HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

akciok

2008.09.25. 17:35 chrisie

Mar parszor vasaroltam Londonban. Mindig egy elmeny volt, mert kiderult hogy akcio van es vmivel olcsobb, vagy kapok vmit ingyen. Kb 5x vasaroltam itt, es 3 akcios szitura emlexem! Az ember szeret igy vasarolni! :D Ma pl vettem egy uj nadragot. A regi szeretett gatyam sajnos vegervenyesen elszakadt, szal tudtam, hogy ez az utolso utani pillanat... muszaj vennem egy ujat. Magam ele kepzeltem, ahogy a Mamo megmondja, hogy ot nem erdekli mennyiert veszek gatyat, de ures kezzel ne menjek haza. Tuti, hogy ezt mondta volna (mar egy honappal elobb, mint en). Ilyen elhatarozasokkal mentem vasarolni. Vegul is azart keres az ember zsebpenzt, hogy ne kelljen mindig az arakat nezni. Az elso boltban az elso gatyat megvettem. Azt hiszem ilyet meg soha nem csinlatam. Dehat gyulolok vasarolni. Imadkoztam, hogy gyorsan talaljak egy jot. Es tetszik!!! Biztosan amikor majd hordom jobban megszeretem... mert ilyen vagyok. :D Mama! Vegig rad gondoltam vasarlas kozben! :) [No de ezt mejd kulon neked.] 

Szoval vettem egy gatyat. 45 font... de hogy huek legyunk az itteni szokasokhoz kaptam 10 szazalek kedvezmenyt, igy csak 37 font vol (olyan 11000vmennyi). Nem egy olcso darab, de vannak dragabban is. :D Es sok pent is megtakaritottam, mert ugyebar az ido... penz. :D 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr52681447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qsz 2008.09.26. 21:12:24

Szia Kriszti! Ezer bocs akartam válaszolni a mail-re de vmi normálisat nem pedig csak egy kis szösszenetet, mint ez! Remélem hétvégén most tudok majd időt szakítani rá! Bár látom te sem unatkozol;-) Hajráááááá továbbra is mindenhez!
süti beállítások módosítása