HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Facsart limonade froccs

2009.02.16. 13:19 chrisie

Ropul az ido.

MA ELJEGYEZTE A CHRIS CAROLINET!!! :O Wuhooo!!! Micsoda nap!!! Persze mar mindenki szamitott, ra de nem tudtuk pontosan mikor fog bekovetkezni a nagy nap. :D Hat ma! Ma van Chris szulinapja is. Szal nagy unnep a mai! :):)

Azert a heten nem csak ez tortent. :P Pl voltam megint ropizni!!! :D csudajo volt!! Ket es fel oras edzes folyamatos mozgas. Mult heten es most is eszement izomlazam lett utana. Nagyon, nagyon jo volt. Multkor kicsit benazgattam, nem talaltam a helyem, de fel ev kihagyas utan nem is csoda. De most hetvegen ment!!! Csodajo mentesek voltak! Elneveztek a vegen Supergirlnek. ;) Hu, nagyon elveztem, vegre rohanas, porges, meg nem allas. A csapatom jo el is faradt a vegere. £ csapat volt igy minden 3. meccset nem mi jatszottuk. De ahelyett, hogy pihentunk volna, mindig ravettem oket, hogy jatszunk tovabb a terem hatso reszen. Szetszivattuk egymast. Micsoda nap! Alig gyozom kivarni, hogy megint szombat legyen! :) Ennek oromere vasnap egy kicsit megdolgoztam magam itthon, hogy elmenjen az izomlazam, de nem mondom, hogy tul sokat segitett.

Jo kis het volt. Leszamitva, hogy a Maddy minden nap itthon maradt (kiveve egyet), mondvan hogy beteg. Erdekes lany. Nehezen hiszem, hogy tenyleg beteg volt minden alkalommal. Egyik este be is jott hozzam beszelgetni, es kiderult, hogy utal suliba jarni, mert nincsen nagyon tarsasaga. Nem talalja a helyet, legjobb baratot. :S Nehez lehet. jol meg is sajnaltam, de akkor sem gondolom, hogy az a megoldas, hogy nem jarunk suliba, hanem tetejuk, hogy betegek vagyunk... fura helyzet. Es nem is merem nyiltan mondani, hogy csak teteti, mert az ember sose lehet biztos. [Meg amugy is kit erdekelne itt az en velemenyem. ;)]

A heten az osztalybol a roman lanynak szulinapja volt. Elhivott minket egy este iszogatni. NAgyon nem volt kedvunk menni a Beckyvel, de azert csak raszantuk magunkat. Hat jol megbantuk. Olyan pangas volt mint meg soha. Azzal hogy megerkeztunk elv feldobtuk a partyt, de hat ettol mi nem ereztuk jol magunkat. Ossze vissza szovegeltem egyfolytaban es adtam a bankot, de kozben az egeszet a pokolba kivantam. :S De aztan elhuztunk a Bechyvel es jol elcsurtunk a busszal vhova. Ugy meglepodtunk, amikor egyszer csak felismertunk egy utcat, leszalltunk es tenyleg megtalaltuk a hazavivo buszt. Ez vhol tok messze volt otthontol, de megicsak visszatalaltunk. Azert jo erzes ez, mert ez azt jelenti, hogy annyira mar nem vagyunk idegenek londonban. Ami nagy szo, mert London oriasi.

Egyszer partyzni is voltunk a heten. Jessi... tudom tul sok a nev, es nem tudjatok kovetni ki kicsoda... :S Majd egyszer kepekkel is illusztralom. :S Szal a lenyeg, hogy a Jessi nek jott ket haverja latogatoba, veluk, a Dianaval es a Jessivel elmentunk egyet bulizni. Talaltunk egy eleg jo heylet ingyen. Amikor megerkeztunk kicsit rokkosabb koncert ment. Hat szetuvoltottem a torkom. Azota is nagyon faj. :P De halali volt! Aztan meg rengeteget tancoltunk. Akkor is jol lefaradtam. Vicces, hogy minden hetvegen elhatarozom, hogy nem megyek kov heten bulizni, mert mar elegem van, de aztan vegul mindig megyunk. :) Szerveznem kene mar vmi mast is. De elm utazgatunk majd marciustol a lanyokkal. :)

Jah, imadom a valtozasokat. Most epp sotetbarnara festettem a hajam. ;) A kormom meg citromsarga. NAgyon vicc.

Ezen a heten nincs suli. Se a lanyoknak se nekem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr73946379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása