HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Vasarnap volt ket honapja

2008.11.03. 17:19 chrisie

Ket honapja es egy napja vagyok itt.

Pont ma beszeltuk a Dianaval, hogy tok sokat javult az angolunk. Az elso hetekben mindig azon szenvedtunk, hogy nem tudjuk igazan leirni angolul es mindig korul kellett irni es mire korulirtuk mar nem tudtunk mirol is beszeltunk. ;) De most mar folyekonyan beszelunk. :D Nem tanultunk meg tobb szot (kiveve parat), de amiket valaha tudtunk azokat mar rogton tudjuk hasznalni. :)

Szombaton nagyon sokat aludtam. Meg a Skociai faradtsagot pihentem ki. :) Delutan viszont elmentunk a Dianaval es Timovan a Natural History Museumba. De eleg furava alakult a helyzet. Diana nagyon nem elvezte. Nem az a biszmanias es nem is az az erdeklodo fajta. Teljesen ki volt azon, hogy miert nezegetunk muanyag delfineket meg lepkeket. :) Ez igy eleg brutalisnak hangzik, de tok sok erdekesseget lehetett olvasni, es voltak kihalt allatokrol is imitaziok... Azert sztem erdekes volt, ha nem is annyira, hogy napokat toltsek azzal, hogy minden zugat atjarjam. Masfelol meg egy kicsit egymasra is ki voltunk akadva. Pontosabban a Timo meg en osszekaptunk meg odafele menet. Nem volt olyan komoly, mar nem is emlexem mi volt. De azert ott volt a levegoben. Leultunk egy padra pihenni erre a hlulye Diana meg szivatni is kezdte a Timot. ;) Hat szal vegul kussban haladtunk tovabb, de aztan csak megalltunk es megbeszeltuk a dolgot. :D Es huztunk a fenebe. Inkabb nyalokaztunk egyet es beultunk egy kavezoba egy forrocsokira. [Mert persze esett az eso:)] Este Diananak otthon kellett lennie, ezert mivel o ki nem mehetett mi mentunk hozza. Megint csak mi harman voltunk. DVDzni akartunk, de legalabb 45 percig tartott amig kivalasztottuk a filmet. Kettot elkezdtunk aztan vegul egy harmadikat neztunk. Azt is vagy 4x ujrakezdtuk, mert nem tudtunk az elso jelenettol kezdeni. :D Minden esetre eleg poenos volt.

Vasarnap tok sokat tanultam. Jo sok lecket kaptunk es mindet megcsinaltam rendesen. ;) Bar nem hiszem, hogy sokat szamitana. De azert probalkozom. Hiszen azert vagyok itt. Este a tobbiek talalkoztak, de en maradtam a leckemnel. Micsoda jokislany vagyok! :D De aztan a tobbiek elhuztak hamar, en meg a Dianaval meg talalkoztam es beultunk egy Bungaloo nevu pubba. Egy fiatal sracokbol allo zenekar jatszott. Nem voltak vmi jok. ;) De a Dianaval mar regota tervezgettuk, hogy ismerkedunk britt emberkekkel. :D Mar probaltunk csak ugy odamenni vkihez vmi uruggyel beszelgetni, de eddig mindig kudarcba fulladt. Vagy elmentek mire raszantuk magunkat, vagy mindig epp az egyikunk akarta, a masikunk meg nem. De most ugy hataroztam hogy muszaj. :) Mondtam, ha o nem jon akkor megyek egyedul. Mondta jo, en meg mentem egyedul. :D Persze aztan csatlakozott. :) Nem beszeltunk sokat a sracokkal, csak hogy mi a banda neve, mikor, hol lepnek fol megint... Aztan menniuk kellett. De nekunk megvolt az elso "ismerkedesunk". :D Miert ne? Poen!!! Ugyis tok mindegy mit gondolnak. Veluk aztan igazan soha tobbet nem talalkozunk. Es arra is foghatunk mindent hogy kulfoldiek vagyunk. ;)

Ma meg beindult megint a mokuskerek. Suli mindenkinek... nekem is. Takaritas meg hullamerevsegig es mosogatas kezleszaradasig. :S Dehat ez az elet rendeje. De ma megint CC. Mult heten nem tudtam menni. Biztos ad majd egy kis loketet a het tovabbi felehez. :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr61747759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása