HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

1 honap

2008.10.02. 13:49 chrisie

Pontosan egy honapja erkeztem ide deltajban. Most ugy tunik mintha sokkal kevesebb ideje lennek itt. Egy honap az olyan sok. Amikor egy hete voltam itt ugy ereztem, mar honapok ota itt vagyok. Erdekes dolog ez az idoerzek. Meg epp csak hogy megerkeztem, es maris eltelt egy honap.

Ekkora ido tavlatabol sokminden makepp latszik mint ahogy eleinte.

Hogy viszonyulok Londonhoz? Mar messze nem tartom olyan nagy szamnak, mint azelott. Bar meg mindig nem jartam be rendesen (ami igazabol sztem lehetetlen). Ez a varos is csak egy ugyanolyan varos mint a tobbi. Nagyon poenosok az emeletes buszok, de azokhoz is hozza lehet szokni.

Hogy viszonyulok az emberekhez? Elso nap, amikor megerkeztem Caroline azt mondta, itt nagyon kedvesek az emberek, segitoskeszek es baratsagosak. Mosolyogtam, gondolvan, sajat szakallara beszel, en is tuti ezt mondanam a magyarokrol egy idegennek. De be kell latnom, hogy igazat beszelt. Kezdhetjuk akar a buszsoforokkel, akiknek -nem ugy mint magyarorszagon- nem az a szorakozasuk, hogy az orrod elott bezarjak az ajotot... es mindig visszamosolyognak. Tenyleg baratsagosak altalaban az emberek! Ma pl biciklivel jottem haza es alltam a piros lampanal. Egy utcai dolgozo (vmi utcasepro fele) ram nezett es osszemosolyogtunk. :) Nagyon hangulatos. Olyan mintha az ember mindenkit ismerne es koszones gyanant csak mindenkire ra kell mosolyogni. [Azert nem kell tulozni, ne higyjetek, hogy mindenki ilyen.] Ennyit az angolokrol, de ugyebar en tobb kulfoldivel allok kapcsolatban. Leginkabb a nemetekrol tudnek beszelni, hiszen itt MINDENKI nemet (rajtam kivul). Ez komoly. Tegnap este Dianaval talalkoztunk este. Beultunk egy pubba. Ott en talalkoztam meg 3 ismerossel a CCrol. Es mit ad Isten, rajtam kivul mindenki beszelt nemetul! Mar megint!!! :S Eszeveszett!

Hogy viszonyulnak az emberek hozzam? Leginkabb a csalad viszonyulasa erdekes, hiszen a tobbiek meg annyira nem ismernek. De megiscsak a CCsek velemenyevel kezdenem. Khm... En vagyok az energetic, crasy, funny, cheerful... [energikus, orult, vicces, vidam] ;) Multkor nem egesze ilyen voltam... rogton jottek a kerdesek: Mi van? Mi tortent? Valami baj van? :D Kenytelen voltam porogni, hogy megnyugodjanak. :D A csalad velemenye: You are soooo weird! [Olyan furcsa vagy!] Napjaban 3x meghallgatom ezt a Lulutol. De kifejezetten pozitiv ertelemben hasznalja a szot. (Mondta!) Ami itthon termeszetes volt, az nekik furcsa. Pl, hogy bolondozom (amikor beoltoztem), hogy pofakat vagok, hogy szeretem a felelmetes filmeket, hogy sztem nem minden no szep aki a TVben van, hogy nem tartom helyesnek a legtobb "helyes" szineszt... Maddy szerint: "Te nem is vagy igazi lany... inkabb fiu." :D Hat jah, erre mondtam, hogy bocs a 4 fiuteso hatassal volt ram. :) Belatta, hogy ez ellen nincs mit tenni. Azt hiszem tenyleg fura vagyok nekik, de nem zavaroan. Inkabb csak szokatlan. 

Hogy erzem itt magam? Egyre jobban. Minel tobb embert megismerek minel tobbszor megyek el itthonrol, annal jobban. Egyre inkabb feloldodom mindenkinek a tarsasagaban, megtalalom a helyem a tarsadalomban. :) De persze az otthon is kezd mostmar neha-neha eszembe jutni. ;) Egyre erossebben erzem a baratok es a csaladocskam hianyat. :S

Az angol, mint nyelv... A szokincs hiany megmaradt. De dolgozom rajta. Pl multkor 11ig irtam lecket, ami eleg regen volt utoljara. Mostansag jutottam el arra a szintre, hogy ha egy pillanatra atgondolom a mondatot mielott mondom, akkor mar a nyelvtan is altalaban jo. Bar sajnos a she/he-t meg mindig keverem. :( Egyszeruen ha gyorsan beszelek nekem egyremegy. Otthon sem hasznalunk nemeket. Mindig megmondom az embereknek, hogy bocs tudod nalunk otthon nincs ilyen, azert keverem folyton. :D Jo kifogas! Meg mindig celom a szep, valasztekos angol megtanulasa!!! Kenytelen leszek sokat olvasni, ha tenyleg el akarom sajatitani. (Persze egyenlore eleg lenne, ha a pooor angolt tudnam;)

Celok a jovore: :D Ket het mulva az egesz csalad elutazik egy hetre! Enyem az egesz lakas!!! :D Isten tudja mi lesz akkor!!! Mar varom! :D

Ha ennyi volt egy honap, mennyi lesz 10 honap. 10x ennyi... idoben, 100x ennyi tudasban, 1000x ennyi elmenyben! :D Remelem!!!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr44692467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ponponillo 2008.10.02. 21:53:36

Egyszer Lulu akkor mondta rám is h weird,amikor "bedtime-kor" rám jött az 5perc és én is arcokat vágtam:) de ez számomra tök érdekes,h téged ilyen sűrűn látnak ilyennek.mert én ezt az arcomat csak ritkán,úgymond kiváltságosoknak mutatom.de ez ugye én vagyok.
amikor elmennek Írországa 1hétre,Clovert veled hagyják? hatalmas szabadság lesz,használd ki!
utána meg érkezem én:) mehetnénk együtt is bulizni,na?:)
süti beállítások módosítása