HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Paradicsom... gyumolcs/zoldseg???

2009.06.24. 19:07 chrisie

A hetvege orult volt.

Szombat ropi, utana megint beultunk egy kicsit iszogatni. Megbeszeltuk, hogy masnap megyunk paran Brightonba jatszani beach volleyt. Este viszonylag koran haza akartam erni, de aztan az este csak huuuuuzodott. Agival [talan emlekeztek, a ropis baratnom] es Mo ["edzo"] mentem haza. Mert ok is biciklivel voltak. Pontosabban Mo es epp azon voltunk, hogy Aginak is osszesedjunk egy bicilkit, amit kolcsonkert. Lassan ment ez a kozos biciklizes, vegul 1.30 korul ertem haza.

De az este egyaltalan nem fejezodott be. Nem fogok ebbe mellyen belemenni. A lenyeg, hogy Aginak mindenfele problemai voltak aznap este a pasijaval/nem pasijaval... hogy jarnak-e/sem... Szal felhivott 3kor hogy dumaljunk, meg aztan 6kor is... Nem sokat aludtam aznap este.

Aztan masnap hezitaltunk, hogy akkor most menjuk-e Brightonba vagy sem. [Jah, mert szakitott a sraccal, szal nem volt kedve menni...] Ugy volt nem megyunk, aztan az utolso fel oraban irt, hogy inkabb menjunk. Hah, rohanas, de elkeszultem.

5en mentunk ropirol. 3an mentek vonattal en meg egy sraccal kocsival. Bereltunk egy palyat 2-4ig. 11kor indultunk. A szivas az volt, hogy ORIASI dugo volt!!! Idegesito. Csak hogy kierjunk Londonbol 2 orat kellett vezetunk.Aztan megerkeztunk Brightonba es ott TELJESEN beallt a forgalom. A zold lampanal meg se moccantunk. Mondtanom sem kell, hogy a srac total ki volt akadva... 3 ora volt, es meg le kellett vezetnunk a tengerre. Probalkoztunk kis utcakban, de meglepoen meg ott is allt a sor. :S

Aztan egyszer csak a srac besokallt es visszafordunlt. Midnen uk-muk-fuk nelkul elindult haza. :( Aszondta semmi ertelme mert ugysem erulnk oda 4re. De vazze, en amugy is maradtam volna, hogy csak ugy talalkozzam a tobbiekkel, meg hog lassam Brightont... De mire leesett, hogy tenyleg megfordultunk, es tenyleg hazafele tartunk, mar keso volt szolni. Szal en is elszartam... meg a srac is hulye volt. Lenyeg, a vasarnapom halalra el lett k****.  :( 6 orat ultem a kocsiban mindenfele mozgas nelkul. Reggel enni nem volt idom, szal majd ehen haltam. 6 ora... 5re ertunk vissza. Halat adtam mikor kiszalhattam a kocsibol. Arrol nem is beszelve hogy aznap dogleszto meleg volt.

Hogy helyrehozzam a napot mise utan atugrottam Dianahoz. Mi van a Dianaval??? Mindig ezt kapom. Igen regen, nagyon regen volt egy kicsi mely pontunk de azota reg nagyon joban vagyunk megint. Nagyon joban!!! Nekem meg mindig o a szivem kozepe. ;) Most hogy Becci elment megtobbet vagyunk egyutt. Es igazabol most a Jessi baratnoje itt volt, igy o sem volt valami elerheto, szal mi voltunk a mag, aki mindig minden nap talalkozott. Sajnos Diana most kicsit depis... En se ertem igazan miert, valami olyasmi, hogy nincs kedve hazamenni, mert ott olyan dolgokkal kell megbirkoznia, amivel nem akar, meg nincs felkeszulve. Ilyen pl az egyetem. :S Jelentkezett mindenfelere. Kina tortenelemtol elkezdve jogig... latszik, hogy tenyleg nem tudja mit akar. :(

Szal baratokkal amugy is jol el vagyok latva. Folyton egyutt vagyunk. Minden este kb elmegyek itthonrol... ami kicsit para... Jahj... Par napja Caroline panaszkodott, hogy felebredt amikor 2kor hazajottem. :S Mondta, hogy utana nem tudott aludni. Szal jo nagy buntudatom volt. Aznap este ugy volt, hogy talalkozunk megint a lanyokkal, de gondoltam most egyszer itthon maradok. Aznap Caroline megkerdezte, hogy elmegyek-e este. Mondtam nem. Hat, latnotok kellett volna az arcat!!! :D Tiszta mosoly: Komolyan? Jaaahj de jo! ;) Hihi, legalabb ertekelik, amikor itthon vagyok. Rogton el is huzott, csapot-papot otthagyott, es elment furdozni, aztan meg tok koran aludni. :) Hahaha, kielvezte, hogy tudta, valaki kezeben tartja a csaladot. Lulut elvittem aludni, Emmanak segitettem tortat sutni, eltakaritottam magunk utan, bezartam, beriasztoztam mindent. Emma is eszement halas volt, hogy segitettem neki, es fenn maradtam vele. O is halal faradt volt, legalabb jo sokat nevettunk es hulyultunk. :) De vegul egy bazi szep es finom tortat sutottunk. :P

Szal ertekelik amikor itt vagyok. :) Egesz orom igy itthon maradni. De nehez, mindig van kivel talalkozni... tul sok az ember. Dehat igy szep az elet. Es oszinten... otthon se voltam masmilyen. ;P De mit tegyen az ember!? Minden napra legalabb 2-3 program van mi kozul valaszthatok. A hetvegerol nem is beszelve, amikor alt 5 kozul lehet valasztanom.

Ma pl szerveztem egy jo kis picknicket a Hyde Parkba. Paran biciklivel megyunk es ott talalkozunk a tobbiekkel. Rem kisut majd a nap, mert most meg nem nagyon ragyog. :( Pedig vizipisztoly csatat akartam rendezni.

Szulinapom is kozeleg. Ez az UTOLSO het amikor meg teenager vagyok. :S Borzaszto!!! Emma mar nagyon mondogatja, hogy vmi nagyon jot talalt ki. :P En, hogy vmi ujjat csinaljunk, akartam szervezni egy paintball napot. Talaltam is tok sok lehetoseget, viszonylag olcson. De nem hiszem hogy osszehozom. Annyira nem vagyunk mar sokat, nem mindnenki lelkesedik, es amugy is egy hettel elobb le kell foglalni, amirol mar kicsit le vagyok maradva. :( Pedig akkora jo otlet. De sebaj, valamit hagyni kell otthonra is. Tesokkal ugyis nagyobb poen lenne ezt megcsinalni!!! :D

Mar csak egy jo kis munka kell otthonra. ;)

Nagyon rosszkisnalny voltam... szerdan logtam sulibol... ;) De mar alig van ertelme bejarni!!! Minek!?

18 nap es otthon vagyok. :S Nagyon fog hianyozni. :(

Diana is total depi... jah, ezt mar mondtam. Olyan kis cuki, ugy jelentkezik egyetemre, es jelentkezett oda is ahol Becci lakik. Csak azert, hogy vele egy varosban lakjon. :D Hat nem edes!? ;) Mi meg megigertuk egymasnak, hogy minden evben talalkozunk majd! Barcsak sikerulne!

Halljatok nagyon vitatkozunk... konyi segitsetek!!! A paradicsom gyumolcs vagy zoldseg!? Ugye hogy zoldseg!? Senki nem hiszi el!!! Nincs vmi jo kis definicioja annak, hogy mi gyumolcs? Tiszta nagyo fogadasokat tettunk mar, muszaj nyernem! :P

Egysszer irnom kell majd hosszan a Maddyrol. Felelmetes helyzetek vannak itthon. Ugye neki februar ota napi migrenje van, szal azota nem si volt suliban. :S Es nem hogy javulna a helyzet de inkabb csak romlik. Borzaszto... Itthon mindenki depi miatta... kiveve o. Nagyon fura, en meg mindig ugy erzem, hogy csak tetteti. De igazabol mar Emma is velem van. Egyszeruen nagyon atlatszo neha. Es nagyon nevetseges, amikor egyszeruen csak NEM AKAR kiprobalni uj gyogymodokat. Mert nincs kedve. Mert nem erdekli. Tudod, aki igazan szenved, annak nincsenek ilyen kifogasai. Nevetseges... Es pl volt egy dieta mit be kellett  volna tartania... Hat probalta fenntartani a latszatot, hogy betartotta, de azert en eleg egyszeruen lefuleltem, hogy rohattul nem tartja be. Nagyon fura lany. A helyzet az, hogy nehany vitajukbol azt szurtem le, hogy szegeny egyszeruen csak figyelmet, torodest akarna kicsikarni a tobbiekbol. De nem nagyon megy neki. Ah, biztosan valami lelki mely okat van ennek a "fejfajosdinak"...Minden esetre tenyleg nagyon nehez vele, meg az egesz szituval. Neha olyan szivesen leorditanam a fejet, amikor ilyen onzoen, csokonyosen es hulyen viselkedik. :(

Nehez.

Hah, megyek a picinyeimhez a templomba!!! :D Jahj, ugy szeretem oket!!!! WOW!!

Szervusz!!! [Tudtatok, hogy ezt a nemetek is mondjak?]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr531206195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása