HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

majd meglatod...

2008.11.06. 18:58 chrisie

Mar reg le akartam irni, hogy igazabol tok buszke vagyok a rendes nevemre. Marmint arra, hogy Kriszti. Most mar senki nem hiv Chrisie-nek mert belevertem mindenki fejebe, hogy van egy "t" a kozepen. Tulkepp azert szeretem, mert bar Krisztik vannak masok is, de ilyen abszurd betuzessel senkinek nincs. A "sz" megzavarja a nagy tobbseget. ;)

Es... OBAMA NYERT!!! Megvalasztottak!!! Kiraly!!! :D Neki drukkoltam. Meghallgattam az egeszz beszedet a TVn. ;) Kivancsi vagyok, hogy milyen visszhanja lesz. Tuti sokan tamadni fogjak azert mert fekete. :( Minden esetre "valtozasra van szukseg". ;)

Szal 3.-an irtam utoljara. Az annyit tesz, hogy... ma van 6.-a csutortok... oooh, szal hetfon. Ahaa, de a hetfo esterol meg nem irtam. Csoda jo volt. Hetfon egy kicsit elszontyolodtam. Ugy kellett volna vki aki csak ugy szeret. Aki ismer es ugy szeret, hogy tudja milyen vagyok. Mert itt ugy erzem, hogy aki szeret is (es nem csak feluletesen) az se tudja igazabol, hogy mire valalkozott, kit szeret. Erre megkaptam az egi segitseget. ;) Emmanak eleg szar napja volt. Nem csak aznap, napokig elegge ki volt. Meg mindig nem teljesen OK, de nem egeszen tudni miert. Mindegy. Szal En epp azon voltam, hogy indulok CCre. De mostanaban eleg szar itt a hangulat. Este a vacsinal, reggel a reggelinel. Vhogy mindenki feszult. En meg csak probalom meghuzni magam, es nem szolni semmit. Szal aznap a vacsi egy kicsit megint veszekedos volt. Caroline jott a szokasos kereseivel: "Finom? Izlik? Csinalhatok ilyet a legkozelebbi vendegsegemre?..." Oszinten tenyelg eleg idegesito, de azert mindig nagyon illedelmesen valaszolok. De a lanyok is torkig vannak vele... de ok meg is mondjak. Emma csak roviden valaszolt, hogy finom. De vegul nem ette meg az egeszet. (Ahogy nagyjabol senki mas sem, mert este fel nyolc korul az ember mar nem akar sokat enni, de Caroline osztja a talakat jol megpakkolva... ezert alt, merad vmi a tanyeron.) Caroline rogton ujabb kerdesekkel hozakodott elo: "Ha finom, akkor miert nem eszed meg az egeszet?" Nah, ez tenyleg sok. Na mindegy, nem  az en dolgom ebbe beleszolni. Minden esetre igy kazdodott a veszekedes. En sokaig csak vartam, hatha lecsillapodnak a kedelyek. A megfelelo pillanatban epdig elszoltam magam, hogy mennek. Persze-persze, menjek csak. Szal asztalt bontottam, ami azzal jart, hogy a tobbiek is felalltak. Emma rossz kedvet csillapitando odajott hozzam es jol megolelt. [Ami mellesleg nekem is jol esett.] Erre Maddy kijelentette, hogy en vagyok a legjobb olelo. Caroline szemebe nezett es mondta: "Igen, mama, nem te vagy a legjobb olelo, hanem a Kriszti. o olyan jo meret, pont a vallara tudod hajtani a fejed, es olyan kellemesen tud olelni" :D Hat irultam-pirultam. Ennek megfeleloen, Emma utan Maddy is jol megolelt, utana meg a Lulu is. Aztan az Emma repetazott. (Aaw:) Emma nagyon sajnalta, hogy elmegyek. Forrokakaozni akart velem. :) Es igazan oszinte volt! :D Nagyon-nagyon orultem!!! :D Hihetetlen. Es milyen csoda, hogy pont akkor jut eszukbe ilyesmit csinalni, amikor pont szuksegem van vmi hasonlora. :D 

Kedden Chrissyvel atmentunk Alenahoz. Rola meg nem meseltem. O is egy lany a CCrol es a Christina oszt tarsa. Aranyos lany, meg akartam ismerni kozelebbrol, ezert is szerveztunk ezt az ebedet. Kellemesen elvoltunk, de nem erdemes rola sok szot ejteni. inkabb csak a gondolkodasban segitett megint elorebb jutni. Tudatok mostansag nagyon sokat gondolokozok a baratsagon. Hogy milyenek az igazni baratok, mik teszik igazi baratta az embert, milyen sok igazi mely baratja lehet az embernek, milyen baratsagok alakulhatnak ki ket honap, egy ev alatt... Nehez kerdesek, de mostansag sokat kell rajtuk gondolkoznom. 

Kedd este megint voltam edzesen. :D Mar tobben voltunk, es eszmeletlen faraszto volt az edzes eleje. De a veget nem elveztem, mert jatszottunk. Felado voltam, de alig jott hozzam labda, mert egyszeruen nem fogadtak a tobbiek. Nemes egyszeruseggel nem indultak el a labdaert. Eleg idegesito volt. Hianyoltam Schulek ordibalasat, hogy induljanak mar el. :D De sajna senki nem ordibalt, csak majdnem en. :D Node, bocs azoktol akik nem ertenek ehhez. :D

Tegnap szunnapot tartottam. Egyszeruen mostanaban semmire nincs idom! egyaltalan. Itt szeretnem megragadni az alkalmat hogy bocsanatot kerje azoktol, akiknek mar hetek ota nem tudok irni. Ide meg csak-csak feljovok irni vmit, de a levelekre mar se idom se energiam. Nem hittem hogy nagyon lehet aktivabb eletet elni mint amit otthon eltem, de rajottem, hogy hulyeseg volt ezt gondolni. Alig alszom. Pl ha 8tol 10 ig van edzesem utana 11kor talalkozom a haverokkal es megyunk vhova. Aztan ejjel 2-3kor lefexem es reggel 6:20kor kelek. Na de nem szornyesztem tovabb a nepet. ;) Lenyeg a lenyeg, hogy azt mondtam ha megszakad a szivem, hogy kihagyok vmit akkor is itthon maradok. :D Es maradtam... pedig megszakadt a szivem. :) De tenyleg pihentem. 10kor lefekudtem aludni, amire mar nagyon szuksegem volt, mert mar eleg hulye voltam.

Ma delelott voltam ugye babysitterkedni. Csodalatosan felemelo volt. Ma nagyon kis csendes, nyugodt napunk volt. Senki nem sirt. Olyan jot jatszottam a gyerekekkel, hogy mar en is hulyen ereztem magam. :) Megkerdeztek, hogy a gyerekek miatt csinlalom vagy magam miatt a jatekot. Hat lehet hogy magam miatt... :) Minden esetre egyszerre 3 gyerek csungott rajtam es jokat szorakoztunk. :D Es azta az egyik anyuka odajott es nagyon-nagyon megkoszonte, hogy vigyaztam a gyerekekre, es azt mondta nagyon jol kezelem oket :) Hat virultam. Pedig lehet hogy nem is en kezelem a gyerekeket, hanem ok engem. ;)

Eztan a Dianaval toltottel az egesz delelottot. :D Nem csinaltunk semmi kulonoset, csak egyutt logtunk. Vettunk egy nagy adag ragogumit, es oriasi buborekokat fulytunk a kozosseg megbotrankoztatasara. De mit jot szorakoztunk. :D

Aztan ma este megint megyek edzesre ha minden igaz!!! :D [Es persze megint elhuzunk utana vhova a sracokkal.]

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr24754490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2008.11.09. 13:11:59

szia kriszti!
nem tudok neked emailt küldeni! (szerintem lehet hogy betelt a postaládád! vagy nem tudom!)
na puszi
süti beállítások módosítása