HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

4 July Saturday

2009.07.06. 11:39 chrisie

Egesz nap alvas, aztan telefonaltam egy hosszut a Dianaval, aztan semmi masra nincs ido... csak felpattanni a cangara es meni ropizni.

Ropi... IMADOM!!!! Megint 5 oran keresztul ropiztunk. A vege eszement jo volt! 7en maradtunk. Jatszottunk 3-4 ellen, aztan 2-5 ellen. Rohattul jol ment! :) hu de nagyon elveztem. Tokre jo, a srac, aki a legjobban ut kiszemelt maganak, hogy engem fog szivatni. Igen... mert mar masodszorra kert meg a csapataval, hogy menjuk veluk egy ropi tornara es masodszorra mondtam azt, hogy nem tudok menni. Dehat kerem!!! Az utolso napomon csak nem megyek egy ropi tournamentre!!! Nem igaz?? Nah, lenyeg hogy tenyleg halal jo uto. Folyton ram nyitott, de MINDIG vissza tudtam jatszani a labdat! Olyan kis buszke voltam magamra. De nem is ez a nagy dolog. A nyitas meg a konnyebbik, akkor kb sok idod van. Hanem amikor ut!!! Nah az olyan gyors es kemeny, hogy tenyleg NEM latod a labdat. Hat azt senki nem tudja visszajatszani. ;) De nekem sikerult 2x is!!! :D Ez most kicsit hulyen hangzik, de hidjetek el, tenyleg baromi nehez visszajatszani az ilyen labdakat. Mindenki total buszke volt ram! :) Meg o is jol elismert! :) Hahahaha!!!! Micsoda orom!!! Szoval nagyon-nagyon jot jatszottunk.

Annyira szeretem az embereket ott ropin!!! Es ok is tokre birnak. [Legalabbis en ugy erzem.] Mondtam az egyik sracnak, hogy a kovetkezo lesz az utolso alkalom, hogy jovok. Ahh total kivolt, es aztan: "Nah adj egy olelest akkor!" :) Es mindenki tokre ugy all hozza, hogy sebaj, ugyis visszajovok. Agi mondta, hogy el kene mennunk egyutt bulizni. Mondtam, jah, de nincs nagyon idonk mar. Mondta: "Ah, nem most, amikor visszajossz!" Es a vicces az, hogy nem o volt az egyetlen aki ilyeneket mondott. Tenyleg vissza varnak! AAAAAaaa oket sem akarom itt hagyni!!! Mekkora egy jofej tarsasag!!!

Aaaaaaaa......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr161229472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása