HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

week-end

2008.09.29. 18:52 chrisie

Joooo reggelt Vietnaaaam!!!!

Tulvagyok a nagy, hosszu, faraszto hetvegen. 11 szemely. Oszinten nem volt semmi kulonos, leszamitva persze a szombat vacsit es a vasnap ebedet, ami ket ORIASI nagy etkezes volt. Kiprobaltam 1-2 "tipikus" angol kajat. Ilyen pl a rizspuding, ami tulajdonkeppen majdnem ugyanaz mint a rizskoch... Szoval nem is tudom tulajdnkepp ez miert annyira angol. Aszittem a rizskoch nemet kaja. [Na most lehet hogy jol beegtem.]

Barnabassal egyre jobban vagyunk. :) Mivel hogy egymasra vagyunk utalva. Jofej srac. A vaci piarokhoz jart, es imad focizni. :D Kb ez a ket legfontosabb dolog amit rola tudni kell.

Szombaton elmentunk teniszezni! :D En meg nem sokszor teniszeztem eletemben (osszesen egyszer...), de azert nagy orommel altam elebe. Egesz jol ment! :D Bar meg mindig problemaim vannak a tul eros uteseimmel. Mindig softer-t kellett utnom (gyengebbet). Vicces volt es legalabb mozogtunk egy kicsit. Bar a nagy tobbseg nem nagyon futott a labda utan, en azart mentem. :) Ropiben mar ugyis hozzaszoktam. :D Naaaagyon hiiaaanyzik a roopi!!! :( Az egesz teniszezessel az volt a baj, hogy kicsit csuklokikezdo. Legalabbis nekem az volt, es ezert sajna meg most is faj a kezem. :(

Vasarnap kellemes napunk volt. Egy hatulutoje volt a dolognak, hogy a vendegek elmentek... de az oriasi mocskot itthagytak. :( A konyha ugy nezett ki mint egy csatater. (A lanyok sutottek:) Nekilattam elpakolni, de a nagyja mara maradt (mert mert konyhas napom van). De most csillog-villog! :D Orom ujra rendben latni!!! :D Vasarnap delutan azonban nem csak takaritottam! Elkeredzkedtem estere. Ugy volt hogy a Dianaval talalkozunk 7kor. SMS: Lecci 7:40kor! OK. A megbeszelt idopontban ott voltam. SMS: Bocs nem tudok menni, a csalad beszelni akar velem. :( Hat igy jartam. Szepen sorrahivogattam minden Muswell Hilli ismerosomet, hogy nincs-e kedve osszefutni. Senki nem ert ra, vagy nem vette fel. :( Igyhat bementem a templomba. 7kor van ott egy "mise", ami kb fel9ig tart. Reggel mart voltam misen a csaladocskammal. Jo elmeny volt mert talalkoztam a CCsekkel (Chrissy es Tim). Az esti megjobb elmeny volt. Sokkal erthetobb volt a predikacio, es meg tetszett is! Es... aldoztunk. Kicsit maskepp megy mint itthon, pl valodi kenyerrel aldozunk, es korbejar, nem pedig sorba kell alni. Szoval tenyleg egy felemelo elmeny volt. Es mindennek a tetejebe, megint talalkoztam Chrissyvel es Timmel. (Megkerdeztem, es nincsenek folyamatosan a templomban, es nincsenek folyamatosan egyutt. Bar nekem ugy tunt aznap :) Nevettunk egy nagyot, hogy mind a 3an ket misen voltunk, aztan meg gondoltuk beulunk egy kicsit valahova. Talatunk egy jo kis helyet, sorozgettunk, de sajna nem voltunk sokaig, mert menniuk kellett haza babysittelni. :( De azart jo volt! :D Es ma este megint talalkozunk mert lesz CC (pontosabban ma rendhagyo Global Caffe).

Ma a suli... semmi kulonos, csak... :( Irni kell egy fogalmazast... Aaaaaa!!! :( Kezd nagyon sulihangulatuva valni ez a kis kurzus. :(

Jah, szombat este megneztunk egy filmet. Nagyon vicces volt, 7en ucsorogtunk a nem tul nagy TVs szobaban a TV korul. Hangulatos. :) Es a film is jo volt! Csak ajanlani tudom: A knight's tale. Azt mondjak Heath Ledger (a foszereplo) nagyon helyes...?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr34687777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Psyman 2008.09.30. 00:59:05

Magyarul ha jól emlékszem Lovagregény a film címe. Arról van szó, mikor a parasztgyerek talál egy KO lovagot magának és magára aggatja a páncélját?
süti beállítások módosítása