HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Nudli

2009.01.23. 17:42 chrisie

Hat mukormos eletem par napjat leeltem. Nem mondom hogy egy leanyalom volt. :S Elso nap teljes mertekben megbantam az egeszet. Nem tudtam egyszeruen hasznalni a kezem, nem tudtam megfogni a dolgokat. Bornyaszto. Nagyon fura erzes volt. Nah de elso nap vegere mar egesz jol megszoktam! Mara meg mar nem is zavar. :D Egesz elvezem. Csak kicsit neha nevetsegesnek erzem magam. Mint pl amikor a jardan megallok biciklitszerelni. Eloveszem a csavarhuzot, es hosszu bordo mukormokkel nekiallok csavarozni. :) Asszem az eleg jol nezhet ki. :D Vagy amikor a jatszoteren maszkalok egyik jatekrol a masikra, saros gatyaval... es mukorommel. ;) Szal asszem ez nem igazan az en stilusom. De azert poenos egyszer kiprobalni. De eleg is csak egyszer. :) Es 10 nap utan lejon. Csak nem tudom, hogy hogyan. :S Valszeg egy kulon procedura lesz, hogy visszakapjam az eredeti kormeim. :D De az meg messze van.

Par napja moziban voltunk a Dianaval. Slumdog Millionaire. Eszement jo otletre epul sztem a film. Nem eletem legjobb filmje, de azert jo volt. Csak kicsit nehezen ment szetvalasztani a sok nyelvet, mert csomoszor vmi hulye nyelven beszelnek es angol felirattal, aztan amikor angolul beszelnek, akkor nagyon eros akcentussal, aztan neha meg rendes angolt. Szal ertheto volt... lett volna, ha rogton belejovok ebbe a sokfajta akcentus/nyelvvaltasba. :) Ertettem en, csak eleinte azt se vagtam le hogy epp angolul beszelnek, vagy feliratnak kene lennie. :D

Kicsit nehez manapsag a Dianaval. Ossze vissza ki van akadva a hostyjara, azon is gondolkozik hogy inkabb hazamegy. Meg valahogy furan gondolkozik az egesz eletrol mostansag. Igaza van vmilyen szinten, de nem hiszem, hogy egeszen. Az a heppje, hogy o csak elvezni szeretne az eletet, es ha van lehetosege akkor mindig tovabb all a nagyobb elvezet fele. Most azt mondja itt nem jo, ezert megy, hogy vmi elvezetesebbet csinaljon, mert nem azert van itt hogy szenvedjen. Hosszu. A lenyeg hogy tiszta depi, en kb arra kellek, hogy panaszkodjon, ami nekem is nehez, mert az o depije mellett nehez mindig vidamnak lenni. :) Pedig neki az kene most, hogy vki felviditgassa. Nah szal nehez idoket elunk, de legalabb gaz az meg van. :D Bar az ido eleg szar hozza, szal kierdemeljuk.

Tegnap este az Emmaval jol kibeszelgettuk az eletunk pasiugyeit. Messze nem jutottunk el a beszelgetes feleig sem, de halali jo volt. :) Mindkettonknek tanulnia kellett volna, igyhat... ejszakazas lett a vege. :D

Hnap ropi es party remelhetoleg! Varjuk hat a heteget nagyon! :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr50898146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Psyman 2009.01.26. 23:40:41

A Slumdog Millionaire megtörtént esetet dolgoz fel, érdemes így újra átgondolni.
Amúgy most jelölték Oscarra, helyesebben Oscarokra. A főszereplők kivételével az összes fontos kategóriában kapott jelölést, van, ahol kettőt is. De ez a film nem is a szereplői játékra épített...
Mindenkinek ajánlom!
süti beállítások módosítása