev alatt... szal ez mas. De azt merem mondtani, hogy nagyon szoros baratsag. Ezekel az emberekkel napjaban legalabb kb egyszer talalkoztunk. Egyutt eltunk, mindent egyutt csinaltunk. Mindent tudtunk egymasrol, minden bajunkkal rogton egymashoz futottunk. Egymast oleltuk ha sirtunk, ha nevettunk, egyutt tancoltunk, es voltunk reszegek, egyutt utaztunk a buszon, pushadtunk a melegben, fetrengtunk a park fuveben... nem tudom. Nagyon kozel vannak hozzam. Foleg Diana meg Jessi.

Csak hogy hu legyek magamhoz el kell mondjam, megint 3kor fekudtem le. ;)Tudom, h utaljak ezt otthon hallani. De le kell hogy mondjam sokkal jobban erzem magam amikor 4 orat alszom, mint amikor tobbet. Nem mindig igaz, de altalaban igen! Es nem viccelek!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr981229403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása