HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Cincognak az egerek

2008.10.21. 18:40 chrisie

Elerkezett a het, amikor enyem az egesz lakas! Faraszto! :D:D

Tegnap CC utan atjott Diana, Christina es Timo. Crasy houseparty... Tulajdonkepp nem lett semmi eztra, mert mindenki hulla faradt volt. :D Csak kajalgattunk, dumaltunk, nemet es svajci himnuszt enekelgettunk (a magyart felig eljatszottam nekik zongoran). Volt egy kis parnacsata, bunyo, uldozosdi es WC party. :D De vegul nem vittuk tulzasba. Kettokor elhuztak, igy en fel haromkor mar agyban voltam.

De ma reggel 5:30kor keltem. Mentem megint a Central Prayingre. Majdnem visszafekudtem aludni, de erosebb voltam. :D Aztan egesz nap a Dianaval voltunk a varosban.

Tegnap a CC utan csatlakozott hozzank Timo baratja... akit -nagyon viccesen- szinten Timoteenek hivnak!!! Eszmeletlen!!! Ilyen ritke nev es megis pont talalkoznak itt a vilag vegen. A srac Amerikabol jott ide tanulni. Kicsit fura a gyerek, de kedves. Es en kulonoskeppen birom, mert amikor kijottunk a pubbol megkerdezte, hogy nekem-e a legjobb az angolom. Nagyot nvevettem. Mondtam neki, hogy csak azert kerdezi ezt mert nem beszelt meg velem eleget. Mindenesetre azt mondta szte nekem a legjobb a kiejtesem. Jobb mint a nemeteke!!! :D Hihihiiii nagyon nevettem a kepukbe! Ahhoz kepest hogy a Diana folyton kioktat, hogy hogyan kell kiejteni a szavakt. :D [Bar tudom, igaza van.] Szal virult a fejem.

... lehet hogy en is Friends fun leszek. :D Kezdek raszokni, hogy megnezzem. Es tenyleg halali jo!!! :D

Legujabb otlete a haveroknak: menjunk Skociaba! Ez egy kiraly otlet. Csak ezen a hetvegen akarnak menni ami nekem nem a legjobb. Caroline azt mondta elenged barhova, csak kerdezzem meg elore. Nem hiszem, hogy nagyon orulne neki, ha most elkeredzkednek, foleg ugy, hogy Clover is ram van bizva. Meg persze sokba kerul. £48 csak az utazas. Es csak egy hetvegere akarnak menni. Ami sztem a legnagyobb hulyeseg. De mar raszantam magam, mert biztos oriasi party lenne. Csak ez a hulye idopont nem a legjobb. De nagyon nyomatjak hogy kerdezzem meg, hatha elengednek. Szal most ez a legkozelebbi program. erre gyujtunk. :D tuti allat kiraly lesz, ha osszejon. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr60725128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása