HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Visszateres

2009.01.08. 17:20 chrisie

Hellooo!!!

Ujra itt vagyok. Nehezen bar, de megerkeztem. A repcsim 20:40kor indult volna... ennek egfeleloen 11kor kezdtuk el a beszallast. Kicsit keson ertem haza. ;)

Az elet halad ugyan ugy tovabb mint eddig. Orultek nekem az emberek itt nagyon, de azert gyorsan lecsengett a dolog. :D Ugyan ugy takaritgatok, fozocskezem, mosogatok mint eddig. Jo az ismertbe hazajonni. :D Egyebkent oriasi energiakkal es tervekkel allok neki az ujabb fel evnek! Remelhetoleg a lelkesedesem tovvabb kitart mint en gondolom ;)

Otthon nem volt ho amikor hazamentem. Jo merges is lette. ;) Itt sincs hoi de itt legalabb nincs hideg! :D Pontosabban nekem. Itt a csalad nagyon szenved, hogy milzen hideg van, pedig sztem egyaltalan nem fajdalmas. Mar nagyon varom a tavasz. Akkor sokkal tobb mindent lehet majd csinalni, es vegre ki lehet menni rendesen a szabadba. Csodajo lesz!

Masnap, hogy megerkeztem mar mentem is suliba. Nevetseges volt. 3an voltunk!!! :O De azert nagyon buszke voltam magamra, mert... Szal ugy volt, hogy hetfon (amikor en meg nem voltam oran) uj nyelvtant vettek es gyakorolgattak. Szerdan amikor mar en is ott voltam tovabb gyakorolgattuk. A harom emberbol altalaban en montam meg, hogy mi a megoldas, vagy en javitottam ki a tobbieket. Tuuudoooom ez monst nagyon nagykepunek hangzik. De nem voltam az!! Csak most. Mert ora utan Suzanne (a tanar) mondta, hogy nekem nagyon jo a nyelvtanom. :D Hihi, nah ez utan mar kellemesen jol ereztem magam! :D No de azert nem vagyok eltelve. Csak egy kicsit jo dicsekedni. Ha nincs az embernek anyja aki szetdicserje, akkor dicseri az ember magat. ;)

Dianaval is talalkoztunk mar. Fergeteges volt. Telefonaltunk elotte... Kepzelhetitek, amikor a lanyok sikitoznak oromukben... Hat igen, jol hangozhatott kivulrol. Nagyon orultunk egymasnak. :) Viszont kiderult, hogy a Diana egyre jobban azon gondolkozik hogy sulit valt. Nem tudom, hogy miben lenne ez segitsegere. Kb 30 fontot sporolna... Eleg szivas, ugyanis en mar befizettem erre a termre. En mar tuti maradok 3 honapig. Na de a Diana mar annyi mindent mondott, hogy inkabb varjuk ki a veget. :) gyebkent meghazasodott a novere!!! :D Jah, o pedig befestette a hajat!!! :D Sotetbarna haja volt, most meg vmi vilagosabb barnas-voroses. Vicces. ;) Eloszor maganak akarta otthon befesteni, de ugy narancssarga lett... :D Szal vegul megis csak a fodrasznal lyukadt ki.

Hetvegen enyem a lakas!!! Asszem nagy Crazy Housepartyt csapunk! Szombaton lesz Lauren szulinapja, ezert mindannyian leutazna Horshamba. Aztan a lanyok az apjukhoz mennek Caroline meg ott marad, hogy Laurennek partyt szervezzen. Mondta, hogy nzugodtan hivhatok at baratot a hetvegere. ;) Asszem ebbe egy szolid kis hazibuli belefer!!! :D

Rem tink is jol vagytok odaat keleten. :) Gaz van meg? Hajra a vizsgazoknak!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr51865771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Psyman 2009.01.09. 11:37:03

Gáz van, minden értelemben :) Bár az oroszoktól nem jön egy csepp se.
Hideg is van -15-20 fokok, szóval nálatok biztos, hogy melegebb van :D Az ég kristálytiszta, az ebéd meg palacsinta lesz. Fogy wa büntetőjog.

*END MESSAGE*
süti beállítások módosítása