HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Paradicsomos husgomboc

2009.01.20. 10:29 chrisie

Hetvegen a Diana hostyja elment sielni. Szal o egyedul maradt otthon a legnagyobb gyerekkel (Henri), mert neki tanulnia kellett. :) Szal ujra egy szabad lakas. igy pentek este paran at is mentek hozza, pialgattak, aztan mentek tovabb bulizni. Nekem sajnos babisittyoznom kellett, szal ebbol a nagy bulibol kimaradtam. :( Szombaton ezek utan a Diana du 4ig aludt. :) Gondoltam hogy ez lesz, ezert vhogy hasznosabban toltottem az idom. Elmentem egy muveszeti kiallitasra Laurennel. (O ugyanis vmi ilyesmivell akar majd foglalkozni. Ha valaki nem tudna o a Caroline baratjanak, Chrisnek a lanya.) Jo sok idot toltottunk ott. :) Mindenfajta muveszet volt. A Mai (alt meg elo) muveszek muvei voltak kiallitva megvetelre. Nagyon erdekesek is voltak. Es az erdekes hogy lehetett kepet csinlani roluk, szal tok sokat lefenykepeztunk. :) Faraszto volt, de elveztuk. Aztan szombat este athuztam a Dianahoz. Ott volt meg a Jessi es harmasban eldumalgattunk. De aztan en bealudtam, mert ugye en nem aludtam du 4ig. :) Aztan vasarnap 4en, Dinana, Becky meg egy haramdig nemet lany akivel aznap talalkoztam eloszor elmentunk elutni az idot. Igazabol vegul "penzelutes" lett. Ossze vissza vasarolgattunk. Bementunk minden hulye olcso boltba. :) Igazabol tok jo vasart csinaltunk. En vettem ket felsot iszonyat olcso aron. Vicces volt. :) Ossze vissza hulyultunk minden baromsaggal, meg fenykepeztuk a kretensegeinket. [Probalok dokumentalni.] De ezt ugyis csak akkor lehet aterezni, ha ott vagy. :)

Hetfon suli utan talalkoztam a Dianaval. Az o sulija most eleg erdekesen all. Az Advanced csoportok, ahova o akart menni teljesen beteltek abban a suliban. De azt ajanlottak neki, hogy probalja ki az "egyetemi csoportot". Ez kicsit mas csoport. Nem egeszen tudom miben, de pl nem keszit fel a Cambridgei nyelvvizsgara es olyasmikrol kell esszeket irni mint pl egy diagramm. Szal olyan egyetemre rahangolo dolognak tunik. Egyaltalan nem rossz, talan nem is gyengebb mint az advanced. De azert en boldogabb vagyok a sajatommal. Lehet hogy mi nem olvasunk olyan erdekes dolgokat, de legalabb lesz egy nyevvizsgam. A Diana aszondta, hogy neki nem kell igazabol az a nyelvvizsga. Tiszta hulyeseg! Gyakorlatilag nekem se kell, de ha mar kint elszarok egy evet akkor mar csak ossze akarok hozni egy nyelvvizsgat, nem? Nah mindegy. En mar nem problaom gyozkodni... Pontosabban errol. Mert utana meg vhogy ratertunk a hazassagra. Tok sokat beszelgettunk, hogy ki hogy kepzelni el a ferjet, a hazassagat a jovojet. Eszement erdekes volt. Asszem megertettem mit jelet az hogy "hinni a hazassagban". En azt mondtam, hogy siman ugy kepzelem az eletemet mint a szuleim eletet. Osszehazasodok vkivel, aztan otthon vagyok a gyerekekkel, aztan meg majd megint dolgozom. A Diana keptelen igy elkepzelni. Aszondta nem bizik annyira a ferfiakban, hogy vallalja azt hogy o nem dolgozik es teljesen fuggove valik vkitol. Es otthon sem akar lenni a gyerekkekkel. Az tul nagy aldozat. Ez most eleg kemenyen hangzik. O nem igy mondta teljesen, de oszinten vmi ilyesmit ertett. Sajnos nem tudtuk befejezni, de eszmeletlen irdekes volt. Rajottem, hogy rohattul jo olyan emberekkel beszelgetni, akik mashogy gondolkoznak. Ettol lesz izgalmas a beszelgetes. En eddig szinte mindig hasonlo ertekrenduekkel voltam egyutt, most nagyon elvezem, hogy mindenfele mast latok. Eddig kb el se hittem, hogy van olyan aki nem otthon a gyerekeivel akarja tolteni az idejet felnott koraban. El se hittem, hogy van masmilyen elkepzeles is. :S Lehet hogy burokban nottem fel!? :D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr3890453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása