HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Az ev legszomorubb napja...

2008.11.14. 20:54 chrisie

Ma hazament a swiss guy. Itthagyott minket. Timonak annyi. :( Ma meg utolso utani alkalommal talalkoztunk, es aztan elment a repterre. En meg felhivtam, hogy ne egyedul kelljen varakoznia, de most mar a repcsin ul Svajc fele. :S Hat jo neki. Mi meg itt maradtunk a szarban.

Csinaltam neki egy plakatot a kozos elmenyekrol. Sajna nem sikerult kepeket nyomtatnom, ezert nem lett annyira jo mint akartam, de azert nagyon aranyosan orult neki. Megis csak jobb mint a semmi. Ha masra nem is, egalabb arra jo, hogy ha kirakja a szobajaban (es mondta hgy kirakja) akkor legalabb lesz vmi ami emlekeztetni erre a ket honapra. O is adott nekunk vmit (Chrissynek, Diananak es nekem). Mindenkinek elohivatott egy kepet es irt egy rovid levelet. Huhuuu tok aranyos! A tobbieknek nem tudom mit es hogyan, de nekem azt irta, hogy azert fogok hianyozni, mert Svajcban nincs ilyen orult ismerose. Es ez hianyozni fog neki. ;) Hihi... Itt mindenki szerint orult vagyok. Pedig csak szeretem jolerezni magam. Miert furcsa az, ha egy 19 eves ember jatszik? Nah mindegy. Minden esetre nagy igeretek hangzottak el arrol hogy hogy fogunk levelezni. De en meg az otthoniaknak sem tudok, irni, szal nem tudom miert tudnek neki jobban. Pedig neki igazan jol jonne, mert asszem en vagyok az egyetlen ismerose aki nem tud nemetul rendesen. Szal az angoljat csak velem tudja szinten tartani. :D

Ez hat a nap ujsaga.

A hetvegee meg a szokasos. Party party hatan. :( Ma este Dinner party. [De ebbol nem nagyon veszem ki a reszem szerencsere.] Szombaton megint csak dinner party vasnap pedig ebed 14 fore. Kicsit tulzaba viszik a tarsasagi eletet. Minden esetre en elhataroztam hogy a hetvegen megprobalom kivonni magam a forgalombol. Diana megigerte a csaladjanak, hogy keszit nekik tipikus afgan kajat, en meg szivesen kiprobalnam. igy ugy dontottuk egyutt megcsinaljuk aztan maradok ebedre is. :) Nagy bulinak nezunk elebe! :D

Meg aludni is fogok a hetvegen!!! :D Es persze a levelekre valaszolni. Amennyire csak tudok. En igazan probalkozom. ;)

Jah es meg nem mondtam, hogy most megint minden tok jo!!! Carolinbe mintha villam csapott volna olyan jirtelen valtozott meg! Egyik naprol a masikra haverok lettunk. Poenkodunk, rohogcselunk, egyutt fozunk. Egyre jobban sikerul kitalalni a gondolatait, hogy mit kene segiteni. Ez jo! :D Meg tobb idot kell veluk toltenem, de legalabb mar jol megvagyunk. Igazan nem tudom mi volt a mult heten, talan nem is velem volt a baj, de csodalatos a valtozas. :)

Ah, szoval most nagyon jo kedvem van, azt leszamitva hogy a Timo elment. De azt mondta majd visszajon! Kepzeljetek! tul nehez volt a taskaja (Ami kesobb kiderult hogy nem igaz, mert csak 18kg volt], ezert itt kellett hagynia egy-ket goncot. En meg mondtam, ha mar itthagyja akkor adja nekem. Nekem adott egy pulcsit!!! :P Most is abban vagyok. ;) Tokre orulok neki! Es azt mondta a host mamijanak, hogy legalabb egy okkal tobb hogy visszajojjon. Nagyon szerettek, es tenyleg nagyon szivesen varjak vissza, szal ha nem is hosszabb idore de legalabb latogatni visszajon aszondta. Februarban katonasagra kell mennie 3 hetre, de aztan talan visszajon. Marciusban, vagy aprilisban? De junius, juliusra biztosan jon. Hat aztan Isten tudja mit hoz a jovo, lehet hogy maskepp alakul. 

Nagyon felt a repulestol. :o Felt hogy lezuhan a gep... Remeljuk nem ezt a jovot hozza! 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr40769429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása