HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

• ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Anglia-korut

2009.05.26. 14:15 chrisie

2009. 05. 22. Birmingham - Diana, Becky, Jessi. en nem voltam ott, mivel ez egy penteki nap volt es nekem dolgoznom kellett. Unalmas volt ez a nap nelkuluk. Annyira, hogy este hazatelefonaltam, hogy mulattassanak. ;) Ez a nap egyebkent nagyon jol sult el a csajok szamara, csak masnap kicsit megszenvedtek, mert masnaposan keltek.

2009. 05. 23. Manchester - mindenki. Egyedul utaztam a buszon vagy 3-4 orat. Nem is hittem volna, de tokre elveztem. Teljesen egyedul, zenevel, konnyvel, gondolatokkal. Vicces volt, amikor sorban alltunk hogy felszalljunk a buszra egy feka csavo elkezdett nekem beszelni, hogy hova megyek, meg hogy tudom-e hol kell leszalnni, es, hogy Manchesterben lakom-e. Aztan mire felertunk a buszra mar ott tartott, hogy adjam meg neki a telefonszamomat, vagy legalabb a mail cimemet. Szegeny gyerek, hatarozottan kitartottam a mellett, hogy nem adok neki semmit. Hat belenyugodott, de mondta, hogy az ut vegig gondolkozzam, mert akkor majd jon megint hogy kicsikarja belolem. Szerencsere egy baratjaval utazott, szal jo indokom volt, elkuldtem, hogy utazzon a baratjaval es veletlenul se uljon mellem. Szal megusztam a tarsasagat a buszut erejeig. De mikor megerkeztunk tenyleg odajott. Nagyon konyorgott, hogy legalabb a mail cimem adjam meg. Mikor latta nem adom be a derekam aszondta, jo akkor o megadja nekem a szamat. Mondtam, hogy felolem megadhatja, de sok ertelme nincs mert en most megigerem, hogy nem fogom hivni. Hat szoval nagyon probalkozott a srac, en meg nagyon mondogattam neki, hogy en ugyis megyek haza, es inkabb az egyetemen keressen maganak baratokat. :) Szegeny... Nah azert vicces volt, egy no aki hallotta a beszelgetesunket nagyon nevetett. ;)

Megerkezes utan varnom kellett kicsit a lanyokra, mert az o buszuk kesobb erkezett be. Lenyeg a lenyeg, hogy kicsit kesett minden, igy kevesebb idonk volt Manchesterben mint szamitottuk. Kb este 6kor kezdtunk kikaszalodni a buszallomasrol. Kicsit korbejartunk. A benyomasom a varosrol: partyhely, mindenhol clubok, pubok; nagy gigantikus bevasarlokozpont: egy bevasarlo centrummal szemben all a masik, az utcak tele vannak a legdagabb, legnevesebb boltokkal, barmit megtalalsz...; modern epuletek. Nagyon tetszett hogy altalaban tenyleg foleg modern epuletek voltak midenutt, erdekes formakkal, eszement fenyekkel, absztrakt reklamtablakkal... ;) Azert ennyire nem durva, csak jol hangzott. :P Osszessegeben azert nekem nem tetszett annyira, de tney hogy megvan a sajat hangulata. Nekem hianyzott a zold... tul sok volt a beton. Sajnos ido szukeben nem sok mindent csinaltunk. Csak.. vasaroltunk!!! :O :( Az agyamat eldobom!! Sajnos a Becky nagyon-nagyon hiper megszallott vasarlo. Megjovunk, latunk egy jo boltot es eltoltjuk ott a fel napot. Engem oszinten kicsit kiakaszt, foleg, hogy ezek a boltok Londonban is megvannak. :( Nah mindegy. Amig o vasarolt mi jot hulyultunk a tobbiekkel.

Volt egy szabadteri koncert amin ugribugriztunk egy kicsit. :)

Aztan egy pubban valami eszement jot vacsiztunk. En risottot ettem, naaagyon finom volt!!! A legviccesebb, a Dianat elkezdtek szivatni, hogy nem mosott fogat elozo este. Mondtam, hogy fel tudom ajanlani a fogkefem az ugy erdekeben... aztan a fogkrememet is. :) A pubban megmosta a fogat, de nem a WCben, az asztalnal kezdte el mosni. :D Aztan atmasirozott ez egesz termen a WCig. :) Szetnevettuk az agyunkat.

Hajnali 3ig nem indult a buszunk. Jarkaltunk ossze-vissza. Nezelodtunk, lattuk a sok partys arcot, probalgattunk bemenni ide-oda, de nem akartunk fizetni, szal vegul csak egy internet cafeba mentunk, ahol tok jofejsegbol ingyen megengedtek, hogy hasznajuk a netet. :) Aztan visszamentnk a buszallomasra varakozni. Halal kiakaszto, Diana nekiallt tanulni!! :O Meghozza tiszta komolyan! Nagyon vicces volt, elvonult a konyvvevel es teszteket oldott meg. Becky probalkozott aludni, igy en meg Jessi tovabbfejlesztettuk zsonglor es foci kepessegeinket. Elvittem az uj labdaimat, es azzal jatszottunk. Foleg csak fociztunk, de eleg benak voltunk. A legjobb, hogy a ket biztonsagior odaaltt nezni, mondvan, hogy nincs minden nap ilyen szorakoztatasuk. Szal osszahaverkodtunk veluk. Jo sztorykat meseltek, meg neha osszeszedtek nekunk a labdat, es!! megengedtek hogy hasznaljuk a szemelyzeti WCt. ;)

2009 05. 24. - mindenki, Jessi delutan lecsatlakozik. Busz pontosan erkezett 3kor felszalltunk. Tudvan, hogy nem lesz maskor alkalmunk aludni, mindenki jol bepolyata magat, hogy ezt a 3 orat hasznosan toltsuk. A buszsofor megkerdezte mikor szallunk le. Mondtuk, hogy Leedsbe megyunk. Jofej volt, minden allomasnal bemondta, hogy hol vagyunk, szalljanak le akiknek kell. Utazunk,utazunk aztan egyszer csak egy megallo, megkerdezzuk, bocs, Mikor erkezunk meg Leedsbe. Hahahaha, masik buszsofor volt addigra. Mondta, hogy mar elhagytuk es epp London fele tartunk. :O Nagy riadalom! Mondtuk, akkor gyorsan leszallunk. Reggel 6-7 kozott kb a semmi kozepen, valami kicsit falusi buszmegalloban leszalltunk. :S Szidtuk a sofort mint a bokrot [maminrt az ujjat]. Minert nem monda be ha Leedsben vagyunk??? Hat oszinten en nem bantam, csak nevettem. Sot en kifejezetten elveztem a dolgot, legalabb van vmi action. :P

Mondtam, hogy probaljunk meg stoppolni, Leeds nem lehet nagyon messze. Hat probalkoztunk, aztan a vegen mar csak en probalkoztam. Vicces volt, jokat nevettunk az emberekkel, de senki nem vett fel minket. :( Pedig annyira biztam az angol vendegszeretetben!! :( Hat igy vegul vonatra szalltunk, ami joooo draga volt. :( De itt is mindenen nevetni kellett. Becky megnezte a menetrendet es kiszamonlta, hogy 10 percet fogunk utazni. Total ki voltunk, hogy 10 percert miert kernek £7?? Aztan amikor mar 15 perce utaztunk akkor kicsit csodalkoztunk... aztan megneztuk a menetrendet... 1 ora 10 percet utazunk! Hahaha. Nah igy mar jobban megerte a 7 font! :P Leeds volt a vegallomas. Egyik megallonal megallunk, aztan tovabbindulunk, de NEM abba az iranyba amibe eddig mentunk, hanem visszafele!!! Total kiakadas!! Micsoda!!! Ez volt a vegallomas! Total elszartuk MEGINT!!! Ott voltunk Leedsben, es most megint csak elfele megyunk. Hat en mar haldooltam a Dianaval a nevetestol. Ennyire nem lehetunk szerencsetlenek. Mondtuk, jo, a kovetkezo megallonal leszallunk, akkor kezdtunk el emlekezni, hogy jah, de ez a vonat a kovetkezo 3 megallot atugorja, szal csak jo sokara tudunk majd leszallni. Hat kepzelhetitek! Micsoda csapas!!! Hahahahaha!!! Aztan egyszer csak vmi uj helyre erkezdtunk a vonattal, ahol meg nem voltunk... Megnyugodva jottunk ra, hogy Leeds... csak a vonal kicsit hulyen, Y-ban ment. :D Meg szerencse,ogy Leeds elott nem volt mar mas megallo, mert kulonben leszalltunk volna ott. :D Szal vegul csak megerketunk. :)

Elso utunk vmi egy kis boltba vezetett, ahol megreggeliztunk. Aztan kerdes: Mit csinaljunk?? Becky: Menjunk vasarolni. Nah itt volt nekem kicsit sok, en mondtam, hogy jo akkor inkabb valjunk szet mert mi a Dianaval varost akarunk nezni, meg valami parkban leheveredni. Vegul Becky beadta a derekat es mondta, vasarolni mashol is tud. Szal egyutt mentunk a parkba. Faradtak voltunk, Leeds nem volt egy nagy szam, szal osszesen amit csinaltunk annyi volt, hogy elmentunk egy parkba, leheveredtunk a tuzo napsutesben es egy orat aludtunk. :D Lehet hogy nem eri meg ennyit utazni egy parki napozasert... :) Nevettunk is a Dianaval. Mondta: Ez nem a legjobb utazasunk az biztos. -Nah, -mondom en- azert nem olyan rossz. Nez ram... -Na jo, oszinten, katasztrofa... :D:D Hahaha. Annyit nevettunk! Kicsit elszamoltuk magunkat, hogy ilyen sokat utaztunk es ilyen keves idot toltottunk egy-egy varosban. De igazabol annyira nem bantuk. A lenyeg ugysem annyira az volt, hogy mindent lassunk, az ilyen varosok amugy sem annyira izgik, inkabb csak hogy egyutt legyunk es kozos elmenyeket szerezzunk. :D Hat az pedig sikerult! :D

Jessi lecsatlakozott, neki hetfon kellett dolgoznia, szal ment haza. Mi meg tovabb a kovetkezo buszhoz. MEgint 3 ora utazas. Megerkeztunk Newcastleba. Megint csak ossze vissza csatangoltunk, igazabol faradtak voltunk es nem tudtunk mit kezdeni magunkkal. Nem is tudtuk merre menjunk, mit csinaljunk, a turista informacio meg persze szerencsenkre zarva volt. Nade volt mit tennunk, megszervezni a szallasunkat. Becky anyukaja titkarno a templomukba. Mondta, hogy o ismer egy papot aki Newcastleban szokott predikalni. Igy ezen a papon keresztul probaltunk szallast keresni. De semmi sem volt meg biztos. Aznap telefonalt Becky anyukaja, hogy minden OK, megvan a szallas. Par kacifantos telefonszamcsere utan sikerult beszelnunk a szallasadoinkkal. Megdumcsiztunk egy talalkat. Elotte azonban beultunk egy indian kajaldaba, estebedre, hogy ne a csalad kajajat fogyasszuk majd. A pincer latta, hogy nem igazan tudunk donteni, mindannyian ugyanazokon a fogasokon gondolkozunk, de persze nem akarjuk ugyan azt kerni, meg megis jobb lenne tobbet kiprobalni, szal felajanlotta, hogy hoz nekunk 3 kulonbozo kajat [persze azok kozul amiken hezitaltunk] es utana mindenki belekostolgathat mindegyikbe. Szal kicsit onkiszolgalo jellege lett a dolognak. De tenyleg igy volt a legjobb, mert igy harom fele kajat is ettem! :D Es finom is volt, csak nekem kicsit csiposek... sajna en nagyon nem birom az eros kajat. Szal kaja utan metrora szalltunk es elmentunk Sunderlandbe, ahol a csalad el. Aztan ott egy srac integetett nekunk. O volt a csalad feje! :D £9 eves, Alan, nagy kereszteny.

Igazabol egy hazaspar volt a vendeglatonk. Csodakedvesek voltak. Beszelgettunk veluk Londonrol, a munkankrol, hogy miket akarunk csinalni jovore, kajarol, az eskuvojukrol, es a babarol ami az anyuci hasaban van, es mar csak 7 het van hatra!!! :D Kiderult, hogy nekik nem lehetett gyerekuk. Minden orvos ezt mondta, de ok akkor is kitartottak, es imadkoztak a gyermekaldasert, es nolam itt is van!!! Es ez mind semmi, mert a terhesseg utan kideult, hogy ikrek lesznek, azonban az egyik embrio a petevezetekben maradt. Mutetre kellett volna adniuk a fejuket, ami viszont nagyon veszelyes, mert nemhogy a masik egeszseges baba is elment volna, hanem fennallt annak is a nagy valoszinusege, hogy ezzel a mutettel az anyuka orokke meddove valik. Persze, hogy nem akartak belemenni. Az egesz templom imadkozott ertuk, es masnap!!! az orvosok nem talaltak semmit a petevezetekben... Ok is meg voltak dobbenve. Szal most bekesen cseperedig a baba es hamarosan jon is! :D NAgyon varjak, lany lesz!

Este meg megneztunk egy filmet, aztan huztunk aludni. Bedoltunk az agyba es ugy elaludtunk, hogy joejszakatot sem mondtunk egymasnak. :) Masnap csodajo reggelivel fogadtak, aztan felajanlottak, hogy elvisznek a tengerpartra, kesobb meg vissza Newcastleba!!! Annyira jofejek voltak!!! Tisztara csak bamuldoztunk. Mi csak annyit vartunk toluk, hogy szallast adnak, semmi tobbet. Igy eljutottunk a tengerpartra. Tisztara beleorultunk. Ugraltunk, futkorasztunk, rengeteg fenykepet csinaltunk. Talaltunk egy oriasi rakot, aztan meg egy jellyfisht... ami magyarul... oooo... ize... tudjatoook... ah, igen, meduza!!! Szal mindezek ott voltak a parton. Olyan csodaszep volt!!! Es szerencsere a nap is ragyogott! Olvadoztunk a gyonyorusegtol ;)

Aztan kocsiba szalltunk, Alan meg elvitt minket egy helyi latvanyossaghoz, egy 20meter magas vas angyalhoz, ami a helyi banyaszatnak a jelkepe... vagy vmi ilyesmi. A lenyeg hogy ott sok fem banyaszat folyik. ;) A kocsiba visszaszallva aztan nagy beszelgetesbe elegyedtunk a hitrol. Mondtam mar, hogy itt a vallasos emberek valahogy ugy allnak az egeszhez, hogy mindenkit meg akarnak teriteni. Ezzel nincs semmi gond, csak kicsit sok... Engem spec nem zavart. Sokat meselt az eleterol es igazan elgondolkoztato volt. Es foleg azzal, ahogy fogadtak minket, az egesz nagyon hitelesse valt szamomra. Diana inkabb reklamnak fogta fel a fogadtatast. :( De tenyleg nagyon nyitott volt rank. Diana ugye muzlim. Arrol is beszeltunk, es kiderult, hogy Alan olvasta a Korant [Bar nem tudom milyen nyelven!!!]. Tenyleg nagyon jokat mondott, ami megfogott: aszondta, hogy a Bibliaban az van irva, Jezuns azert jott hogy felszabaditson minket. [Rem nem mondom nagyon nagy hulyesegeket.] Szal valahogy a vallas, hit is azert van, hogy az ember azaltal felszabaduljon, onmaga legyen, es szabadon szeresse a felebaratait. De o a katolikus vallasban, es a muzlimban is -es sok masban persze- azt latja, hogy a torvenyek, szabalyok csak megkotnek minket es egyaltalan nem szabaditanak fel. Tokre igaza van! Vannak szabalyok,amik annyira nem lenyegesek, pont arra jok, hogy az ember elvesszen az aprosagokban. Ezt erzem en is. Egy katolikus ember kepes ugy leelni az eletet, hogy nem ismeri meg Istent. Eljar templomba, betartja a szabalyokat, de soha nincs Istenelmenye, nem erzi a kozelseget Istennek. Asszem pont ez az ami engem zavar. En is csak betartom a dolgokat, de ugy igazan nem nagyon veszem komolyan, mert csak ures szabalyok, nincs benne az Isten iranti lelkesedes. Olyan csodalatos latni az embereket itt, ahogy tenyleg teljes lelki felbuzdulassal szeretik Jezust es kepesek tenyleg minden napjukat ugy elni, hogy ot keresik. Jo persze en nem latok bele mindenbe, de ezt a hatast keltik. ;) Nem tudom hogy csinaljak, de lenyugozo. Nehogy azt hidjetek am, hogy katolikusok kozott nincs ilyen, vagy barmi baj lenne a katolikus vallassal! Csak azt probalom mondani, hogy ok sztem valahogy mashogy kozelitik meg a dolgokat. Ha nagyon oszinte akarok lenni, kicsit neha olyan szelsoseges [HGY] benyomast kelt, de meg kell hogy mondjam vonzo.

8 oras ut haza. Aszittem bele fogok halni, de nem is volt olyan rossz. Sokat nevetgeltunk, dumaltunk a csajokkal, rengeteget olvastam [azota mar egy masik konyvet olvasok. Mar az elozo elott elkezdtem csak felbehagytam. Ez is nagyon jo. Ebbol keszitettek nem is olyan reg A masik Boleyn lany cimu filmet.] Egy kicsit morcos neni ult mellettem, de probaltam nem nagyon felhuzni az idegeit.

Szal tegnap este megjottunk es ma mar minden a regi. :) De visszajott a napos ido! Es ma elmentem futni. Mar annyira NAGYON hianyzott. Reg voltam. Most megint guminak erzem magam egy kicsit. ;) Futas utan mindig olyan ruganyos vagyok.

Tokre varom az egyetemet. Emberek el nem tudjatok kepzelni, hogy en mennyire elvezni fogom ezt a gyogytornaszsagot. Csomoszor gondolok ra. Futas kozben is mindig az izuleteimen jart az agyam, meg hogy attol, hogy hasznalom oket milyen jol felhigul az izuleti folyadekom.. :P Ugye, mama?? :D Nah, de majd kesobb okosabb leszek!!!

Ja egyebkent amikor mondtam Alaneknek, hogy gyogytornasz akarok lenni, kideulrt, hogy a magyar Budapesti gyogytornaszok tok hiresek. Foleg a gyerekekkel foglalkozok. ;) Kifejlesztettunk vmi technikat a gyerekeknek ami total bevalt. :) Nagyon buszke voltam. Csak mindig kicsit felek, hogy nagyon durva lesz. Ami tuti igaz, durva lesz, de csak megcsinalom!!! :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZmanUK 2009.05.27. 16:47:24

Hat gratulalok hogy sikerult meguszni egy ejszakat Manchester kozepen :)
Bar szerencsere tavol voltatok az igazan dodgy reszektol, de ennek ellenere nem egy eletbiztositas az egyszer biztos.

A gyogytornaszokrol meg csak annyit, hogy az angolok "annyira" szeretik a magyar gyogytornaszokat, hogy jelenleg meg nem hallottam olyanrol, akinek a HPC regisztraciojat elfogadtak volna. Ergo klassz, meg szep meg jo, de a diplomat hiaba fogadjak el, ha a regisztraciot meg nem adjak oda. :)

Ezt tobb eves itteles utan mondom, nem fenekig tejfel az elet a gyogytornaszat teruleten sem.

A modszer meg amit a magyarok kifejlesztettek meg a Petho modszer, ha nem tevedek. Legalabbis az angolok allandoan ezzel peldaloznak :)