HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

eljen az ismerkedes! :)

2008.09.18. 17:41 chrisie

Udvozlok mindenkit ujra megerosodott blogomon! :D Nem kell megriadni, nem voltam, es nem is vagyok letorve! Elek mint hal a vizben, csak gondoltam adok idot, hogy behozzatok lemaradasaitokat. ;) Amugy sem sokrol maradtatok le.

De MA! Ezt el kell meselnem. Nem egy nagy szam kivulrol nezve, de nekem egetrengeto siker. Ma vmiert jo napom volt, amikor a suli elott vartunk, hogy kinyissak a kaput mindenkivel beszelgettem. (Mar akivel lehetett:) Megjott az "uj" nemet lany, aki egy kicsit kesobb erkezett hozzank. Eddig csak egy oran volt, odamentem hozza, mondvan mi meg nem nagyon ismerjuk egymast, es bemutatkoztam. Egy kicsit beszelgettunk, hogy o is au pair, meg hasonlok, aztan bementunk a terembe. Ott aztan egymastol tavol voltunk, de utana, vhogy veletlenul pont egymas utan mentunk ki a kapun. Akkor meg o szolitott meg, es elkezdtunk beszelni. Gondoltam majd megriad a biciklitol, mint masok. [Ugy ertem, egyszer mar kerultem ilyen helyzetbe egy lannyal, es amikor latta, hogy odamegyek a biciklihez, gondolta nincs jovoje a beszelgetesnek, mert en biciklivel megyek... kicsit ugyefogyottan elkoszontunk akkor, pedig egy iranyba mentunk. Mindegy.] O viszont szepen megvarta amig kilancolom a biciklit es kerdezgette, hogy kie, hogy-hogy azzal jottem, meg hasonlok. :D Aztan szepen elmentunk ketten az o buszmegalloja fele. Vagy 3at magunk mogott hagytunk, miutan szetvaltak utjaink. Szoval egy jot beszelgettunk. Nagyon erdekes volt. O csak egy hete erkezett. Mondta, hogy neki nagyon honvagya van. Es hogy unatkozik napkozben, nincs nagyon mit csinalnia, mert ugye a hazimunka nem 8-10 oras munka. Nagyon megertettuk egymast. (Valszeg a kozos munkaterulet miatt:) Nagyon elveztem! :D Es ugy porgott a nyelvunk!!! Neha rohogtunk egyet, ha vmi nagyon helytelent mondtunk. Es hogy Caroline is oruljon meg a szamat is elkertem! :D (Tudjatok, neki mindig az a maniaja, hogy a szamat kerjem el! Gondolom neki az szamit komoly ismeretsegnek, ha megvan a szama.) Szoval a hetvegen, lehet hogy elmegyunk egyutt varostnezni, vagy vmi. :D

Hetvege... (ugye a pentek delutan is odatartozik?) Ma este moziba megyek!!! A kis csaladom par tagjaval. The Duchess-t nezzuk meg. ;) Ti meg biztos nem is hallottatok rola!!! Hihihi! :D Szombaton pedig megyek meglatogatni Barnabast! Meglatjuk hogy van az elso het utan. Ugy hallottam nagyon jol teszi a dolgat. :D Vasarnap lehet, hogy talalkozom uj baratnemmal, Diana-val. :) Majd meglatjuk. Szeretnek egy kicsit rendezkedni meg a szobamban,  hogy otthonosabba tegyem a helyet. Mar regota tervezgetem, es pechemre tegnap este kezdtem belemelegedni, pedig hulla faradt voltam. :) Aztan vasnap este a hetes misere megyek, mert nagyon invitaltak multkor. Mar nagyon varom, ott is biztosan nagyon jo lesz a hangulat, es ott pedig ott az a masik nemet lany akivel beszelgettem a CC-n, Christina. Csupa nemettel vagyok korulveve. ;)

Gondoltam elmeselem milyenek a napjaim, es heteim. Nekem is van am orarendem, csak kicsit egyedi (unique). ;)

Hetfo: 6:15 keles, reggelihez terites, lunch-boxok elkeszitese. Reggeli, aztan emberek utnak inditasa, azzal a feladattal, hogy ne hagyjanak otthon semmit (foleg a Lulu). Ezutan elpakolom a reggelit, es innentol 9ig szabad vagyok. Szabadon eldonthetem, hogy csinlaom a napi takaritast, vagy visszafexem aludni, olvasok, TVzek, vagy akarmi. 9kor elindulok a suliba. 9:30-12:30ig suli 10-15 perc szunettel. Utana hazajovok, de remelem ez nem lesz mindig igy, hanem majd ezentul neha egyutt maradunk a csoporttarsakkal (mint ma:) Itthon aztan jon a napi teendo. Hetfon: konyha, TVs szoba, hall, lenti WC kitakaritasa, portorles a polcokon, szekrenyek polirozasa (a konyhaban). Aztan megint szabad vagyok, de 4re itthon kell lennem, mert jonnek haza az emberek. Onnantol csak veluk vagyok, egyutt lecket irunk, TVzunk. Aztan este ha nincs Caroline megcsinalom az eloregyartott vacsit, ha itthon van akkor alt segitek egy kicsit, es megteritek. Aztan vacsi utan egy hosszabb lelegzetu elpakolast tartok a konyhaban. Utana teljesen szabad vagyok. Neha figyelnem kell,hogy a Lulu 9kor agyban legyen. Aztan TVzhetek, olvashatok, tanulhatok... a szokasos. :) De hetfonkent este "elszoktam menni" (a szokas azert tulzas, mert eddig egyszer volt ra lehetosegem) a Conversation Classra, ami fel 10-10ig tart.

Kedd: Reggel, mint hetfon. Suli nincs, ez a "szabadnapom". Napi teendok: Caroline dolgozoszobajat, Caroline szobajat, es furdoszobajat ki kell takaritanom, es fell kell porszivoznom a lepcsohazat. Eztan szabad vagyok. A delutanom es estem pedig megint u.a. mint hetfon, kiveve a CCt.

Szerda: Reggeli, suli, napi teendok: Emma szobaja, es furdoszobaja, es a mosos szoba. Azt hiszem takaritas szempontjabol talan ez a legkonnyebb. Foleg azart, mert a mosos szobat mindig megcsinalom kedden, mert pont utba esik, ezert az ugy... jon. :) Aztan az este megint csak ugyan az.

Csutortok: Reggel, mint mindig, aztan megyek a templomba gyereket vigyazni. A het csucspontja! Eszmeletlen edes gyerekekkel kell lenne bo egy oran keresztul. :) Csudamod elvezem! Multkor tobb mint 10 gyerek volt! :) Az egyikre rajott az otperc es elkezdett siktva bombolni az anyja utan... tudjatok beindult a tomegreflex a gyerekekben, es szep lassan meg 2-3 elkezdett sirni. :D De sikerult megallitani a katasztrofat! Miutan hazamentem a 10 fontal a zsebemben, amit a gyerkocvigyazasert kapok ellatom a napi rabszolgamunkat, miszerint: Maddy, Lulu szobajanak, a fonti furdonek (amit akar nevezhetunk az enyemnek is,mert foleg en hasznalom. A tobbiek vagy az Emmaet, vagy a Carolinet) a kitakaritasa, valamint a lepcsokorlatok letorolgetese. Innentol megint csak a szokasos.

Pentek: Reggeli, suli, napi munka: ismet a konyha, a lenti furdo es a hall kitakaritasa. Minden szemetes kiuritese, es minden WC ellatasa egy hetre elegendo WCpapirral. Es innen minden halad a szokasos kerekvagasban.

Hetvege: Szabad vagyok, de Caroline (mar most elore) megker neha, hogy maradjak otthon a lanyokkal, mert o elmegy. Meg persze segitek a kajaltatasaban, terites, elpakolas... bla-bla.

Szoval valahogy igy nez ki egy hetem. Probaltam nem nagyon reszletekbe bocsatkozni. :) De azt el kell mondanom, hogy minden szoba kitakaritasahoz hozzatartozik, hogy az agynemut ki kell cserelnem. Eleinte eleg lassan ment, most mar megvan hozza a gyors taktikam. :D Szerencsere ezt az egesz takaritasosdit jol viselem. Remelem sokaig kitart a lelkesedes (bar pl ma valahogy nagyon nem volt kedvem hozza). :) No ez van... es lesz is meg egy jopar honapig... :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr9670212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2008.09.20. 19:54:31

elolvasva! örülök neked! (most nincs semmi vicces kommentem)
(egy hétig most nem írok, mert az osztállyal toszkánában leszünk! majd utána email-en jelentkezem!) nem szeretem ide kiírni a csakis neked szánt üzeneteimet! szóval mostanatól inkább emailt írok, de ez nem azt jelenti hogy nem olvasom el a bejegyzéseidet! na szép hetet kívánok!
bralány
süti beállítások módosítása