HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Mezes-bananos-dios-csokis palacsinta

2009.01.20. 23:12 chrisie

Megint itt, de nem lehet kihagyni az uj infokat!

Mindenek elott eljen Obama beszede!

Aztan vacsora fo kerdese: lehtnek-e az afrikai nincstelen, beteg, fiatalon meghalo emberek vallasosak. Teljesen megertheto ugyanis ha nem, mert nincs miert halat adniuk. Nincs semmijuk, soha nem is volt. Sztem nem egeszen igy van. Innen a csinos kis civilizacionkbol nezve valahogy igy van, de az o eletuk teljesen mas es nekik az szamit normalisnak, megha borzaszto is. Lehetnek boldogok? Jot beszelgettunk, de most nem megyek bele. Meghagyom a kerdest hogy mindenki megvitassa a barataival.

Es vegul el kell mondanom, hogy sotetvoros hosszu mukormom van. :O Felelmetes. Ugy nezek ki mit egy boszorkany, de nagyon ugy ereztem ki kell probalni. Egyebkent nem rossz. Meg egy kicsit fura. Egyetlen boki van, hogy veletlenul a jobb mutato ujjamra nagyobb kormot raktam mint kellett volna, ezert eleg nevetseges. :S De majd dugdosom. :D Es meg kell mondjam a mukororagasztonal eletemben erosebbet nem talaltam. Eszement. En cibaltam, rangattam a "kormom" hogy lejojjon, de semi haszna. Elm 10 napig marad fenn. Nah ezek utan ketelkedem hogy csak 10 napig. :) Majd meglatjuk.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr7892262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qsz 2009.01.22. 20:55:55

Műűköröm-Kriszti?:-D Hova fajul a világ!!! :-D
Következő lépés a Zsuzsi lesz majd szőkére festett hajjal ;-)
Köszönöm a meglepetést! Eszméletlenül feldobta a napomat és erőt is adott!! Úgy de úgy örültem!!!!
Ígérem ha letudom majd a holnapi vizsgám majd én is küldök ilyen meglepetést:)
süti beállítások módosítása