HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Mult het

2008.11.25. 15:22 chrisie

Egy hete irtam. Azert az annyira nem rossz. Repul az ido, ne tessek felroni nekem, hogy nem mindig tudok irni...

Hat mostansag nagyon jol vagyok! Bevalik az uj eletstilus. Hetkozben otthon, hetvegen kiruccanunk. Nagyon kiraly! :D A het folyaman estenkent a legtobbszor otthon vagyok. Ez alol persze kivetel a hetfo, amikor CCre megyek. Nagyon hasznos igy elni, mert igy tudok eleget aludni, idot tolteni a pici csaladocskammal, akikkel egyre jobban elvagyunk, es keszulni a sulira. Az iskola fenomenalis. Kezdem azt erezni, hogy en vagyok az egyetlen aki rendesen keszul. Mondam, hogy a legelso alkalommal, amikor suliba mentem kicsit meijedtem, hogy vajon birni fogom-e. De most mar egyaltalan nincsenek ilyen problemaim. Vagom mirol van szo, es jol mennek a feladatok. Es a szavak is jol mennek. Multkor mar nagyon okosnak ereztem magam, amikor en tudtam elmagyarazni a tobbieknek egy szo jelenteset, es szinonimakat tudtam mondani. a helyzet az, hogy probalom megtanulni a szavakat amiket tanulunk. Ha mar egyszer ide kiszorultam a vilag vegire, akkor mar toltsuk hasznosan az idot. :D A tobbiek asszem vhogy mashogy toltik hasznosan az idejuket, mert olyan szavakat szoktam elmagyarazni, amiket mar egyszer vettunk. A lenyeg, hogy nagyon elvezem, hogy viszonylag gyorsan megmaradnak a szavak, es emlexem is rajuk. :D Ilyen meg otthon nem tapasztaltam. Mert mondjuk a szavakat otthon is egy villamos ut alatt tanultam meg, es a dogara meg tudtam is, de ket het mulva mar eszembe nem jutottak volna. ;) szoval a suliban hasitok, es nagyon elvezem. Most a nehezseget leginkabb a magnohallgatas okozza. Elo beszedben mindig ertem, hogy miro karattyolnak az emberek, de magnohallgatas kozben vhogy mindig elkalandozom es mason gondolkozom. Keptelen vagyok odakoncentralni. :S Vhogy ra kell eroltetnem magam.

A heten volt egy Anglia-Nemetorszag focimeccs. ;) Kihagyhatatlan! A nemetek a nemeteknek, a magyarok meg direkt ellenuk szurkolnak! :D Nagy poen volt. Es a meccs is eleg erdekes volt. Vegul az Angolok nyertek 2:1-re. :D Mekkora szivatas. Minden nemet letort. Volt aki oriasi fogadasokat vesztett el. Pl Lasagnet kellett foznie a csaladjanak. :D

Nagy attores kovetkezett be az eletemben. Elmentem a PRIMARK-ba. Hiresen olcso, jo kis vasarlohely. En utalok vasarolni, legfokeppen ruhakat, de ebbe a boltba bementem, es kepzeljetek... Szerettem!!! Ilyen se volt meg velem. Teljesen eletet atformalo elmeny. ;) A helyzet az, hogy tenyleg az itteni arakhoz kepest (es az otthoni arakhoz is) csodaolcson lehet vasarolni. Nem a legjobb minoseg, nem a legextremebb uj divat, de nekem pont jo. Es talalhatsz nagyon jo cuccokat. Szal vettem ezt-azt. Nem tolttottunk sok idot ott, mert se a Diana, se en nem vagyunk az a vasarlos tipus. De mindketten eredmenyesek voltunk. Eshat, ez a lenyeg! :D Mar tervezgetem, hogy megyek vissza, irom a listat mi kell. :D Ilyen meg komolyan nem volt. ;)

Asszem mondtam, de semmiben sem vagyok biztos... hogy beleuntam a sok pubozasba, clubozasba, ezert elhataroztam, hogy vmi ujjat csinalok. Pickniket akartam szervezni, de a hosszas kiifogasok utan csak paran atjottek hozzam szombat este (a lanyok az apjuknal voltak, Caroline meg a Chrissel) es foztunk magunknak. Diana es ket masik nemet lany jott at. A nemetekkel vannak sajnos nemi fenntartasaim, azert is szerveztem ezt a kis osszeroffenest, hogy hatha sikerul lekuzdenem oket. Valamellyest sikerult, de a vegso siker hetfon kovetkezett be. Tegnap CC utan annyira orultem mindenkinek, hogy mindenkivel ossze vissza tok sokat beszeltem. Nem tudom mi tort ram, de jo volt latni az embereket. Meg az olyanokkal is beszeltem egy kicsit, akikkel tenyleg tavolsagot szoktam tartani. Asszem megtort a jeg, es talan vegre tudok oldottan viselkedni veluk is. A baj az, hogy annyira maskepp gondolkozunk, hogy nekem neha nehezemre esik jolerezni veluk magam. Csak mondanak vmit es annyira nem ertek vele egyet, hogy nincs is kedvem idot tolteni veluk. De annak meg nincs ertelme hogy mindig csak vitatkozzunk a dolgokrol. Azon vagyok, hogy szepen elfogadjam a dolgaikat es gondolataikat, ugy, hogy kozben az enyemek ne valtozzanak. Node nem filozofalgatok. :D

Baratok... uj tema! :D Hannah forever!!! Talan mar meseltem rola. Biztosan. CCn szokott vezeto lenni. Huszonpareves lany Ausztraliabol. Jah igen, multkor atmentem hozza ebedre, asszem ezt mondtam. Nagyon bocs ha nem, kicsit nehez szamon tartani a sok mailt, blogot meg telefonbeszelgetest. :S A lenyeg hogy vasnap is talalkoztunk. Nagyon sokat beszelgettunk. Sokat segitett abban hogy megtalaljam az egyensulyt a csalad, baratok, eljaras, varosnezes es minden teren. Igazan uj lenduletet adott es otleteket, hogy mit lehet csinlani itt az angol vesztohelyen. ;) Szoval totalisan oda vagyok erte! :D

Es van meg egy uj lany. A CCn csak ugy veletlensegbol ismerkedtem meg egy Julia nevu, termeszetesen nemet lannyal. Hetfon beszelgettunk, es CC utan elhivtam a tipikus pubozasra. Probaltam ravenni, hogy ismerkedjen. :D Nem egeszen sikerult mindig, de azert nem volt, rossz. :D Aztan szamot csereltunk, es mondta, hogy mindekepp szeretne velem talalkozni masnap. Szal ma talalkoztam vele es meg egy baratjaval. Nem voltak tul beszedes hangulatban szal eleinte en loktem a rozsat egyfolytaban mindenrol. Aztan szepen beindultak ok is, igy vegul eleg jot beszelgettunk es kakaozgatunk. :D Asszem ez a lany nagyon kozel esik az en famhoz... ? :D Mar ugy ertem, hogy VEGRE VALAKI AKI SZERET KIRANDULNI. Legalabbis setani. Mondta, hogy ot hivhatom barmien turara, mert szivesen kiprobalja velem. :D Szal az elkovetkezendo hetvegeken vmikor mindenkepp elmegyek vele kiradulni. :D

Utolso erdekfeszito hirem, hogy megyek Bath-ba!!!! :D Iskolai szervzes megint. Kicsit draga, de en abszolut ugy gondolom, hogy megeri. Vegul is ezert is vagyok itt. Es meg a Stonehenget is meg fogjuk nezni! Biztos csodajo lesz. En mar csak a Dianat nem ertem  miert nem akar jonni... :( Mi baj ezzel a turaval? Neki egyszeruen nincs kedve. :( Kitalalta, hogy majd nemzetkozi gazdasagot akar tanulni. Becsbe fog koltozni. Most hogy mar tudja mit szeretne csinlani a jovojevel nem akarja az idot vesztegetni, hanem keszulni akar az egyetemre. Ezert most elhatarozta, hogy marciusban leteszi a Cambridgei vizsgat es aztan Business angolra fog jarni. (Szeretne.) Es vegul lehet, hogy korabban hazamegy, hogy dolgozzon es penzt keressen. En azt hittem itt is lehet penzt keresni, de o azt mondta, hogy itt nem lehet, mert amit keres, azt el is kolti, mert itt minden olyan draga. Ebben igaza van. De azert talan tudna gyujtogetni. :S Persze nem vmi jo hir hogy tavizni akar, de nala soha nem lehet tudni. Asszem ez csak egy elso felindulas volt, mert aznap epp elege volt a hostcsaladjabol. Majd meglatjuk mi lesz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr36787901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evelili 2008.11.25. 16:54:16

Cincinem!!!!
Ünnepélyes pillanat!!!!!!!!!!...eljutottam odáig,h regisztráljam magam.:)Persze eddig is olvastam,szo nem fárasztottad magad feleslegesen.Örülök,h kezded magad IGAZÁN jól érezni!A sok egyéb gondolatom ugyis közlöm a magán emailjaimben:).Csak gondoltam itt is feltűnési viszketegségeskedek egy kicsit:)puszillak
süti beállítások módosítása