HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

nincs cim

2008.11.18. 22:48 chrisie

Uj taktika a kovetkezo honapokra. Dianaval kozos megallapodas. [Asszem mar mondtam...] Kevesebbszer jarunk el estenkent. Ez a nagy deal. Node ha akarnek se jarhatnek el sokat itthonrol, mert ezen a heten minden aldott este babysittelnem kell. Kiveve szerdan. De igazabol halas is vagyok erte. Jo csak ugy itthon lenni, TVzgetni, haladni a hazimunkakkal, leckevel. Ram fer egy kis pihenes a huzos, aktiv hetek utan. Es persze a levelekkel is vegre be tudom hozni magam. :)

Mar neha egeszen ugy erzem itt magam mint egy anyuka. A ma este kifejezetten olyan volt. Lulu es Caroline jott haza. Lulu bogott, osszezuzta az egyik ujjat [de egyaltalan nem sulyos] es Caroline nem volt hajlando komolyan venni a dolgot. A nagy rohanasban Caroline ram bizta, hogy kiszolgaljam a szenvedo leanyzot. ;) Jo nagy ugyet csinaltunk a dologbol, csak hogy erezze mennyire fontos. Volt minden, jeg, kotes, krem, duzzadasvizsgalat. Szerencsere megnyugodott es megallapitotta, hogy en sokkal kedvesebben kezelem a helyzetett. :) Persze en meg megmagyaraztam neki, hogy csak azert mert nekem epp nem kell rohannom sehova. Szoval a lelkisegely utan vacsit foztem. A konyhaban sertepelteltem kozben a Lulu matekozott. Mint altalaban most is segiteni kellett neki. Eszmeletlen jol nezhetett ki, ahogy egyszerre ket fele kajat fozok, kozben a magyarazom a tortek egyszerusitesenek a lenyeget es szabalyat, es neha elugrom leirni, amit a Lulu mar kitalalt. (Mert ugye o most az ujja miatt nem tud irni. :P) Aztan kozos TVzes Maddy, Lulu meg en. Kozben masszazs a fajos vallu Maddynak, aztan nagy osszebujas, lanyos "szeretjuk egymast"... :O Aztan nagy nehezen agybaparancsoltam a Lulut. Igazan felnottesen szigoru voltam vele. Nem engedtem olvasni sem. Hat szal nagyon elveztem. olyan kis felelossegtudatos voltam. ;D Ilyen is csak ritkan vagyok :)

Carolinnel is jol megertjuk egymast mostanaban. Probalom fejleszteni a kommunikacionkat. Es o is tobbszor kezd el nekem sopankodni. :) Egyetlen bajom ezzel, hogy nem igazan tudok vele mit kezdeni. Csak nem mondhatom, hogy "Jah, szerintem is hulye a lanyod." ;)

Szal minden kellemes.

Ma megint futottam. Kenytelen vagyok visszaallni erre, ha mar a roplabda edzesek nem jonnek ossze. De meg nem adtam fel! :)

Diana pasizik... :O Egyszer gyalogolt hazafele es egy feka csavo csak leszolitotta, hogy nagyon tetszik neki, es szte modell is lehetne. Vegul odaig fajult a dolog, hogy a csavo elkerte a szamat, de o nem adta meg az ovet, modvan nincs mobilja. [De ez tuti csak hazugsag! olyan nincs hogy nincs mobilja! Kerem ez a 21. szazad, itt mar a 7 eveseknek mobilja van!] Lenyeg a lenyeg, hogy mindketten kicsit tulzasnak veljuk a srac viselkedeset, de azert ma talalkoznak. :D Nagyon varom a fejlemenyeket!

Az angolomrol kenytelen vagyok egy ket szot szolni. ;) Annyira hihetetlenul biszke vagyok magamra! Tudjatok milyen felemelo erzes tudni, hogy az a szo amit hasznalsz azt mar itt tanultad!? Szal biztonsaggal mondhatom, hogy egyertelmuen no az eleg szegenyes szokincsem! :D Fenomenalis! Es most mar ertekelni tudom a sulit is, mert most mar ha ott hallok vmit az nem csak elrepul a fulem mellett, hanem megmarad. Itthon meg egyszer at szoktam nezni, es akkor mar tenyleg eleg jo. Mar csak olyan tarsasag kene aki tudja ertekelni ezt az uj tudast, mert ha internationalokkal vagyok, akkot nem igazan hasznalhatom, mert senki nem tudja mirol beszelek es csak magamnak csinalok plusz munkat azzal, hogy meg el is kell magyaraznom, mit mondtam. ;)

Hasonlo sikereket mindenkinek!!! :D Cheer up!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr88776922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása