HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Zoldseges pulykaragu

2009.01.27. 19:37 chrisie

Mukormos eletemnek ezennel szomoru veget vetettem. :S Nem birtam tovabb. Elhataroztam, hogy ha megint lepottyan egy akkor mar sajat kezuleg vetek veget kormeim kinszenvedesenek. (Ugyanis idokozonkent a mukormok neha beadtak a kulcsot, amikor a picsas eletmodnal kicsit aktivabban eltem.) Szal a 10nap mesebeszed, talan birta volna addig, de csak ujabb es ujabb potlasokkal. Vegul -nem kis oromomre- lehullot a teher egyik megfaradt huvelyikujjkormomrol, minek kovetkeztemben az osszes elnyomott kormom segitsegere indultam, hogy felszabaditsam oket. A harc eleinte konnyebb volt mint vartam, de a vegere hagytam a nagyobb falatokat (azokat a kis eloskodoket, akikkel kesobb traktaltam az eredetieket, merthogy elodeik lehullottak). Az utolsoval kemeny kuzdelmet folytattunk, de nem adtam fel. Nem elhetek 9 normalis korommel, es egy felelmetesen hosszu bordoval. Szal kitartottam es vegul sikerrel jartam. De csak hosies eredeti kormom segitsegevel, aki onfelaldozoan engedett a ragasztonak, es inkabb a muvoroskevel egyutt elszallt. De szerencsere, nem lett tul nagy baja. Csak egy kicsit foghilyas a polirozasa. Igy ezennel vege is ennek a szakasznak az eletemben. (Asszem talan orokre... bar sose lehet tudni! :D Azert elegge elveztem!!!)

Az utobbi napokrol annyit, hogy ossze vissza eljarok, igy nem sokat alszom. Vasnap este meg ammise utan elmentem a varosba Julival. (O is nemet, CCn ismerkedtunk meg es hogy ugy mondjam we hit it off. A gyengebbek kedveert: elso pillanattol kezdve nagyon joban voltunk.) Egy olyan pubba mentunk ahol most nyilt meg egy ugynevezett free mic. Ammi annyit tesz, hogy barki felallhat es muzsikalhat a kozonsegnek (persze fel kell iratkozni listara meg hasonlok, de mindenki kiprobalhatja magat). Erdekes volt hallani, es jo kis koncert hangulat volt neha! :D De a legjobb megis csak az volt hogy talalkoztunk a Julival. Asszem mostansag mindenkinek szar idoszaka van, mert most o is azon gondolkozik, hogy hazamegy, vagy csaladotvalt. Nala eleg durva, mert az anyuka szinte hiszteriasan, mondogatja hogy nincs vele megelegedve, es merges ra, ezert meg a karacsonyi ajandekot sem volt kepes kibontani. :( Dehat mit tegyen az ember, Juli probalja a legjobbat kihozni magabol.

Hetfon Global Cafe [CC helyett]. Skot este volt. Hat halal kiraly volt!!!! Vegre megint onmagam voltam es szethulyultem, meg rohangaltam az agyam!!! Nagyon elveztem. Volt mindnen, kaja, pia, tanc, szorakozas! :D Eszement jo este volt, de aztan a Dianaval megbeszeltuk, hogy talalkozunk. Meg este Global Cafe utan. :S A helyzet nem tul rozsas. O most masik suliba jar, igy nem talalkozunk olyan sokat, kevesebbett tudunk egymasrol. Ilyesmi. Az utobbi idoben csak ugy talalkoztunk, hogy nem ketten voltunk, hanem vmi tarsasaggal. ugy ereztem kicsit furan kezeljuk egymast. Nem is tudom miert, kicsit tavolsagtartoan, kicsit idegenkedve. Gondoltam csak azert mert kevesebbet talalkozunk es nem tudunk mindent egymasrol, sokmindent kulon intezunk. Dehat ereztem hogy vmi nincs rendben. Nem hittem hogy vmi nagy majre, vagy parazni kene, de gondoltam irok neki egy SMSt mert az a tapasztalat, ha nem szolok akkor csak en lehetek a hulye. Gondoltam most minden nagyobb kiakadast megelozok, es mar most szolok neki, hogy kicsit furan erzem magam, mintha maskepp kezelnenk egymast, nem tudunk annyi mindent a masikrol; mintha vmi feszultseg lenne koztunk. Valasza -szo szerint- : Mifele feszultseg? Mit gondolsz, mi rossz? Csinaltam vmit? Tudom, hogy kicsit fura, mert nem latjuk egymas olyan gyakran de en proballak nem hanyagolni. Mondtam, hogy dehogy, nem csinlat semmit, csak tenyleg keveset latjuk egymast es nem tudunk egymasrol olyan sokat. -Asszem erre sokallt be- "OK, mit akarsz mondani ezzel? Mert ez egy kicsit itelkezesnek hangzik (a kedvenc temaja). Mintha te latnal vmit, amit nem szeretsz bennem. Vagy mi? Mit nem tudtal eddig rolam? Mert te egyaltalan nem tudsz egy csomo dolgot rolam, ahogy en se rolad. De ez egy kicsit igazsagtalansag, hogy bekategorizalsz a tegnap miatt ("tegnap" voltunk bulizni egyutt. Talan arra gondol, hogy az zavar engem hogy elkezdett cigizni.) vagy nem is tudom igazabolmi miatt, mert mar megint nem mondtad el. Mit fedeztel fel bennem amit eddig nem tudtal? Es ez miert okoz feszultseget? Huu, nah erre egy kicsit megdobbentem. Azt valaszoltam, hogy ne legyen mar ennyire paranoias. Nincs semmi amit eszrevettem vagy akarmi, es egyaltalan nem itelem meg semmi ujdonsaga miatt, csak erzem kicsit fura most a kapcsolatunk es csak ezt akartam kozolni. Erre o: Bocs, de tenyleg nem ertem. Te kezdted el mondani, hogy valami baj van, es asszem nem ismertelek elegge stb. [Ezt a mondatat en se egeszen ertettem] Es most az kerdezem, mi az amit nem dusz vagy tudtal rolam. Ettol leszek paranoias? Miert kezdesz errol beszelni ha most meg nem akarod elmondani mi zavar teged. Erre mondtam, jo akkor kezjuk elorol. Elmondtam kb ugyan azt, hogy amiota elment a sulibol kevesebbet latjuk egymast, es ezert kevesebbet tudunk egymasrol. Ezt ugy ertem, hogy nem tudjuk mindnen pillanatban mit csinal a masik. Ebbol kifolyolag ugy erzem, hogy nemi feszultseg van kozottunk. De ez semmi komoly, nem vmi uj felismeresbol szarmazik, csak az egyutt toltott ido hianyabol. Nem akarom en ot sehogyse megitelni, es csak egy erzes volt, es gondoltam szolok rola. Hosszu ideig nem valaszolt, aztan: Hat nem tudom. Igazabol en mindig hivtalak a csapat talalkakara. De asszem soha nem toltottunk tobb idot egyutt a suli mellett. Es most nem vagyunk egyutt a suliban es mindketten realizaltuk, hogy milyen felelmetesen keves idot toltottunk egyutt a sulin kivul. Szerintem ez egy kicsit ez egy kicsit olcso es szegeny dolog. (Magyarul gyoker.) De ez az igazsag. Nah ezen megint felhuztam magam. Minden sulis nap utan egyutt mentunk el. Mindig alkalommal hazakisertem, ami legalabb fel ora egyutt toltott ido volt. De nagy tobbsegben tobb is, mert utana meg alldogaltunk dumalni, nem is beszelve arrol a rengeteg esetrol amikor suli utan atmentem hozza. Szal ez az SMS egyszeruen csak nevetseges volt. Mellesleg en ugy erzem, hogy amiota nem jarunk egyutt suliba kevesebb dolgot csinalunk egyutt, mint amikor u.o. jartunk. Akkor mindig ujabb es ujabb programokat beszeltunk meg egyutt, most meg kb SMSezesben kimerulunk. Sajnos. Legalabbis az en reszemrol ez sajnos, de az o reszerol inkabb ugy tunik, hogy csak egy szarragas az egesz baratsagunk, neki van eleg sok mas baratja is. Hu, nah erre inkabb nem valaszoltam. Aszondam, hadd legyen inkabb igaza, en most nem kezdek megint vitatkozni. Ha tenyelg igy latja en mar meg sem probalom gyozkodni. (Nah es most terek vissza idoben oda ahol elkezdem) irt egy SMSt hogy beszeljunk, nah ennek orultem, ezert talalkoztunk a CC utan. De furcsa mod nem ketten voltunk, hanem meg a Becky es a Jessi (Beckyvel mi maradtunk ketten ugyan abban a sliban, a Jessi meg egy halal jofej csaj de sajna mi meg nem nagyon toltottunk sok idot egyutt. De nekem nagyon szimpe.) Lenyeg a lenyeg, hogy jot beszelgettek, (en foleg csak hallgattam, mert nem nagyon tudtam hozzaszolni a temahoz) de mi a Dianaval egy budos szot nem valtottunk magunkrol. Szal ez most nagyon kiraly soporjuk a szonyeg ala dolog volt. Es nekem ez is OK lenne, nem kell a felhajtas, de akkor legyunk normalisak egymassal, es beszeljunk. De egyenlore azota megszakadt a vonal. De azt hiszem majd este irok neki egyet. :S

Bocs emberek ez eleg hosszu volt, de eleg fontos is az en ki lenyegtelen eletemben. Hova halad a vilag? :D

De legalabb ma delelott bepotoltam az alvashianyom es aludtam egy jot! :D Kiraly volt! Es az ido is csodaszep volt mikor felkeltem, szal utana meg setalni mentem! :D Hasonlo szep idoket nektek is!!! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr33906809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása