HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

I could be stupid for England

2009.06.19. 18:13 chrisie

Vizsga... kezdje megint ezzel? Nem olyan izgalmas sztory, de azert kezdem ezzel. ;)

Asszem jol sikerult! :D Az ido kicsit szukos volt neha, meg par jol iranyzott tippeles is beficcent, de asszem ez belefer. Szal csak atmegyek! Az mar kerdeses, hogy milyen jeggyel, de talan egy B-t megpalyazhatok. ;) Majd kiderul. Egyebkent en tokre elveztem a vizsgazast. Nalahogy nagyon vicces volt. Egy oriasi teremben asszem tobb szazan gubbasztottunk es irtuk ugyan azt a hulyeseget. Neha felneztem es vigyorogtam egyet. ;) Meg azon nevettem, hogy az olvasas reszeben volt egy szoveg ami sztem tok vicces volt... de rajtam kivul senki nem nevetett. :D Lehet hogy felreertettem? ;)

Szoval most ugy ahogy meg vagyok elegedve. Nagy megkonnyebbules volt tul lenni rajta. Nem mintha olyan nagyon nagyon tulzasba vittuk volna a tanulast. :P Hat igen, merthogy a multheti szobeli utan mindenki ugy erezte, hogy egy kicsit lazithatunk, szal minden este eljartunk. Ebbol kifolyolag van mit meselni... :D

Szerdan volt ugye a szobeli, csutortokon hat kierdemeltem a lazitast! :D Elmentem a reggeli babavigyazasra. imadom azokat a gyerekeket!!! Annyira cukik, nagyon fognak hianyozni. Egy even at minden heten lattam oket. Lattam, ahogy harom kozuluk elkezdett beszelni, egy kisfiucska elkezdett jarni es ket kis csoppseg felcseperedett annyira, hogy ne sirja vegig az egesz foglalkozast. Es mind annyira aranyos, es mostanra persze mar baratok lettunk, megismernek. Nehanyan Maminak szolitanak, meg amikor meglatnak odarohannak es beleugranak az olembe, vannak picurik akik csak odanegykezlabaznak hozzam amikor a foldon ulok es belehajtjak a fejuket az olembe... Jaaahj, annyira edes mindegyik!!! Legszivesebben hazavinnek egyet-kettot.

Szoval csutortokon babavigyazas utan bebicikliztem a varosba. En tiszta bicikli-buzi lettem. Mindenhova folyton biciklivel jarok, es ha van egy kis szabadidom mar a varosban tekerek. :) Tudjatok, meseltem mar egy kicsit az Uschirol. O a nagy tarsam a bicajozasban. Csutortokon felhivtam, hogy hol van, mit csinal. Mondta, hogy epp az Oxford Streeten koszal. Szal pattantam a biciklire es mentem talalkozni vele. Igazabol ez volt az elso amikor tenyleg rendesen bebicikliztem a varosba. Ami vicces mert fingom nincs az utvonalakrol. Szerencsere a buszok vonalat kbra vagtam es abbol kiindulva meg a tablakat kovetve eltalatam hozza. De halljatok, ennel tenyleg nincs nagyobb poen! Ha valaha Londonban eltek egy kicsit MUSZAJ bicikliznetek a cityben! Eleve, megdobbentoen gyorsan oda lehet erni mindenhova! Gyorsabb mint metroval. Es eszmeletlen poen hogy a kocsiknal is soxor gyorabb vagy mert dugo van. A legpoenabb a kocsik kozott cikazni. Nem kell megijedni!!! Hat igen, kicsit forgalmas utakon kell biciklizni neha, meg savokat valtani, meg has, de nem para! Eleg rendesen vezetnek itt az emberek. :) Jaj, tiszta izgalmas, mindig meg kell talalnod azt a savot ahol a legtobb hely van a kocsik kozott hogy elferj. Komolyan olyan mint rejtvenyt fejteni. Nagyon elvezem.

Szal a nagy biciklizes utan este meg talalkoztunk egy shishara. Magyarul vizipipazni mentunk. En otthon mar vizipipaztam parszor, de en meg eletemben nem fogtam fel, hogy ez miert jo. Nem tom miert, nem ereztem se finomnak, se hatast, se semmi. Semmi jot nem talaltam benne, de most!!! Wohooo, megertettem mindent! Tisztara profi vagyok vizipipazasban!!! [Joh, persze korocskeket meg hajot meg nem tudok fujni.] Szal nagyon beleeltem magam csutortokon... Hihihi, a baj csak az volt hogy kicsit szetszipuztam az agyam. Eleinte kellemes szedules, tiszta poen, olyan mintha be lennel csiccsentve... Aztan egyszer csak hanyingerem lett. :S Hat ez mar kevesbe volt kellemes. :D Hihihi. Vegul elindultunk hazafele... nah hat en mar nem birtam tovabb. Setalunk.. egyszar csak elforditom a fejem... rokazom egyet... aztan setalok tovabb... Ennyi volt. :D Hahaha, nagyon szinpadiasan megoldottam a dolgot. Azota sokat poenkodunk ezzel! :D Hahahaha, nevetseges, hogy egy vizipipazastol rokaznom kell. Dehat legalabb poen volt ahogy ilyen egyszeruen elinteztem. Mintha csak koptem volna egyet az utcara. ;) [Nah, jo, nem ragozom tovabb!!!]

Aztan penteken este bulizni mentunk. Ez volt a Sophinak az utolso hetvegeje, igy mindannyian mentunk. [Biztos nem tudjatok ki a Sophie, de nem baj, egy nemet lany a szeles barati korbol. ;)] Camden, KOKO. Megintcsak nem sokat mondd nektek, de oda mentunk. Osznten nem volt egy nagy szam. Volt 1-2 fel oras koncert, abbol az egyiket elveztem, de egyebkent pocsek volt a zene. Senki nem tancolt ugy igazan... szal kicsit szenvedos volt igy 3 korul mi a Dianaval le is leptunk. A vicces az volt hogy igy csak szuk 3 orat toltottunk ott, mert vmi 12 korul erkeztunk. Eleve nem nagyon volt kedvunk, szal Jessi, Timo, Diana es en ittunk elotte a kozeli parkban [AliPali], aztan meg mikor utra indultunk, hogy csatlakozzunk a tobbiekhez, inkabb lealltunk beszelgetni ket fekete biciklistaval. Vagy egy 45 percet beszelgettunk. :D Halal jofejek voltak. Kerdeztuk, hogy milyen utvonalat ajanlanak nekunk biciklivel Greenwichbe. Aztan meg mindenrol elkezdtunk beszelgetni. Annyira kis vidam, jofej emberek voltak! Es latjatok, megint csak az utcan kezdunk el veluk beszelgetni. Eppen a Mekibol jottek, megosztottak velunk a kajajukat, majd kesobb a cigijuket, oltari vicces sztorikat meseltek, szal jol osszehaverkodtunk. :D

Szombat: alvas-biciklizes ropire-ropi-biciklizes haza. Jo sportos nap volt. :D A legjobb az volt, hogy a Mo, az edzom megszerelte a cangam. Latta, hogy biciklivel jottem [a srac nagy cangas] igy elkezdtunk beszelgetni, en meg megemlitettem neki, hogy nem fog a fekem. Seperc alatt megjavitotta. Aztan mondtam, hogy akkor mar igazan a valtomat is megketyerelhetne, mert kicsit el van allitodva. Nah ahhoz mar szerszamok kellettek, igy eltekertunk hozza es ott megszerelte. Vegul egy alapos atnezest adott a canganak! :D Es meg lampat is adott, mert ugye addigra mar sotet volt, de nekem nem volt semmi vilagitasom. Szal jol ellatott a gyerek. :D Tiszta jofej. Aztan meg el is jott velem, hogy megmutassa az utat hazafele, meg tovabb is. ;) Vegul mindketten jol megeheztunk, szal pizzaztunk egyet. Igy vegul szombaton is ejszakaztam. ;)

Eztan mar kezdett kozelegni az irasbeli [szerdan] szal gondoltam itt az ideje hogy nekilassunk tanulni. De otthon egyedul keptelen voltam, igy atugrottam a Dianahoz. :) Mert ott majd biztos jobban megy, mi? :D hahaha. Egy csodajo kiados ebedet foztunk magunknak. Ott volt meg Eva is [megint cska egy lany akirol nem tudtok... o Svajci] Szal a gyomorpukkaszto vacsi utan kifekudtunk a napra hogy majd ott tanulunk. Dianaval szorgalmasan megcsinaltunk egy szoveghallgatos sorozatot, de aztan bekrepaltunk. Tul szep ido volt, en meg tudtam, hogy az Uschi megint a varosban biciklizik... Szal vegul nyert a kisertes es felpattantam a biciklire es megint bent talaltam magam a varosban. :D Jo nagyon setaltunk a Temze partjan. Vettunk egy kokuszdiot es kiiszogattuk belole a kokusztejet. NAgyon szar volt. :D Utalom a kokuszt, de azert poennak elment. :) Aztan elovettem a bicskam es elkezdtuk nyiszatolni a kokuszt, hogy ki tudjuk nyerni belole a husat. Erre egy sraz odajott, hogy milyen veszelyes vagyok, es nem kene egy ilyen szerszamot magammal hordozni... Persze poenkent mondta ;) Szal jot beszelgettunk vele. Allati jofej a gyerek! Kiderult hogy tenger kutato es a Fulop-szigeteken dolgozik. De most kicsit besokkalt a sok utazasbol, szal megkerte hogy hadd kepjon irodai munkat egy fel evre... :D Hahaha, majdnem megsajnaltam! :D Aztan szamcsere es megdumcsiztuk, hogy egyszer partyzunk majd egyutt. :D Aztan Uschival hazabicikliztunk es csatlakoztunk a nagy csapathoz. Mentunk egyutt picnickezni... ejjel. :D Nagyon kellemes kis hangulatbal eleszegettunk, belszegettunk, nevetgeltunk hajnali 2ig... megintcsak. :D

Jo itt az elet,mi??? Hat en halalra elezem!

Aztan hetfon, kedden ha jol emlexem tenyleg viszonylag tanulassal es alvassal voltam elfoglalva. Probaltam mindent bepotolni, ami az elozo napokon elmaradt. ;) Aztan szerdan kozosen mentunk a vizsgara. :D Arrol meg mar meseltem... Poen volt.

Nah de ez meg mind semmi!!! A legjobb sztorit meg nem hallottatok!!! :D Szerdan este a valtozatossag kedveert megint talalkoztunk. Ez volt Sophie utolso esteje, szal ot bucsuztattuk. Miutan minden kozeli pub bezart kinn uldogeltunk egy padon, majd egy kicsit iszakos nenike csatlakozott hozzank. Szivesen fogadtam, mert ne mar majdhogynem ismerem ezt a holgyet. Mar rengetegszer jott oda hozzam Muswell Hillen amikor ott ejszakaztam. Nagyon vicces neni, egyszer total ugy nez ki mint egy csoves es drogert, meg ongyujtoert konyorog, maskor meg ugy ki van oltozve mint egy felsoosztalybeli holgy. En nagyon birom, mindig jot beszelgetunk, ponotsabban... hat leirhatatnan, mert a hulyules nem igazan irja le az igazsagot, de a beszelgetes sem... mindegy. A lenyeg, hogy szorakoztatott minket egy jo darabig, aztan elhuzott. Hahaha,de kesobb egyszer csak a lanyok felsikitanak, odanezek, meglatok egy embert a bokorban, en is sikitozni kezdtem... [Diana csak ul nyugotan, fel se fogja a szitut.] Aztan Ellena [a holgy] kiugrott a bokorbol! :D Hahaha, nagyon vicces!!! Egyebkent azt allitja magarol 49... ami biztos igaz, de sztem jol nez ki ahhoz kepest. Egy jo kis szalmakalapban jelent meg ez alkalommal. En lenyultam tole... de persze aztan visszaadtam. Erre tudjatok mi tortent! Mikor mentunk haza [o persze jott velunk mindenhova] aszondta odaadja nekem a kalapot. Modntam, hogy kedves tole de nekem nem igazan kell, meg nyugodtan tartsa csak meg. De nagyon kitartott, hogy nekem adja, szal mikor nagy olelesekkel elbucsuztam tole a fejembe nyomta a kalapot. :D Szal egy szalmakalappal tobb. :D Hahaha, fenomenalis a no.

Lassan eljutunk a blog csucspontjahoz, ugyanis a csutortoki napom pretty much the same [meglehetosen hasonlo] volt mint a multheti. Babysitterkedes, aztan Uschival biciklizes a varosban. Bar ez alkalommal megdumaltuk, hogy a Dianaval es a Timoval osszefutunk a varosban. Talakzotunk Baker Streetnel, ami mint kideult a legjobb helyvolt akkor a talalkozashoz. Eloszor is ingyen "kolat" osztogattak. A PEPSI most egy uj "egeszsegesebb" colat akar forgalomba hozni. Abbol adtak mintapeldanyt. Persze csak egyet mindenkinek... de szepen lassan nekunk sikerult kb 3-4et fejenkent osszeszedni. :D Hihiihi, aztan en meg ratalaltam egy sracra aki Mekis sorolapokat osztogatott. Kiderult hogy csak aznap egy rohatt jo kedvezmennyel lehet egy menut venni. Szal a sracot is parszor elhagytuk mire mindenkinek megszereztuk a szorolapokat. A vegen mar a srac is nevetett. :) Szal mikor mindenbol jol feltankoltunk elmentunk a Mekibe es egy jo egeszsegtelen ebedet csaptunk az "egeszseges" kolainkkal. :D Micsoda lehetoseg!!! :D Aztan a Regent's Parkban koszaltunk, uldogeltunk egy kicsit. Vegul mindenki huzott haza. Este ugyis megint talalkozunk. ;) Uschival felpattantunk a cangakra. Nem igazan vagtuk hogyan menjunk haza, de alt nem szoktuk zavartatni magunk csak megyunk aztan csak megtalaljuk az utat. Foleg en vagyok igy, Uschinal mindig van terkep, nalam sose, en csak megyek azt remelem, hogy vmi ismeroset csak kiirnak es mehetek arra. Szal igazabol igy a hazavezeto utam alt kulonbozo es mindig uj helyeket fedezek fel. :D Uschival ulunk a biciklin, annyit tudtunk az utvonalrol hogy neki kb balra, nekem meg jobbra kell menni. Igy elvaltunk, te erre en arra. :D Nagyban tekerek, es 3 perc mulva meglatom Uschit tekerni velem szembe!!! hahaha, nagyot nevettunk, kiderult, hogy epp a Regent's park kozepen levo koruton voltunk. :D Vegul sikerult megtalalnunk az utat, persze en megint valahogy jol elkavartam. De igazabol elvezem az ilyen elkavarasokat, mert az irany nagyjabol mindig jo, igy idoben nem sokkal tobb, viszont mindig uj helyeket fedezek fel. Ez alkalommal sikerult megtalalnom a legnagyobb felfelet Londonban. Nem tulzok! London legmagasabb pontjara tekertem fel. :) Igazabol elveztem. Mindig vartam hogy vege legyen a felfelenek, de nagyon nem akart elfogyni. Szeretem probara tenni, magam, hogy meddig birom, probalgatni a kuszobeimet, es igazabol ez egyaltalan nem is volt nehez. Persze lihegtem, meg kiizadtam, de egy elmeny volt feljutni. Es onnan meg London egyik leggazdagabb kornyekere jutottam, szal igazi palotakat lattam! Nagyon de NAGYON megdobbentett, hogy emberek TENYLEG elnek ilyen kastelyokban! :D En csak tatottam a szamat tekeres kozben. ;)

Szal csutortok este megdumcsiztuk, hogy talalkozunk es atmegyunk Dianaval es Timoval Uschihoz, mivel nala most nincs senki otthon a hetvegen. Mondtam Uschinak, hogy majd irok neki egy SMSt amikor bemegyunk a metroba, szal tudja, hogy onnan mar csak 15 perc. Talalkoztunk, atmentunk a kapun, ahol fizetsz a metroert... es akkor jutott eszembe az SMS. Megirtam, de nem volt persze terero. Erre mit csinaltam? Ott vart a kapun kivul egy olyan 40 forma emberke. Megkertem, hogy nem tudna-e nekem elkuldeni ezt az SMSt kintrol, mivel en itt bent nem tudom elkuldeni. Odaadtam neki a telefonom, o meg ment, hogy elkuldje. Akkor gondoltam csak bele, hogy helo en csak odaadtam a telefonomat egy idegennek!!! Nem baj, visszajon! Biztos, hogy visszajon. Hat en csak vartam.. es vartam. Es persze hogy nem jott vissza! :D Hahaha, micsoda orult vagyok!! Nem is tudom, hogy ez az egesz hogy jutott az eszembe. Asszem tulsagosan hozzaszoktam, hogy itt Londonban az emberek olyan keszsegesek es segitokeszek. :) Szal buktam egy telefont. Hihi, eleinte nagyon ki voltam akadva, aztan 10 perc mulva rohogtem az egeszen, es irtam neki egy SMSt, hogy jo hulye voltam, es gondolom hiaba konyorognek hogy adja vissza, szal hasznalja egeszseggel, van 300 ingyen SMSe es a nyelvet Menu-9-2-vel meg tudja valtoztatni. :) Micsoda egy barom vagyok, nem??? Ezt is tanitani kene! :D Hahaha! MEgdobbento, hogy mennyire bizok az emberekben. De azert ez tenyleg ritkaszamba megy hogy ennyire hulye legyek. Mondtam a tobbieknek, hogy legkozelebb a penztarcamat is odaadom. :)

Hat jo tanulopenz volt. Szerencsere nem a legdragabb telefon volt, es amugy is kezdett mar kicsit begyogyozni. A telefonszamok nagyjat meg viszonylag egyszeruen meg tudom szerezni. Es amiben pedig a legnagyobb szerencsem van, hogy az Emma uj telefont kapott ugy fel eve, es elkertem tole a regit. O nem is emlekezett ra, de szerencsere megtalaltuk es mondta, hogy siman hasznalhatom. Mukodokepesnek tunik, szal mar csak egy SIMet kell vennem hnap, ami itt semmibe sem kerul. Szal meg is van oldva, egy nap telefon nelkul es vege. :) 

Megdobbento azert hogy mennyire reszemkent kezelem/erzem a telefonomat. Nem volt nalam es mintha nem lettem volna egesz. Felelmetes emberek! Nagyon fuggokke valunk! Jo is az ilyen hogy eszrevegyuk, ez csak egy gepezet! Hasznos, es jopofa, de nem eri meg nagyon aggodni miatta!

Szal igy betoltottem a cimben irtakat: olimpiara mehetnek 'hulyeseg' sportagban!

De legalabb van egy ujabb jo sztory amit mindenki mesel. :) Elegge ellatom itt az embereket jo tortenetekkel. :) Ah es az asztalon tancolast meg el se meseltem nektek! :D Mennyi minden tortent itt!!!

Najo, mara eleg. Igy is nagyon nagyon ossze-vissza ez az egesz. Bocs mindenkitol!!! [En is erzem, hogy szedett-vetett, de olyan sokaig tart... es nekem azert osszeall a kep. ;)]

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr291195849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása