HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

rush

2008.09.23. 18:11 chrisie

Hat beindult az elet. :D Keptelen voltam idot forditani arra, hogy irjak. De azart nem hagyom hogy elfelejtsetek! :D

A hetvegerol: Vegig Horshamban voltam, Chriseknel. Nagyon aranyosak az angliai faluk. Teljesen mas hangulatuak, mint az otthoniak. :) Horsham egyebkent nem falu, de persze London utan egy aprocska kis potty a terkepen. :) A Streets lanyok nem nagyon vannak oda erte, mert unalmas, pici, es semmit nem lehet ott csinlani. En nem tudom. Ket napra kellemes kis hely volt, de azart hianyoltam a megszokott hazat, a lanyok hulyesegeit... Csak Caroline meg en voltunk ott, mert a lanyoknak papas hetvegejuk volt. Szombat este voltunk egy koncerten. :S Erdekes volt... :) Carolinek nem voltak elragadtatva, ahogy mi sem (Barnabassal). De legalabb hallottam egy kis angol nepzenet. ;) Barnabas egyebkent aranyos fiu. O is total ki van akadva a sok kajakidobalason. :( Nincs nagyon mit csinlania mert neki csak ket nap van suli, es a takaritast sem kell nagyon komolyan venni, mert jon takaritono a hazhoz heti egyszer. (Bar csak egy darabig, Caroline azt mondta el fog menni egy ido utan.) Szoval Bonooo (az angolok igy hivjak. Mire leesett nekik, hogy ismerik a Barnabas nevet a Bibliabol mar hozzaszoktak a Bonoozashoz.) Az egesz hetvegeben a legszarabb a hazaut volt. :( Este el akartam menni a hetes misere. De egy ket oras dugoba keveredtunk, ezert sajna nem ertunk haza idoben. Ami talan nem is volt nagyon baj, mert nagyon faradt voltam. De az a ket ora sorbanallas nagyon faraszto volt. :) De legalabb jol elbeszelgetteam Carolineval. (Elmondta, hogy talalkoztak Chrissel, megmutatta, hol kapta az elso csokot, meg hogy hol hazasodott meg, es meselt meg egy kicsit az eleterol.)

Hetfon suli utan elmentem az officeba, hogy csinaltassak magamnak diakigazolvanyt. Ott vart egy masik lany is. Megkerdeztek a nevet... Renata. Na olyan magyaros volt a kiejtese, hogy biztos voltam benne, hogy hazai. Megkerdeztem, es tenyleg! :D Gyorsan elkerte a szamomat, es nagyon orult neki hogy talalkoztunk. Nem beszeltunk sokat, de SMSben megdumcsiztuk, hogy majd talalkozunk. Eztan a Diana segitett nekem venni egy uj itteni SIM kartyat. :) Van uj szamom!!! Aztan beultunk egy kavazoba dumalni, es lezsiroztuk a masnapot.

Ugyanis ma varostnezni voltunk kettesban. Sajnos nem sikerult fenomenalisra, mert eleg szar volt az ido, es nem nagyon tudtuk, hogy mit akarunk megnezni. De azart jo volt egyutt, es sokat beszelgettunk! Kezdetnek egyaltalan nem rossz. :D Szegeny nem elvezi annyira az ittletet. Egy nagyobb csaladban kell gyerekekre vigyaznia. Talan 4-5 gyerek van, nem tudom. A nagyja fiu, ami neki eleg fura, mert neki 4 lanytesoja van. :) Szerepet csereltunk. A helyzet az, hogy a ket kisebb fiu eszmeletlen rossz. Nem hallgatnak ra, es o meg nem igazan tudja hogy viselkedjen veluk. A gyerekek anyja sem nagyon tudja kezelni a gyerekeket, neha szigoru veluk, neha meg kedves. Szal bonyolult a helyzet. Szoval Diana jol belekeveredett a suru nehezsegekbe. Honvagya is van, igy az elso het utan egy kicsit szomorkas volt, meg kiabrandult. De azart "rakenyszeritettem" hogy atvegye a mottomot: "It's a great fun! It gonna be all right!"... :D Jol szorakoztunk es egy-ket kep is keszult. Jah, es megterveztunk, hogy kovetkezo alkalommal mit fogunk csinalni, hogy tenyleg legyen benne egy kis varosnezes. :) Szoval ma rohantam: reggeli, takaritas es mar talalka is, aztan haza es folytatni a takaritast.

Tegnap meg meg fenomenalisabb volt. Ugye a kavezas utan hazajottem es segittettem a vacsiban. Ezert nem tudtam irni, aztan meg az Emma matek lecket irt. Na azt mostanaban mindig egyutt irjuk. :) En tudok egyedul segiteni neki, mert Caroline bar tanulta ezeket, de mar nem emlexik ra. En meg nagyon elvezem hogy az agyam melyerol elo kell huznom a derivalasi kepleteket (mert semmi mas segedeszkoz nincs). Eszmeletlen izgi! Mindig szerettem a matekot,de ez minden eddiginel viccesebb. Bar a feladat eleg bonyolultak, es sztem teljesen haszontalanok. Es mar angolul is meg tudok oldani lassan egy-egy feladatot, mert altalaban el is kell magyarazni Emmanak. :D Kiraly! :)

Persze a hetfo nem ezert volt annyira fenomenalis, hanem az esti CC miatt. Kicsit hasfajosan mentem el, feltem, hogy milyen lesz, de aztan meginnt kiraly volt. (Volt 1-2 fiu is;) Hat szal megint nagyon elememben voltam, es bolondkottam keresztbe! Szeretem azt a helyet. Olyan egy kicsit mint itthon volt a ropi. A ropin akarmilyen hulye lehettem, ott kijott belolem minden hiperaktivitas, es bolondsag. A CCn is kellemesen elengedem magam es frontalisan hulye vagyok. :) De legallabb sokat nevetunk, es pereg a nyelvem a sok szovegelesben. :) Aztan a CC utan mondtam a tobbeiknek, hogy menjunk mar el vhova meg. Vegul 3an Christina, Tim (egy uj srac) es en mentunk csak el csatangolni. Nagyon kiraly volt. Semmi kulonos, csak setalgattunk es beszelgettunk es szep lassan hazakisertuk egymast... mar ameddig. Fel egykor fekudtem le aludni. Vegre a normalis kerekvagas!!! :D Nem volt egy nagy szam megis nagyon feldobott!!! Szal ket viszonylag biztos barat mar van itt. Diana es Christina.

Es most van ez a Renata leanyzo, akivel holnap talalkozom suli utan. :) Jahj, mar csak angolul kena tudni rendesen beszelni. :)

No kopok, meg csomo leckem van, es vacsit kell csinlanom. Pa...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr87677930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovacshazi 2008.09.25. 01:57:36

Látom beindult az élet Londonban, de mi ez a fiú mánia?
A lényeg, hogy egyre jobban érzed magad, egyre felszabadultabb vagy! Tudod... már írtam... az angol miatt ne izgulj, majd jön az is. Ahogy előkaparod a matekot a hátsó zugokból, úgy fog egyre jobban rögzülni az angol is. TV, rádió, könyv, újság, társaság! Ezek mid megvannak, azaz csak idő kérdése az egész, az pedig még van. A többiek izguljanak, akik 2-3 hónap múlva szeretnének vizsgázni. Ők igen, de Te. Előtted még hosszú út és gyakorlás áll, de Téged ismerve biztos sikerülni fog.
Na szia, jó munkát, szórakozást, városnézést, barátkozást!
Papó
süti beállítások módosítása