HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Csokis kuglof

2009.02.19. 20:42 chrisie

Kepzeljetek!!! Szombaton voltam ropizni, ami nagyon-nagyon kiraly volt... de ezt mar meseltem. Viszont azt nem, hogy... ...az edzo irt nekem egy mailt, miszerint: Nagyon jo jatek volt szombaton. Meg kell hogy mondjam nagyon jol jatszol. Jatszottal versenyszereun, vagy csak erdeklodesbol nyomod? Nincs kedved csatlakozni hozzank hetkoznapokon is? Neha jatszunk itt-ott. Irnek neked SMSt es ha kozel van hozzad elugorhatnal a jatekra. Remelhetoleg talalkozunk szombaton megint.

:O :D:D Halali!!! Eszement!! Felugrottam es elkezdtem sikitozva tancolni!! :D Halali kiraly!! annyira orultem neki! Sajnos azt kellett valaszolnom, hogy valszeg nem fogok tudni menni, mert este 9ig dolgozom es addigra valszeg inkabb vegeznek mint kezdik, de azert hatha. Nagyon KIRALY!!!! :D:D

Tegnap moziban voltam (a Jessivel bar tudom, hogy ez nektek nem tul sokat mondd). The Curious Case of Benjamin Button volt a film. Hat halal fura, de nagyon hatasos. Nem lehet feldolgozni. Mindig amikor eszembejut perceket hezitalok rajta, de semerre nem jutok a gondolatokban. Felelmetes tortent (nem konkretan felelmetes... ertitek).

Muzeumban is voltunk Diana "gyerekeivel".

De most muszaj abbahagynom. Nem hiszem el... Vegre egyszer idekerulok a gephez, mert nincs itt senki, erre persze hogy megjelenik vki hogy hasznalni szeretne. Nah mindegy. Egyedkent annyira nem zavar. Nah mindegy.

Nah mindegy, tenyleg mennem kell. A Lulu folyamatosan dumal hozzam.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr14953544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2009.02.20. 14:40:34

azt a filmet már itthon is vetítik! nagyon jó film, MINDENKINEK AJÁNLOM!!! (Brad Pitt!!! csak jó lehet!!!) igazából azt nem értem hogy hogy csinálták meg a filmet! olyan jól elmaszkírozták a színészeket! nem csoda hogy Oscarra jelölték! mondjuk nekem túl sokáig volt öreg! és túl rövid ideig fiatal(nem tudtam eléggé kiélvezni Brad felsőtestét ;D)!!!! (talán ez is jelent valamit: a fiatalság hamar elszáll!?))
hát ennyit mára okosságaimból!
bérmalány:D
süti beállítások módosítása