HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Skocia

2008.10.28. 10:17 chrisie

Mielott nagyon belekezdenek. Csakhogy mindenkinek elerheto lehessek, mobilszamom: +447531334038 Az otthoni szamomat nem hasznalom, a SIMet hazakuldtem az ocsemnek. Szal arra ne irjatok (nem mintha olyan sok SMSt kapnek;)

Meselnivalom van boven... Hallgassatok:

Pentek este indultunk. Talalkozo 10:40 Highgatei metroallomas. National Express tavolsagi busszal mentunk. 8 ora volt az ut. :O Diana ult mellettem, es semmit nem tudtunk aludni. Eleinte en tul izgatott voltam es azert nem, aztan meg keptelenek voltunk kenyelmesen elhelyezkedni. Szoval a masnapot osszessegeben kb 1 ora alvassal kezdtuk. De nem volt para, mert meg mindig nagyon izgatott voltam, ezert tomboltam az energiaimtol. :D Reggel 7 korul erkeztunk meg. Kajalni akartunk de ezek a hulyek csak 9kor nyitjak ki a kavezoket. Vegul megvartuk es ott nyomtunk egy reggelit. 

Egesz szombaton pocsek ido volt. Egyfolytaban esett az eso. Es ez nem tulzas. Hideg annyira nem volt. Legalabbis nem volt durvabb mint Londonban, csak az eso... es a szel.. :S Nehezen tudtunk osszekoordinalni a dolgokat. Mindenki mast akart csinalni. Es oszinten eleg toketlenek voltak. aszittem azert vki keszul vhogy. De nem. Szerencsere en vettem a faradtsagot es osszegyujtottem Edinburgh nevezetessegeit, ezert nem voltunk elveszve. Meg aztan egy terkepet is szervantottam magunknak. Igy vegul elindultunk varosnezo korutunkra. :) Elso allomasulnk Calton Hill volt. Szep epuletek voltak itt, de a legnagyobb poen a Nelson's Monument volt. Igazabol ez egy jo magas torony. Persze felmentunk a tetejere. Eszmeletlen, halali-oltari jo volt itt. Persze szep volt a kilatas... de nem ezert, hanem akkora szel volt, amekkorat en meg soha nem lattam. Ha hatradoltem megtartott. Ha futottam korbe-korbe akkor meg akkorakat lokott rajtam, hogy majdnem kiestem. Nagyon vicces volt. Sokat okorkodtunk fenn. Sok kepet csinaltunk. A Timoval keszitettunk jopar felelmetes kepet is. A lanyok (Diana, Christina) nem akartak megengedni, de meg megcsinlatuk, hogy kicsit felmasztunk a korlatra es ugy tettunk, minhta lefujna minket a szel. :) Nagyon kiraly kepek lettek! Majd megmutatom oket, de a Timo gepen vannak, es meg nem kaptam meg tole. Es... NEM KELL MEGIJEDNI!!! Egyaltalan nem volt olyan veszelyes mint amilyennek latszott. En ott voltam, es tudom!!! :D

Ezen a hegyen meg sok helyre felmasztunk, rongya aztunk es atfagytunk. De nagyon elveztuk. Konkretan csurom vizesek voltunk. Es annyira fujt a szel, hogy en pl masztam lefele egy sziklasabb reszen es egyszeruen elfujt a szel. Estem egy jo nagyot. :D Tenyleg durva volt. A kezem ezert most tele van sebekkel. ;)

Beultunk egy kavezoba megmelegedni. Eleg hulyen ereztuk magunkat, mert mindenki nagyon rendezett es tiszta volt, kiveve mi. :S Valoszinuleg ok mar hozzaszoktak ehhez az iteletidohoz, es tudjak hogyan kell reagalni ra. :D Csak mi voltunk olyen zoldfuluek, hogy aztattuk magunkat. Egy kis megmelegedes utan elhataroztuk, hogy megsem alszunk a hid alatt, mert ahhoz kicsit vizes az ido. :) A Timo talat egy kiraly youth hostelt. En meg soha nem voltam ilyen helyen, de ebbe halalosan beleszerettem. Baratsagos legkor, fiatal, nyitott emberek, ingyen reggeli, hulyere festett falak es 24 oras ki-be jaras... mindossze £8. Halal kiraly. Itt is ragadtunk egy darabig. Felmelegedtunk, szaritkoztunk. Aztan mi a Dianaval lattunk ut kozben egy jo helyet, ahol £10-ert ket embert jol tudsz lakatni. Az itt eleg jo arnak szamit! Becsurtunk oda es vacsiztunk egy jot. Aztan a tarsasag megfaradt, Diana es Timo visszatertek aludni egy kicsit, en meg Chiristinaval vasaroltam egyet. Nagyon jot beszelgettunk. Mar rank fert, hogy kettesben legyunk egy kicsit,mert mostanaban nem tudtunk nagyon beszelgetni. Aztan felebresztettuk az embereket, es elhataroztuk, hogy elmegyunk vmi clubba partyzni. Megismerni Skocia sotet reteget. :D Es persze kiprobalni a skot whiskyt. ;) Christina sajna rosszul lett, ezert csak harman mentunk. Timo otlete alapjan elmentunk "pubbolni". Nem egy pubba ultunk be, hanem minden masodik pubba bementunk ittunk vmit, keszitettunk egy fenykepet es huztunk a kovetkezo pubba. Fenomenalis elmeny. Nagyon sokmindent kiprobaltunk. Muvelodtem a piak teren. Na nem reszletezem, meg a 40 folottiek kiakadnak. ;) De tenyleg nem volt semmi para. Diana kicsit becsicsozott es vicces dolgokat mondott, de egyebkent minden redben ment. Vmikor 4kor le is fekudtunk. De en mar 8kor megint fenn voltam, de azert aludtam meg 9ig. a lanyokkal reggeliztunk egy jot a hostelben aztan meg nogattuk a Timot hogy jojjon mar o is. Nagy nehezen utra keltunk es elmentunk a National Gallery of Modern Art-ba. En akartam nagyon elmenni ide,de asszem mindenki elvezte. Szep epulet, nagy kert, erdekes kepek.

Aztan Diananak jartunk kontaktlencse utan. Szombat este amikor kivette elvesztette a felet, szal vasnap fel par kontaktlencsevel jarkat. Nagy nehezen talaltunk egy hleyet ahhol kidumaltuk, hogy kapjon probaidore ingyen kontaktlencset. :D Nagyon buszke voltam magamra, mert csak en ertettem, hogy mi folyik ott, es foleg en rizsaztam lyukat az elado hasaba. De a vegen o is levagta mi a helyzet es falazott enkunk hogy kapjunk lencset. (pedig recept nelkul illegalis lencset adni. :)

Ez a vasarnapi nap mar szebb volt mint az azelotti, de persze altalaban amikor kileptunk a szabad eg ala rogton rakezdett. :) Vegul az utolso hely ahova elmentunk az edinburghi kastely volt. Nem volt olyan izgi mint amilyen sokba kerult. De azert jokat nevettunk. Pl amikor Dianaval terdre ereszkedtunk Timo elott (mondvan o a legjobb vezeto... persze ironikusan), es Diana vegul elhasalt a foldon... kemenyen kiparancsoltak minket. ;) Es itt kovetkezett be a szomoru pillanat amikor szabadjara engedtem az egesz nap hurcolt heliumos lufimat, amit a Mekibol szervantottam.

Este egy spanyol etteremben vacsiztunk. Nekem £3.75-om maradt, ezert kenytelen voltam annyiert talalni magamnak kajat. De jol kijottem belole. Eleg finomat ettem, de osszessegeben eleg nevetseges volt, mert mindenki nagyon keves kajat kapott a penzeert. :S Csalo ettermesek!!!

Utana a tobbiek akartak meg egy utolso kostolot venni a skot whiskybol, es csinaltak jopar kevertet. Iszogattunk, amivel semmi baj nem lett volna. En viszont a buszuttol amugy is rosszul leszek... Igy, hogy ittam elotte meg sokkal rosszabbul voltam. :S De azert sikeresen hazaertunk, es nem lett senkinek semmi baja.

Itthon viszont megint party van. Itt van Chris egesz csaladja... Mar kezdek besokallni ettol a sok vendegeskedestol. Persze elonyom is szarmazik belole, mert minden jo helyre (vendeglo, bowling) visznek magukkal.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr85735899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Psyman 2008.10.28. 23:37:09

Ez mind nagyon izgi, de mi ebben a Sévdország?

bucicuci 2008.10.29. 09:25:45

erre én is kiváncsi vagyok! :-)
CARPE DIEM! Improve each shining hour! sieze the day!...
süti beállítások módosítása