HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Palacsinta

2009.03.31. 19:14 chrisie

Probaltam lecsokkenteni az idot a ket blog kozott... Meg mindig egy heten tul vagyok, de azert ez mar nem is olyan rossz. :D

Rengeteg minden volt a heten, amit le akartam irni. Szal csak szepen sorjaban megprobalom elmondani oket, de persze igy a tavolbol asszem mar nem fogok olyan lelkesen meselni. :D

Lulu sielni ment szombaton. Penteken Maddyvel es Luluval voltunk otthon ketten. Caroline nem igazan adott instrukciot arra, hogy mit fozzek vacsira, igy megkerdeztem "az unnepeltet" -Lulut, mivel hogy masnap indult es ez volt az utolso kozos estenk- hogy mit fozzek. Hat PALACSINTAT!!!! :D Mikor megkerdeztem Carolinet, hogy banja-e ha palacsintazunk a lanyokkal, ugy ereztem felcsillant egy kicsit a szeme. ;) Asszem tetszett neki, hogy nem csak vmi egyszeruvel zavarjuk le az aznap estet, hanem rendes kajat eszunk. [Kinek mi a rendes...] A lenyeg, hogy jo pont mindenkinel. :D Mert ez meg semmi, de a lanyok annyit ettek, mint meg SOHA!!!! Alt 1-2 palit szokott mindenki enni, de most meg a pici Lulu is 3 palacsintat lenyomott. Ez eleg nagy szo! [Nem kell megijedni itt a palacsintak kicsit vaskosabbak, meg jobban tomottek mint az otthoniak, szal 3 tenyleg meglehetosen eleg beloluk.] Es ami nagyon jol esett hogy mindketten vagy 3x megkoszontek a nagyon finom vacsit. :) Szal sikere volt! :D Csudajo!! :D:D

Aztan masnap reggel elbucsuztam a Lulutol es hoztam sulis kirandulasra. Az ido sajnos nem volt olyan szerencses mint eddig mindig. Eleg borongos, sot esos, hideg ido volt. :S De nem adtuk fel, mondvan Angliaban nincs olyan hogy rossz ido, csak masmilyen. ;) [Aszondjuk, ha sut a nap szeretem, mert boldogga tesz; ha esik szeretem, mert felfrissit; ha felhos szeretem, mert melankolikussa tesz es elgondolkozom; ha havazik szeretem, mert jatekos kedvebe hoz... szal nincs olyan hogy rossz ido... csak kulonbozo. :D]

Petworthba mentunk, ami a falu kozepi regi villarol hires. A petworth house az 1100as evektol a Percy csalad birtokaban allt. A vicces dolog az az egeszben hogy epp egy A masik Boleyn lany cimu konyvet olvasom [igen, van belole film is... de nem lattam] es abban tok sokszor beszelnek Henry Percyrol, Boleyn Anne udvarlojarol. Szal pont benne voltam a temaban. :D Sokat hallottunk a csaladrol, es a hazban a festemenyek kozott meg is talaltam a csaladtagok portrejat. Jol megneztem magamnak a konyvemben szeremploket. :D Nagyon erdekes erzes volt elkepzelni, hogy az az ember akirol olvasok komolyan ABBAN a hazban elt. :D

A halali az egeszben, hogy a csalad [azota mar nem a Percy, hanem egy uj nemesi csalad] meg mindig a hazban el. Persze a nagyjat kiadjak muzeumnak, de az egyik "kis" sarkaban meg mindig ott elnek. :D Fenomenalis. Vicces elkepzelni egy regi, csodaszep es elokello hazat felszerelve szamitogepekkel, plazmatevekkel meg hasonlokkal. :D Valahogy nem illenek ossze. :D

A haznak egyebkent csodaszep "kertje"... inkabb parkja van. Szerencsere mire odaig jutottunk hogy a parkban csaszkaljunk egy kicsit pont kisutott a nap!!! :D Csodalatos szerencse! :D Sajnos nem volt sok idonk a parkban, de nagyon szep hely volt. Az angoloknal hagyomany, hogy a kertet probaljak ugy [mestersegesen] kialakitani, hogy ugy tunjjon termeszetes. Ezt ugy ertem, hogy a parkban mestersegesen gyartott hegyek, ligetek, facsoportok voltak, de azt a hatast probaltak kelteni, hogy ez termeszetesen alakult igy. Es ami a legviccesebb, hogy a kertnek nincsenek hatarai, hanem szepen lassan beleveszik az igazi vadonba. Nagyon angol dolog... :D Szeretik az az erzetet kelteni, hogy a videki villa teljesen beleillik a kornyezetbe, egyszeruen resze annak. [Szep gondolat. :D]

Szoval a csodaszep kertbol nem sokat lattunk, mert huztunk tovabb Portsmouthba. Nah ez igazan egy nagy elmeny volt!!! Latogatast tettunk Nelson admiralis hajojara. Egy igazi, oriasi vitorlasra, a Rose Maryre. Tudjatok en soha nem ertettem meg a batyam nagy hajo-, repulo- meg urhajoszeretetet. Elfogadtam, de azert annyira nem tudtam felfogni. Na de ezutan a "muzeum" utan totalisan BELEZUGTAM a vitorlasba. Alig akartam elhagyni. Azota is minden vagyam, hogy egy ilyen igazi nagy vitorlassal tengerre szaljak! Nem hittem, hogy valaha ezt fogom mondani, de az a hajo TENYLEG csodaszep volt! Eszmeletlen!!! Felejthetetlen elmeny volt magamat odakepzelni a hajora mint kozlegeny vagy utas. Elkepzelni hogy a hajo ringatozik, es hallom ahogy a hullamok csapkodjak a hajo oldalat. Tuti nagyon felnek felmaszni a koteleken, de az is biztos, hogy imadnam az egeszet!!! :D Egy kis tortenelmet is hallgattunk. Nelson a spanyolok es franciak ellen... Asszem ebben nem en vagyok a legjartasabb, inkabb keressetek utana. De lattuk azt a helyet a fedelzeten, ahol Nelsont lelottek es osszeesett. Azt mondjak Nelson utolso szavai ezek voltak: 'Kiss me, Hardy.' = "Csokolj meg, Hardy!"... Persze nem konkret nyelves csokra gondolt. :D A csatat megnyertek. Meg Nelson tudtara is adtak a sikert. Aztan Nelson elhunyt es kitort a vihar. Megvarta amig a nagy ember elhalalozik. Csodaugyes egy ember voltm jo kis taktikai voltak... a hires 'Nelson touch'="Nelson erintes". :D Kicsit komplikalt lenne ezt most elmagyarazni. :D  

Szoval csodalatosan jo kirandulasunk volt megint a sulival. Az a tanar aki szervezi egyszeruen fenomenalis polihisztor. Igazabol kicsit nyelvesz, kicsit muvesz, kicsit iro, es meg a tortenelemhez is konyit. Komolyan mondom csodalatra melto. Es oltari jo tanar. Szal most a heti harombol sikerult elinteznem, hogy egyszer az o orajan vagyok. Nagyon orulok neki! Akkora jofej! A hulye suli egy budos petakot nem fizetett neki ezert az egesz napos turaert. Es raadasul az egesz hajos foglalast sajat penzebol fizette. [Utolag azert osszedobtunk neki valamennyit.]

Temavaltas... A heten szinhazban is voltam. A Dirty Dancing volt a szinpadon. :D Hat emberek nagyon poen volt!!! Olyan okos technikakat alaklmaztak. Eszement jol oldottak meg pl a vizes jelenetet. Bocs ezt muszaj elmeselnem. Ugy volt hogy felhuztak egy fuggonyt, ami attetszo volt. Ravetitettek a vizet, a szineszek pedig a fuggony mogott szineszkedtek [bocs, nem tudom hogy kene irni hogy ne legyen szoismetles...] Csak a felsotestuk volt megvilagitva, igy szamunkra ugy tunt mintha a vizben lennenek derekig... Rem el tudjatok kepzelni. Vegul is mindegy, nekem neha leesett az allam milyen poen dolgokat csinalnak. :D Szal nagyon elveztem es persze a tanc... fenomenalis volt. :D Habar neha ugy ereztem nehezen ment nekik egyben jo tancost es jo szineszt is talalni. :S Dehat az ilyen aprosagoktol eltekintettunk. :D De megint fel kellett ismernem, hogy itt nem tapsoljak meg elegge a szindarabokat. En ugy emlexem, otthon percekig tapsolunk. Itt 1-2 visszatapsolas utan vege az egesznek... :( Pedig en meg ugy tapsolnek, mert olyan jok voltak... :(

Kepzeljetek tanultam. Konkretan leultem es tanultam... sokat!!! Jelentkeztem a vizsgamra juniusba... ami mellesleg teljesen legatyasitott, mert eszement draga volt. Annyira beparaztam, mert ha mar ennyit fizettem erte, akkor igazan meg kene lennie! Es nagyon nehez!!! :( A helyzet az, hogy visgagyakorlat kene hozza. [Meg persze minden egyeb tudas is, de sztem a vizsgagyakorlat sokszor tobbet segit, mint konkret nyelvtudas...] Nah szal Bechyvel osszeultunk es vagy 5 orat tanultunk egyutt. Nem mondom, hogy egyfolytaban nagyon hatasos volt, de legalabb egy kicsit probalkoztunk. Es azert viszonylag sokat csinaltunk. Huuuu de meg mennyi van hatra!! :S A Becky nagyon elhatarozott hogy minden vasnap tanulni fog, szla tervezgetjuk hogy talan most vasnap is osszeulunk. :S De ez olyan nagy kinzas!!! Vegre jon a jo ido, en meg uljek es tanuljak! Szarnak van kedve hozza!! :( Asszem az egyetemistak nagyon megertenek. :D:D

Aztan voltam indian etteremben is! :D Igaz, hogy vegetarianusban... de halal jo volt. Talaltunk egy helyet ahol befizetsz egy osszeget es annyit eszel amennyit akarsz. Es szerencsere ez az osszeg meg csak nem is sok! :D Kicsit mondjuk menza hangulata van a dolognak, de arra pont jo hogy kiprobald az indian kajat! :D Hat voltak erdekes dolgok, de altalaban nagyon finom volt! :D Kellemesen csipos es fuszeres. :D

... [szunet] ...

Szornyu dolgok vannak itt... Maddyrol mar meseltem. Fejfajas cimen nem megy suliba mar masfel honapja. :S Egyaltalan. Mindenfele orvossagokkal probaljak gyogyitgatni. Mindent kiprobalnak. Pszichologusnal is volt mar egyszer. Ma lett volna a masodik alkalom, hogy megy... de hanyinger cimszo alatt megtagadta hogy elmenjen. :( Oriasi balhe volt. Caroline probalta neki mondani, hogy mennyire fontos lenne hogy menjen, mert a Husveti szunet elott ez az utolso lehetoseg, es talan segit, es amugy is tok sok penz ki van fizetve erte... Maddy nem latszott betegnek... egyaltalan nem. Eppen teazgatott es azon volt hogy piritost egyen... Hidjetek nekem, tenyleg nem beteg. Egyertelmu, hogy csak meg akarja uszni a pszichologust. :S oriasi ordibalas volt. Caroline csak beszelni akart vele, de Maddy egyszeruen nem valaszolgatott neki. Es uvoltve zavarta ki a szobajabol. Borzaszto. :( Igazan nem tudjuk, hogy mi lesz. Beszeltem Carolinnel egy hosszut errol az egesz esetrol. Megmondtam neki, hogy sztem az mar nem lenyeges, hogy igazan beteg-e, igazak-e a fejfajasai... egyertelmu, hogy probalja fenntartani a hitet arrol hogy beteg. [Ha meg tenyleg beteg akkor meg nem akar egyaltalan kigyogyulni belole. :S] Szal megmondtam, hogy sztem itt sokkal tobbrol van szo mint fejfajasokrol ,vagy egyeb betegsegekrol. Valahol melyen vmi nagyon nagy problema van. :S Es a legnagyobb baj, hogy mi nem tudunk segiteni. Neki kell eldontenie, hogy akar-e valtoztatni. Egy 14 eves embert mar nem tudsz raeroszakolni olyanokra, hogy menjen pszichologushoz. Megha elmegy is, okos annyira (foleg a Maddy), hogy kijatsza... Itt mar neki kell eldonteni hogy mit csinal az eletevel. :( Felelmetes dolgok ezek. Azon kivul hogy szeretjuk es imadkozunk erte igazan nem tudunk csinalni semmit. :( Borzaszto... :( 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr661038081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása