HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Megint reg irtam

2008.12.01. 09:51 chrisie

Heyhahhoooo Emberek!!!

:D Huhuu, ma delelott ugy latszik jo idonk lesz. :D Vegre, mar ank fer a sok depis eso utan. Komolyan nagyon depis itt az ido. Otthon is lelohaszt amikor mar 4kor sotetedik, de itt meg rosszabb, mert itt majdnem egesz nap felhomaly van a sok ruhes esofelho miatt. :S

A mult heten sokat voltam itthon, mert a Lulu beteg volt, ezert folyamatos felugyeletet igenyelt. De jol elvoltunk, az egesz csaladdal a kapcslatom sokkal jobb most, mint regen. Amiota tenyleg ugyelek, hogy nyitott legyek rajuk, es komolyan idot toltsek veluk, sokkal csaladiasabb vagyunk egyutt.

Kepzeljetek voltam korizni!!! :D Huu nagyon jo volt! Hannahval voltam, aki Ausztraliabol jott. Szal azt se igazan tudja mi a ho. A korizasrol meg vegkepp semmi fogalma nincsen. :D Szoval igazabol abbol allt a korizas, hogy ot probaltam tanitgatni. De nagyon jo volt. En ott egesz jonak szamitottam, mert itt az emberek nincsenek annyira hozzaszokva a jeghez/korizashoz mint mi otthon. :D Hu folyamatosan azon jart az eszem, hogy otthon milyen sokat koriztam veletek, es milyen kiraly volt. :D

Az ad erot minden nap, hogy tudom mindjart hazamegyek! :D Annyira nagyon varom mar.

Pentek este atmentem a Dianahoz. A helyzet az volt, hogy neki kellett babysittelnie. A gyerkocok nagyon rosszak voltak, es azt mondta nekik, hogyha jol viselkednek akkor atjovok es jatszom veluk. ;) Milyen kis gonosz, kihasznal!!! :D Minden esetre atmentem, de a fiuk olyan keson jottek meg, hogy total faradtak voltak es csak bedoltek az agyba. aludni. :P Szal mi megneztunk egy DVDt aztan meg elkezdtunk beszelgetni! Annyira nagyon jot beszelgettunk, hogy egeszen hajnali 3ig ott maradtam. :D Minden lenyeges szoba jott, ilyen tipikus vilagmegvalto beszelgetes volt... es mindez angolul. :D Hat felemelo erzes, hogy angolul is lehet beszelgetni. ;) [Tudom ez sokaknak nem uj...;)]

Elkezdodott a nagy Karacsonyvaras. Ma reggel Carolinetol mindenki kapott egy adventi naptarat. :D Meg en is! Minden reggel nyitogathatom ki az ablakocskakat! :) Nagyon izgi. Tudtatok, hogy itt a Karacsonyfat hetekkel karacsony elott felallitjak? Nagyon furi! Van olyan haz ahhol mar az ablakban lattam a fat. Igazan nem ertem, hogy honnan jon ez a tradicio. Es ok nem hasznalnak adventi koszorut. Helyette narancsba allitanak egy gyertyat (gondolom minden heten). Erdekes. Mondva, hogy a narancs a fold, a gyertya Jezus, a vilag vilagossaga, es szurkalnak bele fogpiszkalokat edessegekkel, ez a negy evszak amiert halat adnak. Es a narancs kore egy bordo szalagot ragasztanak, jelkepezven Jezus kifolyt veret... Nem egeszen allt meg ossze nekem se a kep, hogy mik az osszefuggesek... Lenyeg a lenyeg, hogy vadul varjuk a karacsonyt, es mindent megteszunk erte, hogy hamarabb ideerjen. :D

Most rohanok suliba. (Nem csinaltam meg a lecket. :S De majd bepotolom!!!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr58797434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása