HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Folytatas...

2008.11.11. 14:24 chrisie

Vasarnap az Emlekezes Vasarnapja volt. A masodik VH halottaira emlekeztunk. Itt minden evben megtartjak ezt a megemlekezest. 2-3 perces nema csond, trombitaszo... hasonlok. Mise utan vendeglobe mentunk, ami nagyon az agyamra ment mert eszmeletlen lassuak voltak. :S [De azert jo,hogy ilyen "hasznot huzok" a csaladbol. Jofejek hogy visznek mindenhova. :)]

Delutan Timoval es Chrissyvel elmentunk a Hillton templomba. Baromi hires hely,csak en nem hallottam rola soha. De most elmentem veluk. Az egesz nagyon vicces. Tulajdonkeppen ez egy szinhaz, csak vasarnap estenkent tartanak benne egy "miset". Az eleje ugy nezett ki mint egy nagy koncert. Mindenki allt enekelt, ment a bandazene [persze egyhazi] tancika, taps... hasonlok. Csak az tunik fel az embernek, hogy vannak akik szettart kezzel allnak. Minden esetre eleg elvezetesek voltak a szamok, en jot partiztam. A beszed viszont icsit hosszu es unalmas volt, de a tobbiek akik mar tobbszor voltak, mondtak, hogy ez az a fazon, akinek a beszedei nem a legjobbak. No mindegy. Szoval eleg eztrem egy szertartas volt, de megerte kiprobalni. A zenet tenyleg elveztem. Bar abszolut nem ertek egyet ezzel az egesszel. ez egy kellemes dicsoitesnek megfelel, de misenek nem. Node arrol itt nem nyitok vitat. ;)

Este meg meglatogattam a Dianat. A Timot meg mielott alvaltunk beijesztettem, hogy majd meglatogatjk este. [Ugyanis az o host szulei nem voltak aznap otthon, o egyedul babysitterkedett.] Aztan vegul jo sok remisztgetes utan tenyleg elmentunk. Vegul nem csinlatunk semmi kulonoset, de poen volt csak ugy atugrani hozza. Maskor is csinlatunk mar ilyet. ;)

Aznap este Dianat megszallta az ihlet es elhatarozta, hogy kifes. (Marmint make-up... mar nem is tudom hogyan tudom ezt magyarul szepen mondani.) Szo mi szo eletemben nem volt rajtam ennyi festek. :O De poen volt. Eloszor ugy ereztem magam mint egy boszorkany, de aztan megmondtam neki, hogyan alakitsa at egy kicsit es akkor mar egesz jo volt. :D Jokat poenkodtunk. Tipikus filmbeillo elenet volt. Ultunk az agyan, rohogcseltunk, kozben en szenvedtem a kezei alatt. Aztan beleneztem e tukorbe, hulyules 1000el, aztan fenykepek... es persze a kozos vacsi. ;) Na es csak aztan huztunk a Timohoz.

Hetfo reggel probaltam nagyon nagyon osszeszedett lenni. Azt hiszem az is voltam, de nem hiszem hogy Carolinet sikerult meggyoznom. Mindenre rakerdezett. Megvan ez? Nem hianyzik az?

mennem kell megint majd folytatom

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr74763412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ponponillo 2008.11.11. 20:05:53

ha már csináltál, használd is a facebookod!tedd föl a make-up-os képeket:)
amúgy megtennéd hogy átadsz Lulunak utólag is egy hatalmas ölelést,amit én küldök?...
Olyan nincs,h Caroline vkit nem szeretne! a fő h elmondja ha vmi zavarja.Drukkolok h minden (aránylag)zökkenőmentesen menjen!
ja, ottlétem alatt,bár nem az én/mi dolgunk,Emmát 1x láttam megetetni a kígyóját,mindig rám maradt...puszi!!
süti beállítások módosítása