HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

4 nap

2008.12.14. 21:37 chrisie

Jovok haza csutortokon!!!

Bocs mindenkitol! Az utobbi idoben egyaltalan nem irtam. Mindig arra gondoltam, hogy ugyis jovok haza, szal nincs ertelme nagyon nyomatni a mailokat. ;) Bocsika, dehat ez a boldog igazsag!!!! :D

Az utobbi napokrol kell egy kicsiket irnom mert eszmeletlen jok voltak!

Volt egy kis osszeutkozesunk a Dianaval az elmult heten. Eleg szar volt, nem is beszeltunk, en total depresszio voltam. De a sulis karacsonyi partyn odajott es mondta, hogy hianyoztam neki. :D Nagy oleles, es minden OK. Szal egy oriasi nagyot buliztunk aznap este! Es azota sokat vagyunk egyutt megint. Vasarnap egesz nap egyutt logtunk. Jol kiveszekedtuk magunkat a mult hetrol, hogy ki mit hogyan rontott el. Erdekes volt, de aztan nagyon jot beszelgettunk. Miutan reggeltol egyutt logtunk elhivtam ot egy hazibuliba. Mert engem az egyik lany elhivott magahoz es mondta, hogy hozhatok masokat is. Szal ejjel 12kor megerkeztunk a hazibuliba. :D Feltunk, hogy mar kicsit keso lesz. De nagyon nem. Kicsit felporgettuk a bulit, es meg nyomtuk reggel hajnali fel hatig. :D Eszement jo volt! Es az volt a legkiralyabb, hogy csomo uj eszement jofej emberrel megismerkedtunk es sokat tancoltunk megbeszelgettunk spanyolul, franciaul, nemetul, angolul... pontosabban inkabb csak tanultunk.

Aztan masnap a Dianaval elmentunk egy Winter Wonderland nveu rendezvenyre! Hat halalosan jol ereztem magam. Forralt bor, mini vidampark, minden hulyeseg. Meg egy mini London Eyera is felultunk. Igaz... eleg sokat koltottunk, de en azt mondtam megeri, mert az utobbi idoben mindketten kicsit el voltunk kenodve, szal szuksegunk van a sok hulyesegre, ido toltesre egyutt, es vidamsagra! En asszem megerte, megha megjobban meg is faztunk miatta. :D

Hu, ami meg nagyon durva, hogy a szomszedban voltam babysittelni egy pici masfel eves lanyra. Csodaedes, de ami a legmegdobbentobb,hogy nagyon, de nagyon okos. En csak amultam, hogy a korahoz kepest milyen jol beszel, es mimindent meg nem ert. Jol elvoltunk, este 6tol hajnali 1ig. Es tudjatok mennyit kaptam erte!? 65 fontot!!! Ez hihetetlen! Egy heti munkamert kapok 80 fontot (amibol 30 a sulira megy). Szal nagyon kellemesen ereztem magam. Mondtam, hogy barmikor maskor hivhatnak segiteni! :D

Jaj, es meg egy nagyon jo dolog tortent velem! Talalkoztam Hannahval. No de ez most egy masik Hannah. O alapjaban angol. Ot is a templombol ismerem. 18 eves es szakacs akar lenni. De nagyon nagyon jofej, es bolodos. Szal eleg rendesen egymasra talaltunk egyszer es multkor elkertem mise utan a szamt es kovetkezo heten mar talalkoztunk is. A legszebb az egeszben hogy igazi britt baratno! Ami nekem eleg hasznos, es ritka is! Es hogy o is nagyon szeretne az en baratom lenni. Mondta, hogy neki most elment a legtobb baratja egyetemre vhova videkre, szal most nincs nagyon itt baratja... Igy kozosen arra a kovetkeztetesre jutottunk hogy baratoknak kell lennunk. :D

Es a Dianaval is annyira jo! Mondta, hogy nagyon hulye volt, hogy mindig csak nemetekkel volt az utobbi idoben! Most nagyon rastartolt arra, hogy megakarja nyomni az angol tanulmanyait. Szal "hasznos" vagyok neki! Mert velem csak angolul tud beszelni! :D Es azt mondta, azert is kell, hogy sok idot toltson velem, mert csak velem tud komoly dolgokrol beszelgetni! :D Annyira nagyon szeretem!

Hu szoval most nagyon fel vagyok villanyozva! Ami ram fer, mert kell vmi vonzero, ami majd visszahoz ide az otthoni meleg feszkembol. ;) Azert boldogan fogok visszajonni.

Jovo heten mar megerkezem! Onnantol majd mindenkivel mas uton kommunikalok! :D Talalkozunk otthon!

Hihihihahaha hihihi hehehihihaha hihiheheh :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr36823161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2008.12.15. 20:08:18

hello tubicám!:) el se hiszem! a héten már itthon vagy! mindenképp kell találkoznunk! van mit mesélnem! :) hihihhahahahahehehihehehahahihahe bralány
süti beállítások módosítása