HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

repul az ido

2008.10.06. 01:02 chrisie

Beszoltak hogy reg irtam ablogra. :S Fel se tunt. Repul az ido... :D Bar nem hiszem hogy harom nap olyan hosszu ido lenne. ;)

Mit is meselhetnek? Penteken Carolinnek megint partyja volt. De most nagyon rendes volt es majdnem mindent eltakaritott utana. :) Nagyon halas voltam neki. Csere szombaton egesz nap otthon kellett lennem es felugyelni a lurkokra. Bar nem tudom, hogy minek, amikor otthon volt Maddy is es keptelen vagyok elhinni hogy o nem tud figyelni a 9 eves hugara! Ez az egesz vigyazosdi nagyonabszurd! Ma Lulu 10 percre egyedul volt, Caroline a lelkere kototte, hogy ne nyisson ajtot senkinek, ne vegye fel a telefont... mittomen! Ez nem normalis, mar azert eleg nagy. Nah jo ez meg OK. Na mindegy, lenyeg a lenyeg hogy szombaton itthon voltam, pakolasztam, ebedet foztem, irogattam. De este szabadsagot kaptam, igy Dianaval elmentunk Pubbolni. :D Igazabol csak ultunk es beszelgettunk. Vicces, nem tudom mondtam-e mar de o Nemetorszagbol jott, de tulajdonkeppen nem nemet, hanem afganisztani! :D Ott szuletett es tud is beszelni perzsaul! NAGYON vicces! :D

Vasarnap pedig aludtam! :D Jo sokaig, aztan egydul voltam itthon es kihasznaltam az alkalmat hogy egy oriasit zongorazzak. Jo sokat gyakoroltam!!! Egy darabbol majdnem ket oldalt sikerult megtanulnom! Ami azert nem rossz, mert eleg nehez darab. ;) Es ilyen precizen en nem tudom hany eve nem gyakoroltam. Oltari jo volt! Felemelo! Es hogy meg fenyesebbe tegyem a napot meg futni is elmentem! :D Mar masodszor kolcsonkertem Maddy iPotjat es igy sokkal elvezetesebb futni! Egyenesen kiraly! :D Este pedig elmentem a 7es misere, de sajna korabban el kellett jonnom, mert este megint vigyaznom kellett a Lulura. Pedig olyan jok ezek a "misek".

Ma volt egy fenomenalis atrakciom! Nagyon buszke vagyok magamra! ;) Itt kicsit kulonos lefolyonk van a konyhaban. Van benne egy daralo. Nem egeszen tudom mire jo, de egy-egy szerves hulladekot oda dobunk es bedaraljuk. Gondolom az meg tovabbfolyik valahova. :O Lenyeg, hogy ebbe a csodalefolyoba beleesset vmi fem aprosag. Persze bedaralni nem tudta, de nagyon kenyelmesen felpreselte a daralo a lefolyo oldalara. Pont ugy, hogy az egyik fele mar a daralon tul, a masik fele a daralon innen volt. :S Caroline megkert hogy probaljam meg kiszedni, mert multkor 300 (vagy csak 30... nem emlexem) fontot kellett fiztenie amikor ilyen tortent. Na tudjatok mar mi tortent, nem? Ha rosszul gondoljatok. Nem sikrult kiszednem, viszont az en egyik ujjpercem ott maradt. :( A jobb gyurusujjame...

Csak vicc!!! :D:D Bocs, de nem tudtam kihagyna. Szoval sokat ugyeskedve sikerult megcsinalnom, es kihalaszni! Nagyon boldogok voltunk! :D Botolom a ferfit a hazban... [ugy ahogy... multkor pl egy szekreny ajtajat csavaroztam meg. De sajnos nem volt megfelelo csavar, szal nem lett tokeletes. :(]

Emma egesz hevegen Samnel volt az egyetemen. Irtam neki egy SMSt hogy mi van vele. (Nagyon poen, elinteztem, hogy minden honapban legyen 300 ingyen SMSem! Boldogsag igy elni!) Es mikor hazajott nagyon kis szeretetkirohanasa volt. Megkoszonte az SMSt, aztan beszeltunk egy kicsit Samrol, meg hogy en mit gondolok rola, es annyira aranyosan olvadozott. 3x is megolelt. :) [Bar asszem naluk ez nem nagy kivaltsag... csak en osztogatok ritkan oleleseket.]

Jah, oleles, a Lulu is megolelt ma, mert neki most olelesre van szuksege! Nagyon jol idozitenek a csajok, mert pont ma gondoltam ra, hogy mennyire jo lenne, valakit ugy igazan szeretetbol megolelni. :) Es ime, egy kicsit potoltak az oleleshianyom. Isteni csoda! :D Oh, a Lulu egyebkent nagyon aranyos volt ma este. Elkezdett meselni a lelki problemairol. Csak most jottem ra, hogy mennyire jogondolkozasu, es tunderi ez a lany! Mindenkihez olyan kedvesen all hozza. No de ezt el sem tudom meselni! Ledobbentem, hogy neha azokon amiket mondott. Egesz komoly dolgokban segitett neha az osztalytarsain (szulok valnak, gyerek levelet kap a sulitol, hogy segitsegre szorul a tanulasban, a lany nem mutatja meg otthon... Lulu pedig beszel vele, es ime a gyerek kinyilis es beszel a szulovel! Es a szulo kuldi halajat a Lulunak!!! :O). Tunemeny ez a lany! De mar mondtam. :D A legviccesebb, hogy kicsit elbeszelgettuk az idot. 9kor kell lefekudnie, es mar fel 10 volt, amikor hallottuk, hogy megjott Caroline. Gyorsan besprintelt az agyba, lampa le, paplan fel, Jo ejt es spuri! :) Kicsit rosszcsontkodtunk ma este. :)

Remelem mindenki vagyat kielegitettem az ejszakai blogirassal. :D E miatt leszek hnap hulla faradt. Pedig hnap suli, este meg CC, ezert gondolom megint keson fexem, kedden meg el akarok menni egy reggeli imara ami 6:30kor kezdodik. De elotte meg meg kell csinalnom a lunch-boxokat meg a reggelit, szal botranyosan koran fogok kelni! :S Magayul... erezzetek magarokat megtisztelve draga, huseges olvasoim.

Na befogtam... :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr53698169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása