HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

November 10. Lulu szulinapja

2008.11.10. 19:39 chrisie

Rengeteg mondanivalom van, de csak egy csopnyi idom. :S Most kiderul, hogy mennyire gyorsan tudok gepelni.

Pentek reggel kezdodott az elso melypontom itt, a vilag masik vegen. :S Reggel a sokasos rohanasban indultak a lanyok. De annyira, hogy Maddy otthon felejtette a lunch-box-jat. Amint eszrevettem felkaptam es rohantam utana de mar nem lattam sehol. Aztan par perc mulva Lulu rohant vissza erte. En mar az ajtoban fogadtam a zacsival. Kezdtem volna megnyugodni, amikor a Lulu megint csak visszarohant, mert o meg a zongoracuccat felejtette elrakni. Nah ereztem, hogy ez nem volt a legsikeresebb elindulas. Mar ezen elegge ki voltam akadva. Vagy nem is tudom miert de mar reggel elkenodtem. Valahogy ugy ereztem, hogy Caroline nem bir. Es oszinten... azota is ezt erzem. Nade ezt meg csak gondoltam, de delutan szavakban is megnyilvanult. Hazaertem, ez rogton nekilattam a hazimunkanak. Osszefutottam Carolinnel, aki egy kis chat-re hivott. :S Mondanivaloja kb ebbol allt: Kriszti en csak szeretnelek megkerni, hogy ha lehet, akkor legyel reggelente egy kicsit osszeszedettebb, jobban szervezett. Latod,hogy ma itthon hagytuk Maddy kajajat, es Lulu zongoracuccat. Es most vettem, eszre, hogy Lulu a matek konyvet is itthon hagyta. :S Tudod idoben el kell indulnunk, orulnek ha reggel nagyon eber lennel, korulneznel, hogy ki mit hagy itt, mire van szuksege. Valamint itt ez az eger ket napja a konyhaban. [Emma kigyojat egerrel kell etetni, amit a melyhutobol szedunk elo es vizbe rakva hagyjuk megolvadni.] Nem a te feladatod, hogy megetesd a kigyot, de arra kerlek, hogy emlekeztesd Emmat a feladatara. Tudom, hogy o csak elfelejti... Valami ilyesmi. Hat ez elegge betett. En is tudom, hogy nem voltunk top aznap reggel, de oszinten elgge nevetseges, hogy nekem kell egy 17 es egy 14 eves preciz lany utan rohangalnom, hogy ki mit, hogy felejt el. [Mellesleg...] De persze ez a munkam. De azt hiszem egyre jobban minden az en munkam. 

Mindegy. Aznap elegge elszontyolodtam ezeken a dolgokon. [Nem is tudjatok milyen nehez magyar nyelvtannal irni. ;) Mindig azon kapom magam,  hogy passziv mondatokat akarok irni, es angol tukorforditasban akarok szavakat hasznalni...:)] De utolag rajottem, hogy annyira nem is volt ez a hatranyomra. Carolinnel mar napok ota ereztem, hogy vmi feszultseg van kozottunk. De ez utan a beszelgetes utan egyutt keszultunk a Lulu szulinapjara, es meg egy jot beszelgettunk is. (Pontosabban inkabb o beszelt.) 

Szombaton volt a Lulu szulinapi partyja. 8 lany jott at hozzank. Elmentunk egyutt szinhazba. A darab fenomenalis volt! Eszmeletlenul elveztem. Minden volt benne: zene, tanc, vers, poen, vallas... komolyan minden ami kell. :) Kedvenc reszem amikor a harom barat beszelget a vegen. (Ket fiu es egy lany.) A lany mondja: De te nem szerettel ugy, ahogy en szerettelek. Erre a masik fiu mondja a lanynak: Es te sem szerettel ugy, ahogy en szerettem volna. Erre a fiu [akinek a lany mondta eredetileg a szerelmi vallomast] ranez a masik fiura: Es tudod, te sem szerettel ugy, ahogy en szerettelek. :D Nah ez most itt nem jott ki poenosan de a szinpadon allati volt. ;) Mindenden esetre tenyleg egetrengeto siker volt. Legalabbis nekem. ;) Aztan hazabuszoztunk. Jott a nagy vacsi, torta. Folyamatos ugralas ki mit ker, hogy segitsek... De legalabb en is kaptam egy jo kis fincsi teszinhabos, malnas, epres palacsintat. Eleg jo volt. ;) Szoval a szombati napon elegge jol klappolt minden. Jol dolgoztam. :D Este elmentunk a haverokkal pubozni. Hat pontosabban inkab csak jarkaltunk ossze-vissza. A tobbiek mar egy kicsit csicsokasak voltak amikor en erketem, de en utana sem ittam semmit, mert a napi rohana es kajalas utan vhogy nagyon nem jott az inger. :) De jol elvoltunk. Timo utolso hetvegeje volt. Ezert akartunk vmi jot osszehozni. De nem volt semmi extra, es semmi nagyon jo, de legalabb megprobatuk.

mennem kell majd folytatom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr71762081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása