HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

5 July Sunday - Agnieszka 26th B-day

2009.07.06. 11:59 chrisie

Agi szulinapja!!!

Probaltunk vasarolni a lanyokkal. Brent Cross... Bo egy orat toltottunk csak a ZARAban... :S ah, gusztustalan. De vicces volt. Jessi, Eva-Jessica, Diana bevonultak a probafulkekbe en meg leultem kozepen es mindenki hozzam jarult ki tanacsert, meg jarkaltak egymas fulkeibe at. Igazabol nagyon vicces volt! Egyszer figyelmeztetes nelkul kihuztuk Diana fuggonyet. :D Hahaha, epp a nyelvet vizsgalta a tukorben! Hahaha, mekkorat nevettunk. :) Aztan persze mindenki kivolt, hogy mennyire dagadt, es hogy le kene fogyni. En mar nem is foglalkozom ezzel... majd otthon. ;)

Aztan kette valtunk, es Jessivel mentem. A vasarlasbol eleg volt, szal egy kicsit tolokocsiztunk egy bevasarlokocsival, aztan vettunk egy mangot es fel kilo cseresznyet es elfogyasztottuk a bicskammal. :) [Az eladofiu nagyon beszedes volt... mindkettonknek bejott. Majdnem elhivtuk, hogy nincs-e kedve egyszer velunk csavarogni... majdnem... ;)] Eves kozben rohogtunk egy csavon aki az embereknek minta kezkremet osztogatott. O meg szivatasbol, hozzank kuldott egy morcos hazaspart, akik nem tudtak merre talaljak a ZARAt. ;) Szerencsere mi tudtuk, de mivel nevettunk ezert meg morcosabban neztek rank. :D Aztan a srac odajott es adott nekunk cukrot. ;) Cukros bacsi!! :D Poen csavo volt. Bar tuti buzi. ;)

Persze... nem vettunk SEMMIT!!! Kiakaszto!!! :D

Aztan en jo kislanyhoz melton elhuztam misere es mondtam talaljak ki mit csinaljunk este mire visszajovok.

A mise vegere bejott Jessi. [Csoda hogy nem parolgott el. ;)] Mondta hogy kette valtak mert neki haza kellett menni, de talalkozunk Diananal. Szal atmentunk hozza. Hostmamaja beengedett, felmentunk a szobajaba.. ures... Huha, nah ez votl am csak vicces, mi voltunk, de Diana nem. Kiderult hogy ok is a templom elott varnak. ;)

Nagy nehezen sikerult talalkozni. elmentunk egy olasz etterembe es pizzaztunk. Itt beszeltunk a jovobeli terveinkrol, es kit hogyan kepzelunk el. :) Nagyon vicces!!! en voltam a szuper orult anyuka, Diana a gazdag jogasz, Jessi a csinos, ambator nem tul muvelt titkarno. Hahaha. Nagyon sokat nevetunk. Aztan lelkibeszedet tartottam Jessinek arrol, hogy miert nem kene cigiznie. Hat nem hatottam meg, de azt mondta, hogy eddig en vagyok az elso akinek legalabb sikerult elgondolkoztatnia. :P

Aztan, bor rendenltunk. Toltottek hogy kostoljuk meg... Hahaha... Asziszem tullottem a celon. Megmondtam, hogy profin kell csinalni... Szal majd en megmutaton. korbelotyogtettem a bort, aztan megszagoltam, belekortyoltam, benn tartottam a szamba, aztan... visszakoptem a poharba... :) Hahaha, hat igy csinaljak a profik, nem??? Hahaha, volt nagy riadalom! A pincer meg csak nevetett, de a bor finom volt, szal aztan kiitam a egeszet! :)

Vacsi utan... mi legyen. Lustasagunkban, jol van, atmentunk a Dianahoz mozizni. Youtubeon elkezdtunk nezni az OC season 1 episode 1. Eljutottunk egeszen episode 3ig. Minden episode 1 oras. Naaaagyon vicces volt! ok mar mind lattak, hat en soha nem voltam az a nagy TV nezos, szal nekem uj volt. Ok elveztek hogy ujra vegig nezhetik kozosen, mintha egy csalad lennek, mintha mind tesok lennenk, en meg elveztem az egesz szitut... kiveve hogy negyen fekudtunk egy agyon es igy en felig lelogtam. ;)

Hat a sorozatok fuggove teszik az embert. Tapasztaltuk ezt tegnap este. :) Hajnali 2ig el sem tudtunk szakadni a kepernyotol. ;P

Nem akarom bevallani, de muszaj... ma mielott elkezdtem irni ezt a blogot megneztem az episode 4t. :S

:D Hahaha!!!

Szal igen, ezert ennyire suru itt az elet. :) Ilyeneket csinalunk!!!

Most meg megyek Felhivom Dianat, hatha van kedve eljonni velem osszeszedni a telefonomat. :D Heeeeya!!! Vagy Jessit...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr41229514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása