HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Barackos csirke

2009.01.25. 14:51 chrisie

Pentek este az egyik lany megkert hogy segitsek neki babysitterkedni. Ugyanis az o kornyekukon pentek este sok hazaspar elment otthonrol,hogy vmi skot unnepet unnepeljenek. Szal sok helyre probaltak hivni felesleges au pairokat. Szal pentek este egy eszement aranyos csaladnal voltam. Nem kellett sokat csinlanom, mielott a szulok elmentek agyba raktak a gyerekeket. Nekem csak ott kellett lennem, arra az esetre ha felebrednenek. Nagyon hasznosan toltottem az idot. Obamarol es a napi polititkarol olvastam a heti ujsagot, aztan szavakat tanultam, es mikor besokalltam, akkor folytattam az eppen olvasas alatt allo krimimet. :) A szulok nagyon tunderiek voltak. Nem is fizettek vmi rosszul, es hivtak nekem taxit. Azt hiszem most hasznaltam eletemben eloszor taxit. :)

A szombati nap halali jo volt. Aludtam 11ig, aztan a Hannahval talalkoztunk  (Ausztral csaj). Elmentunk moziban. Ez a het mozizos het volt, ketszer is voltam. A Bride warst (Menyasszonyhaboru) neztuk meg. Hat nem egy nagy szam film. Utana elmentunk setalni a kozeli parkba es vegul kiultunk, egy avezoba a szabad eg ala, mert meglepoen egesz jo ido volt. Bar mire eszbe kaptunk hogy mennunk kene rajjottunk hogy lefagytak a labujjaink csak eddig nem vettuk eszre. :D Nagyon jot beszelgettunk. Ossze vissza mindenrol, es persze arrok hogy miket akarunk egyutt csinlani. Csupa kulturalis program. Szinhaz, kiallitas, musicel. :D Es kepzeljetek! Nagyon cuki volt, kicsit megkesve bar, de adott karacsonyi ajandekot. Egy csodajo kepkeretben adott roluk egy kepet, ami a kozos korizasunkon keszult. :D Nagyon tunderi!!! :):D

Sajnos a szombati ropi elmaradt... megint. Immar harmadszorra. Mindig csak tervezem, hogy megyek. Mindig programtutelnges van. Szal szombat este partyzni mentunk. Atmentunk az egyik lanyhoz, ahhol kicsit iszogattunk, zenet hallgattunk, beszelgettunk, aztan vmikor 11 fele elindultunk a varosba vmi tacos helyet keresni. A hely amit talaltunk nem volt a legmegfelelobb. Mint a heringek a dobozban. :S Tancolni... lehetettm tancoltunk is, de egyhelyben riszalasnal tobbet nem lehetett csinlani. De kit erdekel a ilyenkor! Elveztuk az estet, sokat tancotunk (es cigiztunk... pontosabban tek). Ismerkedtunk, beszelgettunk de aztan 3kor bezart a bazar. A lanyok fele vmi pasitarsasag utan keresett, akikhez fel lehet menni meg folytatni a bulit. En vegul hazajottem. A fiutarsasag akit talaltak nem volt kelloen szimpatikus nekem. :) Bar nem tudom, hogy vegul felmentek-e hozzajuk.

Mai programom pedig tanulas. Majdnem egy egesz Cambridgei nyelvvizsgat le kell nyomnom itthon idore. Szal neki is allok. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr22901312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása