HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

:(

2009.06.26. 18:47 chrisie

Csupa rossz hir...

Michael Jacson meghalt... Nem tudom elhinni!!! Csak 50 volt. :( Es harom tok fiatal gyereket hagyott hatra.

Jacson a KIRALY!!!

A paradicsom meg gyumolcs... Ki a szar gondolta volna??? Miden aminek magja van az gyumolcs. Hat beszaras!!! Szal az uborka is gyumolcs!!! Ugyanis gyumolcs a virag megerett maghaza, amely tartalmazza a magot. :O Felelmetes... de ebbol kifolyolag az eper nem gyumolcs, mert ott a magok kivul vannak. :S Minden eddigi ismeretem felborult!!! Ezt miert nem tanitjak a suliban??? Lassan 20 vagyok es eddig nem tudtam mi a gyumolcs es azt allitottam a paradicsom zoldseg!!! :( A kukorica meg mag. Es igazabol minden gyumolcs zoldseg, de nem minden zoldseg gyumolcs... Magyarul a zoldseg kategoria magaban foglalja a gyumolcsoket... :S Aahhh, ez kicsit sok.

Ti tudtatok??? Miert hagytatok engem tudatlansagban??? Vesztettem £3ot egy fogadason... :S Ah.

Egyetlen jo hir, hogy tegnap este Agival logtam a varosban. Nagyon jot beszelgettunk. Nagyon nagyon szeretem! Akkora jofej! Es o legalabb marad Londonban, szal majd amikor jovok lesz kihez jonnom! :) Bar vannak masok is ilyenek. Pl: Kriszti a sulibol [aki szinten magyar] es meg paran akik maradnak tanulni itt, vagy meg egy evere, Mint Amira, Franciska... Mar nagyon tervezem, hogy jovok vissza ;)

tudjatok azert is, mert otthon mikor talal az ember munkat!? Nem vegzett diplomasokrol beszelek, hanem diakokrol. Tokre nehez, persze lehetseges, de itt meg tok egyertelmu, hogy mindenki talal munkat. Ha mas nem, nyarra jovok majd dolgozni egy kicsit. :) Bar jovo nyaron mar Afrikaba akarok menni. :P

Micsoda tervek!!!

Nah jo, mas is jo volt. Tegnapra szerveztem egy biciklizos picknicket. Aszem mondtam. ;) Hihi, a lenyeg, bebiziklictunk a varosba, Hyde Parkba es ott ledoglottunk. Aztan volt nagy vizipisztoly csata. Kis labdazas, frizbeezes, meg dogles a napot. :) Sajnos nem volt tul sok idonk ott, de a vizipisztolyozas allati nagy volt! :D Es tudjatok a Hyde Parkban van egy to, szal onnan mindig ujra tudtuk tolteni a pisztolyokat. De csak ketto volt, mi meg negyen voltunk, szal nagy rohanasok meg bunyozasok voltak a pisztolyokert. :D Diana volt a legjobb, o megtagadta, hogy reszt vegyen, szal doglott a napon, es turte, hogy rongya aztatjuk. :D Haha. Aztan neha rankorditott, hogy eleg volt, neki meg kell szaradnia, mert ez utan dolgoznia kell. :D Haha!! nagyon kiraly volt, mindannyian csurom vizesre aztunk. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr481210635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása