HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Husvet elott

2009.04.08. 18:40 chrisie

Nagyon durvan besokalltam mostanra a takaritastol. Nem tudom miert pont most, de valahogy nagyon nem megy. Persze most mindent 2x olyan rendesen kell csinlani mint barmikor maskor, mert ugye Husvet kozeleg a sok vendeggel szal az egesz lakasnak csillognia kell. Jobban mint Karacsony elott. :( Szal rosszkor jott ram a besokallhatnek. Minden szar munkat kell csinlani, mindenhol porttorolni, minden fabol levo targyat lepolirozni... minden... :( Annyira nagyon nagyon elegem van belole. Es kozben persze a stressz, hogy meg ennel is jobbnak kellene lenni, ki kene talalnom Caroline gondolatait, hogy mit akar elintezettnek latni. De asszem reszemrol normalis, hogy nem keresem ilyen tekintetu vagyait... :(

A hetvegen ez egesz csalad ossze vissza elutazott. Lulu sielni volt, a lanyok a mar emlitett felvetelt keszitettek Irorszagban, Carolinenak meg szulinapja volt, szal a pasijaval elhuzott valahova. De azert, hogy ne unatkozzak kiadtak nekem a munkat elm. pentekre. De egesz hetvegere elhuzodott. Kutyasetaltatas... :( Utalom azt a kutyat. Ne mondjatok meg, de nem vittem el setalni. Vhogy nekem is csalni kell, es ezt nem tudjak leellenorizni. Huto alapos kitakaritasa... Mindent ki, kimosni, vissza... Szivas. Szekreny alapos kitakaritasa... megnagyobb szivas. Eszement sok cucc, polc... mez mindenutt. :S Szal a hetvegen nem unatkoztam. 

De azert nagyon kielveztem, hogy nem voltak itthon. Vegre egy kis nyugalmam volt. Evezredek ota az elso alkalom, hogy megint senki nem volt itthon, mert ugye miota Maddy nem jar suliba, mindig egymast boldogitjuk. :S Pentek estere Diana es Becky atjottek. El akartak rangatni engem a varosba partyzni, de vegul nem sikerult nekik. Helyette itt ragadtak. Akkora jo partyt csaptunk, hogy az csak na. Jatszottunk ivos jatekot. Halal vicces volt. Nagyon egyszeru kis debil jatek, de a lanyok mar ittak kicsit mielott idejottek, szal nagyon jol sult el. :) Eszement jot szorakoztunk, orakig karaokiztunk es tancoltunk aztan 4kor lassan bealudtunk. :) Sajna -mint ahogy egy bulin lenni szokott- tortent egy-ket baleset...

Eloszor eltortuk a bornyitot. Egyszeruen beletorott a parafaba. :D Szenvedtunk rendesen hogy aztan kinyissuk az uveget. Aztan Diana hasznalta a fenti mosdot. Par ora mulva nem ertettem, hogy miert csopog ram mindig valahonnan viz... Aztan osszeallt a kep, hogy felettunk van a furdoszoba. :S Hat felmentunk... allt a viz. :S Nem tom hogy szerencsere e, de padloszonyeg van abban a mosdoban. Szal az nagyjabol felitta a vizet. Szal a padlo nem szenvedett latvanyos kart. Torolkozokkel felitattuk a vizet, aztan hagytuk szaradni. Mara mar OK. :) Aztan meg valami... Diana elemeben volt. Egy pohar bort raontott a billentyuzetre. :S Letisztogattuk, szarogattuk. No para. Csak masnap jottem ra, hogy van para! Hasznalni akartam a gepet... de a billentyuk egyszeruen beragadtak. :S Nah ez volt aztan csak az igazi szivas, mert tudtam, hogy valszeg elottem mar hasznalta Caroline szal tuti lebuktunk... Ez ejjel 2 korul volt. :) Szal szepen nekialltam egyesevel kiszedegetni a billentyuekt es kitisztogatni. Orom volt! :D Mindet kb 3x meg kellett csinlanom mire megint hasznal6o lett. :D Masnap Caroline kijelentette, hogy vki vmit raontott a billentyuzetre, mert ragad... :S Hat kenytelen voltam bevallani a szitut. De azert nem mondtam meg hogy bor volt. ;) Bar tuti rajott. Mindegy. Mondam neki, hogy mar egyszer kitisztitottam, de igertkeztem,  hogyha kell akkor megint nekilatok. De aztan a dolog feledesbe mertul. En meg kiprobaltam, es sztem tok OK volt, szal nem szenvedtem vele tobbet.

Jah halljatok a legjobb... nem is mondtam! Multkor a reszeges sztory... emlekeztek!? Szal ket nappal kesobb Caroline a vacsinal megkerdezte hol voltam aznap este. :S Mondtam, hogy a lanyokkal mentunk bulizni. "Es nem talalkoztal Marleneval?" [O Caroline egyik baratjanak az au pairja.] Mondtam, jah, de nagyon vicces volt! Hat nagyon gyanus pillantasokat vetettek ram. Marlene erdekes dolgokat meselt otthon. Hahaha. Megkerdeztek hogy reszeg voltam-e. Vadul szabadkoztam, hogy nem, csak persze kicsit ittunk es jo kedvem volt. Szal nem voltam teljesen tiszta de reszeg biztos nem!!! Nagyon meleg helyzet volt. Basszus total kiakadtam a csajra! Hol marad itt a bajtarsiassag??? Mit adja itt a forro drotot. Es ami a legjobban zavar, hogy akkor amikor vele osszefutottunk nem is volt semmi bajom. Persze orult voltam. De csak mint MINDIG! Persze hogy ugrabugraltam, meg hulyultem, meg nevetgeltem. De ez normalis, csak o nem tudja mert igazabol meg soha nem toltottunk idot egyutt. :( Nah mindegy. Kicsit idegesito volt a szitu.

Visszaterve a hetvegere... A hazibuli utani napot kicsit elszartuk alvassal, kajalassal, napon ucsorgessel. Jo kis nap volt. Aztan a lanyok elhuztak, en meg nekilattam a napi nagytakaritasi teendoimnek. Aztan ropi. :D

A ropi halali jo volt, mint mindig! :D Kepzeljetek, az utanunk edzo kosarcsapat nem jott, szal dupla ideig voltunk, ami annyit tesz hogy kb 4 orat ropiztunk!!!! :D Kicsit tobbet is. Eszmeletlen jo volt!!! :D Es utana mindannyian beultunk egy pubba dumalni. Nagyon jo volt a hangulat, bar en kicsit kuka voltam. Nem tudom igazan kezelni a helyzetet, amikor viszonylag ismeretlen emberek vannak korulottam csak. OK hogy egyutt ropizunk de az nem jelent semmit. Total nem ismerem oket. A legtobbnek meg a nevet sem tudom... Szal neha beszoltak, hogy nem legyek mar olyan kuka. :) De ne feljetek, azert beszeltem is! :D Es aztan az egyik csavoval egyutt mentunk haza, mert kiderult hogy tok kozel lakik hozzam. Jo volt, mert nem jart a metro, igy fingom sem volt milyne utvonalon kellett volna hazamennem. Meg jot beszelgettunk a nyelvrol, az angol hozzaallasrol, a ropirol... :)

A legjobb, hogy a lanyok felhivtak, nem akarok-e csatlakozni hozzajuk a kozeli Jazz barban. Hat mondtam nekik, hogy nem igazan. Faradt vagyok, eg keso is van [kb 1 ora volt]. De azert gondoltam mindegy, nincs messze, beugrom, koszonok nekik, aztan huzok. Persze ebbol az lett, hogy beugrottam, lattam punnyadas van, elkezdtem tancolnim felrazni a tomeget... :D Szal jot tancoltunk, szorakoztunk, aztan tenyleg faradt lettem, szal ugy 3 korul mondtam, hogy akkor en most megyek, es vegul akkor az egesz tarsasag hazahuzott. :) Poen volt. :D

Aztan vasnap felkeltem viszonylag idoben, hogy MEGINT dolgozzak. :( Asszem ertitek mi a bajom. Kicsit sok ez nekem mostansag. Aztan atmentem Dianahoz, akinek most egy hetig ures lakasa van. A csajokkal filmetneztunk, beszelgettunk, fozocskeztunk. Aztan mondtam nekik hogy huzok misere, de majd jovok vissza. Ugy volt utana tanulunk. De persze mi lett belole!? :D Hat nem tanultunk. Megneztuk helyette a Requiem egy alomert cimu filmet. Szerintem fenomenalis. Kicsit olyan Simplexes film.. ha ez mond valakinek vmit. ;) Szerintem briliansan van megcsinalva, es oriasi hatassal van az emberre. Aki meg akarna nezni annak mondom, hogy kicsit depis, meg brutal. Szal jol gondoljatok meg mielott megnezitek! :D

Szal vasnap is keson ertem haza. :) Csodajo kesonfekvos hetvege volt. De hetfon reggel koran keltem hogy talalkozzam Luluval aki vasnap delutan jott haza. :) Nagy orules volt! Kepzeljetek gipsze van! :D Vmi a porccal tortent. Igazabol nincs eltorve. [De tudjatok nagy ugyet csinal belole, mint minden serulesecskebol... figyelemhianyos a gyerek. :P]

Hetfon este megint elmentem otthonrol mert az egyik lany szulinapjat unnepeltuk. Dianaval mentunk, de kicsit koran ertunk oda szal setalgattunk egy darabig kettesben.

Dianaval jol megvagyunk mostansag. Van a hires negyes fogatunk Diana, Becky, Jessi es en. Folyton egyutt logunk. Diana huga jon arra az idore amikor az en baratnom, kedves kis Andikam is itt lesz. Mindketten folyamatosan arrol almodozunk hogy mit fogunk egyutt csinalni a latogatoinkkal. :D Szal Dianat nagyon birom. Iszonyatosan vicces, es olyan jokat lehet vele meg mindig beszelgetni. En nem tudom mi olyan kulonos ebben a lanyban, de nagyon elvezem a vele valo dumcsikat. Pedig valamikor csak hulyulunk.

Szal kozeleg a husvet. Vendegek: Sam -Emma baratja, Chris- Caroline baratja, Chris szulei, Andi - en baratnom, Chris gyerekei... plusz a norm 3 lany. Szal leszunk egy paran. Erre a nagy felhajtas. Chris szuli a htevegere jonnek. Az en szobamban fognak lakni. Szal mondtam rendicsek majd jol kitakaritom a szobam. [Hat rafer.] Caroline ma bement  a szobamba, hogy vmi viragot vigyen oda a vendegeknek. Hat mit ad Isten, mikor hazajottem megemlitette, hogy a szobam frenetikusan rendetlen. Nem akartam neki mondani, hogy miutan az egesz lakast rendben tartom, valahogy leszarom a sajat szobamat. Azt mondtam neki, hogy tudom, de szeretem igy mert legalabb otthon erzem magam. :S Lehet hogy nem kellett volna mert az arckifejezesebol ugy ereztem kicsit felreertette a dolgot. :D A mi lakasunk nem ilyen rendetlen... csak nekem otthonosabb, ha nincs patika rend. ;) Nah mindegy. Nem erdekel mit gondol.

Caroline... vicces noszemely. Szombaton volt a szulinapja. Mikor hazajott szamonkerte, hogy miert nem irtam neki SMS. :O Mondtam, mert nincs penz a telefonomon. Aztan elkezdte nekem mondani, hogy a lanyai sem irtak neki, es hogy mennyire rosszul esik. :S Nehezen atadhato, a lenyeg, hogy nagyon unnepeltette magat. Sztem az ilyesmi gusztustalan. Akkor meg en sem adtam neki se Szulinapi kartyat, se ajandekot... Kicsit kesesben voltam, szal Dianaval elhuztunk egy vasarba hogy vegyek neki vmi. Aztan ma este amikor mindenki itthon volt oddaadtam neki az ajandekot a kartyaval, meg a lanyok is hoztak neki extra fuszereket irorszagbol [amikre tokre vagyott], szal most boldog lehet. :D

Sok minden var meg ram Husvet elott. Levelet kene irnom... ;) Csomo leckem van, es persze a folytonos takaritas. Szal most egy darabig nem fogok irni [bar tudom ez nem ujdonsag.] De vasnap az Andi erkezik, szal onnantol egy hetig nem jovok gep kozelebe! :D Mindenkinek mondom, hogy majd 22e korul lassan talan elkezdek valaszolgatni a levelekre. Bocsika addig is az elmaradasert!!!

Aldott Husvetot mindenkinek!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr351054386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qsz 2009.04.11. 23:13:21

Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombatesti program volt de élveztem :) Kiadhatnál egy könyvet is ;) Pusz mázlista Andikának is.
süti beállítások módosítása