HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

ezt nem lehet kihagyni

2008.10.02. 23:11 chrisie

Bocs, csak a mai "hogyan viszonyulnak hozzam"-hoz ezt muszaj hozzafuznom!!! :D Ma vacsinal kitargyaltak... Azt mondtak, hogy en vagyok a legviccesebb au-pairjuk az osszes eddigi kozul. :D Ezt pozitiv visszajelzesnek veszem. :D

 

Most vettem csak eszre, hogy a legjobb pillanatokrol a heten nem is irtam. Nem volt sok idom a blogra, de most bepotolom. :D Hetfon CC utan megint elmentunk paran,csak ugy, beszelgetni. De most tobben csatlakoztak hozzank. 8an voltunk... es persze mindenki beszelt nemetul rajtam kivul! A szokasos felallas. Beultunk egy helyre, de sajna 11kor bezart. Akkor a tarsasag nagyja elment. Aztan 4en elmentunk egy masik pubba, ami mint kesobb kiderult 10 perc mulva zart. Ez utan mar csak 3an maradtunk, de viszont csatlakozott hozzank egy uj lany (szinten a CCrol, csak eddig dolgoznia kellett). Szal negyen beultunk egy 3. pubba, de ez szerencsere mar sokaig nyitva volt. :) Bar nem volt a legjobb hely. 2ig ott dekkoltunk. Nagyon vicces volt. Magda, Christina, Timo es en. Magdat akkor ismertem meg, de nagyon szimpi! Kicsit sokat ivott, egy aprocskat jo kedve volt, de tenyleg nem paran. :D Es o volt az egyetlen, akivel lehetett hajnali fel haromkor kajalni! :D Szerencsetlensegunkre elkezdett esni az eso, az amugy is nagyon hideg es szeles idoben. :) Hajnali fel haromkor futva mentem haza Muswell Hillrol Highgatere. :) Tudom nektek ez nem sokat mond tavban, de mindegy. Eszmeletlen vicces elmeny volt.

Aztan a heten masodszor is elmentem este. Amikor Dianaval talalkoztunk, es osszefutottunk 3 CCssel (Miri, Jessi, Sabrina). De ezt mar mondtam. Oltari jo ismerkedni ilyen szabadon. Egyaltalan senkit nem ismersz, csak ugy elkered a szamat aztan neha kialakul vmi, neha nem. Poen! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr84693418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása