HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

3 July Friday

2009.07.06. 11:31 chrisie

Dolgozom... Nagyban takaritom a konyhat, nagyon rendesen, mert ezte vendegseg lesz nalunk. Ki kell nezni valahogy... Csong az en vonalas telefonom. Valaszolok. Kedves noi hang:

- Jo napot, vesztette-e el on, vagy barki a hozzatartozoi kozul a telefonjat mostanaban? I was taken aback. [Meghokkentem.] Nagy keeeerek szemeket meresztettem es valaszoltam: Igen, en.

- Le tudna irni, hogy nezett ki ez a telefon? -Persze, kek es szurke Samsung telefon. A hatterkep ket lany piros napszemuvegben...

- Jo, azt hiszem az on telefonja itt fekszik elottem az asztalon...

Hahahaha!!! elig tudtam elhinni!!! Egy rendorsegrol telefonaltak. Kikrdeztek engem meg pardologrol, aztan mondtak, hogy mehetek a telefonomert. Wohoo!!! Naaagyon durva. Es ami megdurvabb, h rohatt jofejek voltak. Amikor megtalaltak a telefont nem volt benne aksi, szal elmentek a telefon boltba, feltoltottek, es es aztan kikerestek egy telefonszamot [My home] felhivtak es igy ram talaltak. Pedig en meg csak nem is jelentettem, hogy elvesztettem a telefont!! :O Nagyon durva!!! hahahaha!!! Hihetetlen!!! Tenyleg az!!! En meg a kisujjamat sem mozditottam, hogy megtalaljam. Ez komolyan csoda! Szal ma, amint befejeztem ezt a kilometeres blogaradatot, megyek es visszaszerzem a telefonom.

Tudom mindenkit nagyon erdekel, hogy talaltak ra. Visszaadta a srac, vagy csak megtalaltak. Engem is nagyon erdekel, de sajna nem tudom. Majd megkerdezem, amikor elmegyek erte. Huu... DURVA!!! :D

Aztan este meg volt egy jo kis meglepetes. A vendeges vacsi utan mindannyian elmentunk egy koncertre a templomba. Leultem, mire a mellettem ulo holgy felajanlotta, hogy csereljunk helyet, mert ott ul az o regi au pairja Mo.-rol. A lanyt neztem mar hatulrol is, hogy de emlekeztet engem a Bogira, de gondoltam, ah, dehogy... hat o otthon van, en meg itt. Leulok... ram nez, en ora...

- Hat te meg mit keresel itt?? Tort ki mindkettonkbol a kerdes. Tenyleg a Bajor Bogi volt! :D Hahaha! Micsoda egybeese. Kiderult hogy 6 evvel ezelott volt itt au pair es most csak egy honapra jott hogy munkat keressen szeptembertol. Jaaahj, mekkora jot beszelgettunk meg nevetgeltunk!!! :D Micsoda nagy meglepetes! Pont o!!! Nagyon birom azt a csajt!!! Huhuu, tokre mondta, hogy minek megyek haza, ha ennyire elvezem itt, miert nem megyek itt egyetemre. Vagy legalabb maradjak, amig o marad. Hat ne tudjatok meg, hanyszor ereztem keszteteszt arra, hogy megvaltoztassam a hazautazasom datumat. Millioszor!!!

Mivel penteken tortent mindez, es hetvege -az alvas ideje- kozelgett este meg el kellett mennunk bulizni. ;) Nem igazan voltam oltozos hangulatban. Nem tudtam mit vegyek fel, szal vegul ugy dontottem, hulyet csinalok magambol es mindent felveszek. :) Egy lila ing volt rajtam, egy kek csillogos uszosapka szeru csinos sapesz, egy narancssarga hawaii viragfuzer a nyakamban piros napszemuveg es ket hosszu borkesztyu. Igazabol be kell vallani, hogy baromi jol neztem ki. Mikor csatlakoztam a tobbiekhez a buszon, nagy udvrivalgas fogadott! :D Hihi, csodajo este volt! igaz lassan indult be. Eleve csak kb 11 korul talalkoztunk, aztan kb hanali 1 volt mire sikerult bejutnunk vhova, de onnantol kiraly volt! :D Eleve sokkal tobben alltak le velem csevegni a kinezetem miatt. Londonban szeretik a furcsasagokat. Szal sokat cseveresztem, aztan meg tancoltunk mint az orultek. Uschi ott volt... Szal szokasunkhoz hiven megint csak sikerult elerni, hogy mi ketten nyomtuk a tancot, a tobbiek meg alltak korben es neztek. :) Vicces, vhogy ez sokszor megtortenik. :D Nala jobb tancparnerem meg sose volt! :)

huseg kedveert 4kor ertem haza. :) De masnap sokaig aludtam! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr801229454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása