HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Tomoren

2008.10.30. 17:45 chrisie

A legizgalmasabb tortenesek roviden.

1. Voltam bowlingozni a csaladdal, es Chris gyerekeivel. Eleg szarul ment. :S Dehat ez volt az elso alkalom. Es igazabol nagyon poen volt, mert a vegen, amikor mar beletorodtem, hogy nem en vagyok a nyero, jol elhulyultem es oriasiakat nevettunk. Szoval az embernek haszna is van abbol, ha napokig vendegseg van nalunk. OK hogy 24 oras szolgalat van, de visznek bowlingozni, vendeglobe...

2. Esett a ho!!! Es meg is maradt tobb napig!!! Csodaszep volt. Oriasi nagy pelyhekben esett. Nem hittem hogy itt egyaltalan fogok havat latni.

3. Dianaval bementunk a varosba csak ugy jarkalni. Feztunk gondoltuk beulunk valahova. Nem nagyon volt nyitva semmi, de vegul talaltunk egy kavezot. Gondoltuk pont jo lesz egy kis forrocsokira. Bementunk. Gondoltuk megnezzuk milyen a masodik szint. De mikor felertunk lattuk, hogy csak parocskak vannak ezert inkabb tovabb mentunk a harmadik emeletre. Ott nem nagyon volt senki, de nem tetszett a hely. Visszafele eszrevettuk, hogy a parocskaka fiu-fiu parok. Az legalso szinten, amikor meglattuk a pincereket es megunt korulneztunk realizaltuk, hogy egy buzi-barban vagyunk. :D De azert leultunk. ;) De nem voltunk sokaig. ;)

4. Biliardoztam!

5. Voltam az elso ropiedzesemen!!! :D Eszmeletlen kiraly erzes volt! De sajna ez egy kicsit rendhagyo edzes volt, mert sokan nem  jottek el, mert mar napok ota edzesuk, vagy meccsuk volt. Mar egy alkalommal tok sokat tanultam az edzotol. :) Rohadt jokat mondott a feladasrol. A csapat aranyos volt es jol fogadtak. Talan kepes is leszek felnoni az o szintjukhoz. Jol jatszanak, de azert mindig ott van, hogy en fiatalabb vagyok es gyorsabb. ;) De nem olyen rutinos. Majd meglatjuk. De meg lehet hogy ki fogom probalni a tobbi ropicsapatot is, akik visszajeleztek. Es meg mindig nem tudom, hogy ez az egesz edzosdi ossze fog-e jonni. Carolinetol fugg az egesz. Hetfon akarom tole megkerdezni, hogy mit szonla az otlethez, ha heti ketszer eljarnek. Elegge izgulok. :S

6. Itt a Petra egy hetig. (Qsz novere. O volt a csalad au pairje elottem.) Oltari sokat profitalok belole, mert mindenbe beavat amit tud. :) Tiszta jofej! :D Vicces neha a csalad szeme lattara kibeszelni oket. :D Nem hianyzott eddig a magyar beszed, de most rajottem, hogy mennyire jo volt hogy itt volt, es minden apro kis gondoltomat el tudtam mondani neki, amikor csak eszembe jutott. De sajna vasnap hazamegy. :(

7. Halloween. Ittletem legrosszabb napja. Ma reggel pakoltam ki a mosogatogepet. Az "unnepi" (szep, porcelan) tanyerokat akartam visszarakni a helyukre. Kinyitottam a konyhaszekrenyt... egy egesz polc, tele poharakkal es tanyerokkal... zudult ram. Semmit nem tudtam csinlani. Minden ripityara tort. Jo feszult lett a hangulat. Borzasztoan ereztem magam. Caroline is kivolt. DE eszmeletlen!!! Fel ora mulva mondta, hogy ne aggodjak, nincs semmi gond, ilyenek tortennek, es szerencsere nem embereletrol van szo. Nem haragszik ram. Csakhat... sokba kerul... meg szerette, es mar nem gyartjak. [Azert utananez, hatha van a raktaron.] Szoval megsobbentoen jol kezelte a helyzetet. Csoda hogy ilyen jo helyre kerultem!!! Azert a mai napra sok munkat adott. Egy percem nem volt pihenni eddig. De nem bantam. Ezzel talan mindketten levezettuk a feszultseget.

Este a templomban a gyerekeknek Light Partyt szerveztunk. En is sokat segitettem. Huhuuu, nem csak a gyerekek elveztek, hanem en is! :D Miert mondjak ram itt mindig azt, hogy en egy nagy gyerek vagyok? Sokszor mondjak. Mar nem tudom eldonteni, hogy ez jo-e vagy rossz. :S Elgondolkoztato.

Nagyon-nagyon tomoren ez volt a hetem. Jo lenne tobbet meselni, mert sok aprosag tortent ami meg izgis, de keptelen vagyok. Egyszeruen nincs idom. :S 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr75740970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2008.11.01. 11:13:47

oh poor! ez a tányéros történet nem lehetett túl kellemes!
különben ha legközelebb azt mondják rád, hogy gyerekes vagy, csak mondd nekik azt, hogy ezzel nem tudnak zavarbahozni, mert te mindig is ilyen voltál, és ilyen leszel. ez nem gyerekesség, hanem vidámság, optimizmus,... nincs mit ezen gondolkozni! mert ha komoly dolgokról van szó, akkor igenis tudsz komoly lenni, és megértő, és ha arról van szó, akkor felvidítasz bárkit bármikor! (nem hiába kértelek fel! :-P)
(ennyit tennék hozzá a magam részéről a gondolatmenethez!)
pusz, ölelés:
bralány

Psyman 2008.11.02. 13:09:08

De banyek, akkor te csak kinyitottál egy szekrényt és kész! Nem leverted, vagy hasonló.... Azt meg nem lehet elvárni, hogy átláss a szekrényajtón, hogy mikor kinyitod, kihullik-e belőle a cucc, vagy sem...
süti beállítások módosítása