HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Tejszinhabos forrocsokolade

2009.02.06. 14:38 chrisie

Hello-oo!!!

Eletemben ilyen rossz idot meg nem lattam... asszem. Ugye volt a bizonyos bolondokhaza a ho miatt. Tenyleg vicces volt. Nagyon sok ho esett, kb olyan 20 centi. Sztem az meg otthon is jonak szamit. Az angolok reakcioja fenomenalis volt! Persze mindenki tudja, hogy nincsene felkeszulve ra, hozzaszokva. Igy ketfele keppen tudtak reagalni. Az egyik felunk a hotol, nem megyunk ki, mert hideg van, veszelyes, nedves... bla-bla. A masik [az en szemelyes kedvencem] egyszeruen nem veszunk rola tudomast. Voltak olyanok akik a hoesest figyelmen kivul hagyva ugyan ugy futni jart, biciklivel utazott, egy szal pulcsian jart. Hat ezek sztem nagyon jofejek!!! :D Szal a nagy hoesest nagyon elveztem! De aztan ma reggel megint esett (amikor mar kezdett volna normalizalodni a helyzet). Csodaszep volt!!! Nem emlexem, hogy valaha lattam volna ilyen nagy pelyhekben esni a havat. Dio nagysaguak voltak a hopelyhek!!! Eszement. De aztan nagyon elszarodott az ido. Elallt a hoese, es kicsit melegebb lett, mindenhonnan csopogni kezdett a hole, aztan elkezdett esni, pontosabban inkabb szitalni az eso. Minden csupa latyak, hideg, nedves. Csurom vicesen ertem suliba, atfagyva, atazva. Ez igazan nagyon gusztustalan ido. :(

Amugyilagmeg kedvenc elfoglaltsagom a napokban, az olvasas. Tobb konyvet olvastam mar itt (szigoruan angolul), de a mostanit nagyon elvezem. Igazabol egy gyerekregeny asszem, de nagyon izgalmas. Minden este olvasom, mert vegre tudni akarom mar, hogy mi sul ki az egeszbol. Asszem magyarul a cime Feher korcsolyacipok (ha valaki latta a Szerelem halojabant, akkor annak biztos ismeros a cim :D:D)

Ez a het kicsit lazitosabb -nemcsak azert mert 4 napos hetvegenk volt a ho miatt-, mert a mult hetvegen elegge kirandaliroztuk magunkat. Arrol az idorol nem sokat tudtam irni. Nem volt ido. De oszinten inkabb fenykepeket kene mutatni. Lehet hogy lassan osszeszedem magam es a Picasara felrakok egy ket kepet. Vannak igazan fergetegesek! :D

Raismertem a charity shopok varazsara!!! Tudjatok, ezek olyan rendezett turkalok. Pontosabban hasznalt cuccok, amiket nagyon olcson lehet megvenni, ez azzal a penzzel a rak (vagy egyeb betegsegek) gyogymodjanak a kutatasat segited. Tegnap voltam 4ben is. :D Vettem egy ket jo cuccot. Asszem tobbet kene ilyen helyekre jarni, mert nagyon megeri!!! :)

Mar nagyon varom a tavaszt, kezdek besokallni ettol a szar idotol. A legviccesebb az volt, hogy a hetekben elromlott a futesunk. Nagy havazasok es fagyok, nekunk meg NINCS FUTES!!! Halalos volt. 100 reteggel es ket forrovizes palackkal aludtam. :) A szerelo mg a hoeses miatt nem tudott jonni. :O Ez aztan a szopas. Szerencsere mara mar megjavitottak. Minden nap, amikor hazajovok a meleg lakasba, halat adok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr16926646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása