HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

30 June Tuesday

2009.07.06. 10:23 chrisie

Suliba mentem! Ami reg tortent, mert a hetfoi es a mult szerdai orat is ellogtam. :S De erot vettem magamon es ujra a suliban talaltam magam. Igazabol elvezetes volt. Csak 4en voltunk es Amiraval [szinten egy nemet lany. Aki igazabol csak felig nemet mert az apja egyiptomi!!! Halali!!! O csak most jott 3-4 honapja es ittmarad egesz kov evre. Szal amikor jovok latogatni. ;) -mert ugye jovok- akkor o meg mindig itt lesz, hogy partyzzunk!!!] szal Amiraval nagyon jol elszorakoztunk. Aztan hazakisertem. Beugrottam a boltba venni egy kis szamocat meg epret. A nagy melegben az embernek nincs kedve semmit sem enni csak gyumolcsot. Barmennyire is draga. Jah, itt hozzaszoktam, hogy sok gyumolcsot eszem, eleg kiraly. Szal gyumolccsel a taskamban atkerekeztem a Dianahoz, annak ellenere hogy irtam neki mehetek-e, de nem valaszolt. Ismerem en a Dianat! Megerkeztem hozzajuk es csak csongettem-csongettem... sokaig... kitartoan... Tudtam am hogy otthon lesz!!! Egy ido utan csak kinyitotta az ajtot. Mondta most kelt 9ez volt kb 1kor ;) tudtam en!!! Mondtam, hogy ismerem. Azt is tudtam, hogy sokaig kell csengetni, mert lusta kinyitni az ajtot, inkabb hagyja hogy elmenjen a postas, vagy akarki aki jon. :P Nah de orult nagyon! Mondta kedves meglepetes. Es mikor megcsinaltam a gyumolsalit megjobban orult! :) Egy szep kis delutant toltottunk egyutt.

Ugy volt este majd meg osszefutunk, de vegul nem. Nekem minden fele elintezni/valaszolgatnivalom volt interneten, szal jol jott egy kis plusz ido. Ritkan van ilyen, amikor este csak ugy itthon vagyok. Meg kell am becsulni. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr991229278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása