HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

21

2008.12.03. 17:37 chrisie

Heya!

Na most mar eleget voltam itthon. Ma nagyon ugy erzem, hogy este talalkoznom kell a tobbiekkel, hogy tortenjen vmi. Igazabol egesz unalamas itt az elet. Persze mindig csinalunk vmit, de hetkoznapokon nincs olyan sok szabadideje az embernek mint gondolna. Nekem 4re itthon kell lennem, ugy hogy kesz a hazimunka (legalabbis asszem). Ez annyita tesz, hogy legkesobb 3ra itt kell, lennem, de igazabol korabban, mert nekem alt masfel ora szokott kelleni a napi takaritas elvegzesehez. Fel ot korul megjonnek a lanyok, onnantol meg vhogy elrepul az ido az esti vacsikeszitesig. Mindig talalok vmi munkat magamnak. Teregetes, tiszta ruha leszedes, szemet kivives, esetleg leckeiras, segitseg a leckeirasban... es meg sorolhatnam. Szal onnantol, hogy megjonnek nem igazan vagyok szabad. Meg ha nincs is igazan kifejezett tennivalom (mint pl most, hogy blogot irok) mindig keszenletben vagyok arra, hogy hivjanak. Igy nem igazan mer az ember barmibe is belekezdeni, vagy csak elvonulni pihenni, TVzni. Szal lenyeg a lenyeg, hogy a hetkoznapokon igazan nem erzem, hogy olyan sok idom lenne. Estenkent elmehet csinlani amihez kedvem van... De este eleg korlatozottak a lehetosegek. Eleve itt Angliaban korlatozottak a lehetosegek. Szornyen bosszanto, hogy emiatt a hulye oceani idojaras miatt az ember nem ulhet ki vhova csak elvezni az eletet, nezni az embereket meg hasnolo. [Legalabbis azota miota en itt vagyok erre nem volt nagyon alkalom.] Egyszeruen az ido olyan pocsek, hogy nem lehet. Nem is ertem, hogy az angolok miert nem pedressziosak ettol a hulye idojarastol...

Egyebkent sztem azok, csak ezt a magasfoku udvariassagukkal probaljak leplezni. Ami mellesleg rettentoen felszines es idegesito. ;) Mi, kulfoldiek jol ki szoktuk beszelni a britt jellemet. Igazan sok alkalmat ad ra hogy fikazzuk. ;) De persze... nem szep dolog mert mindenki egyei, es nem lehet mindenkire kimondani ugyan azt. [De azert van olyan, hogy "nemzeti jellemzo"... ;)]

Ma atugrottam a Dianahoz. Elromlott a mosogatogepuk, szal jott egy szerelo srac. Nagyon idegezito volt, egyfolytaban szovegelt, meg kavet kert, meg ejszakai barokat ajanlott nekunk. Aztan amikor azt mondtam, hogy lassan mennem kell megkerdezte, hogy nem akarom-e hogy elvigyen kocsival... Hat meggondolando, de azert hatarozottan visszautasitottam. :S Mikor elhuzott rengeteget nevettunk rajta. :D De ezt ugysem tudom atadni nektek most irasban.

Jovo het penteken vege lesz a sulimnak. :) Az utolso alkalmakkor karacsonyozunk. :D

Hetfo este CC Xmas Party volt! :D Mentem segiteni a keszulodesben. A vegen Ellen (az egesz szervezoje) megkerdezte hogy nem akarok "hivatalosan" is CC szervezo lenni. Csal hogy benne legyek a szervezo brigadba, segitsek otletekkel, meg a keszulodesben, ha akarok. ;) Hat meg nem tudom. Igazabol szeretem csinlani. Mondta, hogy szeretne egy igazi hittankort inditani csak international embereknek. Ennek kapcsan sokat meseltem neki a Regnumrol. ;) Elegge ledobbent, hogy ilyesmit csinalunk. Asszem tetszett neki. ;) Huu, nagyon hianyzik a Regnum!!! :S

A Party egyebkent eleg jo volt. Hannahval vegigpoenkodtuk az egeszet.

Remelem otthon nagyon esik a ho! Itt csak onoseso esik. Ma csuszkalva mentem suliba. :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr87801917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2008.12.04. 20:02:12

hát itt egyáltalán nem esik a hó! de karácsonyi hangulat az van rendesen! :-)

Psyman 2008.12.06. 15:49:05

Jaja. Már amennyire a vizsgaidőszakot karácsonyi hangulatnak lehet nevezni :S
Amúgy a pedresszió az valami Mexikóundoritisz lenne? :D
süti beállítások módosítása