HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Utalom a zummogo legyeket!!! :S

2009.05.22. 17:37 chrisie

Kiolvastam a konyvet!!! Csodajo! Asszem megveszem magam is.

I Am the Messenger [by Markus Zusak]

Nineteen-year-old Ed Kennedy is the epitome of pathetic mediocrity. He drives a cab, lives in a run-down shack with his malodorous dog, and plays cards with his friends Ritchie, Marv and Audrey. His life is completely devoid of purpose or significance – until he manages to foil a botched bank robbery, and someone, somewhere, decides that it’s time for Ed to become the messenger. Guided by playing cards left in his mailbox, he must venture from his shack to help people the rest of the world has abandoned. Not all of Ed’s tasks are easy, however, and the true purpose of his messages may be more than it seems.

[Vmi ilyesmi: A 19 eves Ed Kennedy tokeletes megtestesitoje a szanalmas kozepszerusegnek. Taxisofor, egy lepukkant fecoban el orrfacsaroan budos kutyajaval es kartyazik a barataival, Ritchievel, Marvval es Audreyval. Elete mentes minden celtol vagy ertelemtol - egeszen addig meg sikerul megakadalyoznia egy amugy is alapjaiban elrontott bankrablast, es valaki, valahol elhatarozza, itt az ideje, hogy Ed a hirvivove valjon. Postaladajaba rejtett kartyalapok adjak tudtara feladatait, hogy vallalva a kockazatot segitsen elhagyatott, remenytelen embereken. A feladatok nem mind konnyuek, es sokszor az uzenet amit szallit tobb, mint aminek latszik... (nagyjabol)]

Holnap utazom!!! Bechy, Jessi es Diana mar Briminghamben vannak, en meg csatlakozom holnap! Jupii!!! Szerencsere az ido sem annyira rossz. :)

Hianyzik a mozgas, remelem sokat setalunk majd a hetvegen. :P

Lattam egy feher galambot elszallni a templom felett. Senki mas nem vette eszre.

Tegnap Maddy megkoszonte, hogy kitakaritottam a szobajat. Soha nem csinalta, nagyon jol ezett.

Senki nem akarja, hogy menjek, en se. Pedig az ido repul.

Asszem csak parotoknak meseltem Afrikarol. De mostanaban egyre tobbet kutattam a temaban es mar nagyon beleltem magam. Meg evekkel ezelott [viccesen az egyik Szent Imre napon] reszt vettem egy Afrikai missziorol szolo eloadason. Sziven utott, es nagyon ugy gondoltam, hogy egyszer majd elmegyek. Oszinten tobbszor eszembe jutott, de nem tudtam elkepzelni mikor mehetnek. Egy evre terveztem. Es most hogy mar kihagytam egy evet, meg egy ev huzos lenne ez en jovobeli terveimnek. De miota itt vagyok megjobban foglalkoztat a dolog, mivel itt sokkal tobbszor talalkozol 3 vilagrol szoo hirsetesekkel, elgonodlkoztato reklamokkal. Valahogy sokkal jobban benne van a koztudatba. Es az utobbi par hetben valamiert meg megjobban ugy ereztem, hogy nagyon szeretnek menni. Szal mar kutakodtam is az interneten merre lehet menni, mit lehet csinalni. Szal a tervem, hogy jovo nyaron 3 honapra kimegyek Afrikaba, hogy ott egyutt eljek, dolgozzak az emberekkel. Nagyon orulnek neki. Remelem osszejon.

Kitartast a vizsgazoknak!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr921137789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása