HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Blog, sokadik kiadas

2009.05.18. 18:06 chrisie

Hello neptomeg, ki olvassa eme paratlan iromanyt!!!

Hm-hm... Mi is tortent az utobbi napokban!? 

A hetvege fergeteges volt!! :D Tudjatok szombat+vasnap volt az All Nations Volleyball Tournament masodik hetvegeje. Mint mondtam a mult hetvege rohanas miatt nem igazan jott ossze, de a mostani egyszeruen allat-nagy-party-poen volt!! :D Nagyon felspannoltam magam mielott mentem, tudvan, hogy ahhoz hogy jol erezzem magam arra van szuksegem, hogy porogjek. Szal beoritettem magam, es a dolog mukodott. Eleinte hangos szurkolotabort alkottam a csapatomnak, de aztan JATSZOTTAM is!! :D Juppiiiii, de meg milyen jot! Szerencsere annyira be voltam lelkesedve, hogy a nagyon durva labdakat is sikerult osszekaparnom a foldrol. Es mivel eddig is kiabaltam a kispadon, fellepven a palyara szinten folytattam az ordibalast es vadul szerveztem a csapatmunkat. :) Es tudjatok mit!! Feltunt, hogy vmi ilyesmire volt szuksege a csapatnak! :D Megnyertuk a meccset!!! Woohoooo!!! Micsoda vitory!!! Nagyon jo meccs volt! :D Es utanna a lanyok tok aranyosan megkoszontek, es mondtak, hogy sokat tettem a csapatert. :) Juhhuujj nagyon virult a fejem! :D Igy reggel 9tol egeszen este 8-9ig ott voltam. Egesz napos program. De nem csak a ropi volt fenomenalis, hanem, hogy csomo mindenkivel dumaltam, sokat drukkoltunk mas csapatoknak... szal az egesz hangulat nagyon emelkedett volt. [Emelkedett, de nem a komoly ertelmeben veve...]

Jaj, es nagyon vicces!!! Ultem a padon, leult mellem egy lany es neeeeez. Nezek vissza, hogy mi van. Erre aszondja: En ismerlek! Mire en: Komolyan, en nem teged. :S Erre o: De,de en ismerlek! Varj egy kicsit!!! ... Jahjjj tudooom, egyutt vartunk egyszer egy sorban!!! :O [Nezek ra ertetlenul.] Nem emlexel!? Egyszer a Roxy club elott alltunk sorban, es te ott nevettel ossze vissza, meg dumaltal mindenkivel, es aztan kiderult, hogy mindketten magyarok vagyunk, szal mi is dumaltunk egy olyan 5 percet! :D JAAAAAAAHHH!!!! Tenyleg!!!!!!! :D Hat ez nagyon HAHAHAHAHA!!! Nem felelmetes!!!! Micsoda veletlen!!! Na aztan annyira joba lettunk, hogy aztan egesz vasnap vele voltam. Magyaraztam neki a ropit, meg egyutt drukkoltunk a Braziloknak, meg tancikaltunk a szekeken! :D NAgyon poen!!!

Es a hetvegen vegre Agival is tudtam beszelni sokat!! O egy lany a szombati ropirol. Mar evek ota probalunk osszehozni egy talalkat, de eddig nem igazan jott ossze. De most vele is sikerult bepotolni az elmaradtakat. :)

Szal az egesz hetvegem nagyon jol sult el!!! Csak pihenes szempontjabol nem volt a legjobb, mivel a szokasos 1-2nel nem sikerult korabban lefekudni, viszon fel kellett kelnem 7 elott. Ami persze hetkozben is siman megvan, de allt a hetvegen szoktam aludni egy kicsit tobbet, meg ugye nem ropizek non-stop. Szal kicsit mosott szar lettem vasnap estere. Meg sajna a tanulmanyaimnak sem tett valami jot... semmilyen esszet nem irtam  a hetvegen. :( De szandekomban all mindent bepotolni, mivel a vizsgam KOZELEG!! :(

Junius 17en lesz valszeg az irasbeli, a szobeli meg vmikor juni6-16 kozott. Szal mar csak egy honap van hatra. :S Tiszta szivatas!!! Dehat valami csak lesz.

A csaladtol itt eleg sok biztatast kapok. Mondtak, hogy nekem meg a Martinak volt a legjobb anglunk, szal benne vagyok a top 1-2ben. Ami azert csak jo lehet. :D Sajnos azonban a dumalas nem egyenlo a jo vizsgaeredmennyel. :S

Emmaval nagyon joban vagyunk. :) Oszinten felelmetes, mostanaban mar annyit beszelunk, hogy o az elso akinek el akarom mondani a dolgokat. Amikor hetvegen ropizni voltam SMSeztunk, meg telefonaltunk is. :D Csak ugy irtam neki, hogy hogysmint, es hogy jo utat [mert az apjukhoz mentek a hetvegere.] Erre o felhivott, hogy mi van velem. Akkor beszeltunk. Aztan irtam neki, hogy kosz, hogy felhivott, es aztan o is irt... bla-bla. Szal vicces volt. Aztan masnap is SMSezgettunk. Tiszta orultseg. :D Es aztan este mikor hazajottem ropirol akkor elso utunk a szobajaba vezetett, hogy dumaljunk. Persze volt mirol, a dramai pasiugyek mindig jo szaftos temat adnak. ;) De tenyleg nagyon joban vagyunk. Es a vegen mindig azon szenvedunk, hogy milyen szar lesz majd amikor hazamegyek. :) Mar minden felmerult: O jon Magyarorszagra, aztan majd en jovok latogatoba, aztan nyaron megint jovok majd az eskuvore, es aztan meg majd osszekoltozunk. :D Hat nem tudom mennyi fog ebbol megvalosulni. Azert jol hangzik. ;) Ooo, de tenyleg annyira jofej, es mondta, hogy egyertelmuen a mostani au pair valas lesz neki a legnehezebb... Isten tudja, nem kell sztem ezeket osszahasonlitgatni, dehat nem szepitem a dolgot, persze hogy baromira jol esett, hogy mondta. :D

Igy vagyunk mostansag. Az ido szar, nem akar sutni a nap. Meg mindig biciklivel jarok suliba es az a napom kedvenc reszem. Imadom! Ma egy benzinkutnal felfujtak nekem a kerekem. :) Eleg hulyeseg, mert otthon ugye ugyan azzal amivel fel tudod fujni a kocsi kereket azzal ossze tudod hozni a bicajodet is, de itt nem. :S De szervantottak nekem egy biciklipumpat es felfujtak. :D Tisztara felvillanyoztak ezzel a napomat! :D Asszem szeretek idegenekkel "kapcsolatba" kerulni. Az mindig olyan megmosolyogtato. Ma reggel is csak kerdeztem valamit egy nenitol, es mikor aztan elvaltunk Sok szerencset kivant. Nem volt ebben semmi extra, megis 5 percig mosolyogtam utana. :D Azt gondoltam: There is no such a thing which could replace the company of a human being. :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr361129185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása