HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Ujra

2008.11.12. 09:20 chrisie

Azt hiszem nincs sok ertelme minden apro mozzanatot leirnom az eletmbol. ;) A lenyeg amit napok ota probalok atadni, de asszem nem sok sikerrel, hogy mostanaban nem vagyok a legjobban. ;) Vmifele feszultseg van koztunk Carolinnel. De lehet, hogy nincs is velem semmi baja, hanem amugy is van eleg problemaja. Tegnap elegge ki voltam bukva es elhataroztam, hogy beszelek vele errol, de aztan este kedves volt, meg ma reggel is. Szal lemondtam a nagy vilagmegvalto beszelgetesrol. :D Es rajottem, hogy lehet hogy csak egy kicsit tobb idot kene veluk toltenem, hogy megismerjuk, megszokjuk egymast. ;)

Ma nagy betegsegjarvany van itthon. Lulu tegnap este hanyt, eszert ma itthon van, bar Caroline nincs meggyozve arro, hogy tenyleg rosszul van. Maddy is itthon maradt... mar megint fejfajas. Tegnap voltak a migren doktornal aki azt mondta, hogy tobbszor kene ennie. De mivel a Maddy hihetetlenul finnyas, es amugy sem eszik ezt eleg nehez bevezetnunk, de vadul probalkozunk. Szal ma beteg napot tartunk.

Mostansag mindenkire rajar a rud. Nekem ez a par nap volt eleg nehez, es a Dinanak is volt egy-ket rossz pillanata. Szegeny lany. Hetfo este CC utan mentunk a szokasos helyekre a tobbiekkel, de aztan a vegen mindenki ment haza, de mi meg setaltunk egy kicsit. Elegge kiakadt a Timora, mert beszolt neki. Csak poenbol, de tenyleg eleg durva volt. Az volt az utolso csepp a poharban. Aztan nekem elsirta a banatat. Miutan jobban lett realizaltuk, hogy valszeg az erzelem es a nyelvkozpont kozel van egymashoz az agyban, mert amikor ki volt akadva teljesen folyekonyan tudott mindent elmondani. :D elhataroztunk, hogy amikor a szobeli vizsgara megyunk majd jol kiakasztjuk egymast elotte. ;)

Mostansag kiolvastam egy konyvet. Tudjatok amikor idejottem rogton elkezdtem olvasni. De aztan volt egy eleg hosszu szunet, aztan most megint olvasok. Felelmetes a valtozas a ket fajta olvasas kozott! :D Eloszor ugy tudtam mirol van szo, meg ertettem, de azert voltak ismeretlen szavak. Most meg ugy olvastam, hogy minden szohoz tudtam vmit kotni. Rajottem, hogy csodalatosan hasznos dolog, mert latom leirva azokat a szavakat, amiket csak szoban hasznalok, es ujra feleleveniti a regi tudast, es az uj csak 1x-2x latott szavakat is megtalalom. Egy szoval igazan hasznos a szokincs szempontjabol. :D Megprobalok, majd aktivabban konyvmolykodni.

Itt folyamatosan esik az eso. Nem is tudom, hogy otthon miert nem volt furcsa, hogy mindig minden vizes. Multkor zuhogo esoben gyalogoltunk haza a sulibol Dianaval. Nem eleg hogy csurom vizesek lettunk, de a TKm es a fuzetem is total elazott. Amit utalok! Szeretem a rendes dolgokat, de egy elazott konyv egyaltalan nem rendes. :( Es a fuzetemben a hulye tinte meg elfolyt. Nagyon idegesito! Mindek irtam le, ha most meg nem tudm elolvasni!!! Mondjuk kicsit nagy ugyet csinalok belole, csak par szo van ami tenyleg teljesen elfolyt. :S Usse kavics!

A roplabda edzesekrol asszem le kell mondanom. Caroline ezt is belesorolta a "jobban szervezett"-be. Nem mondta ki hogy ne jarjak edzesre, csak elmondta mit var el tolem, amibol az kovetkezik, hogy nem tudok edzesre jarni. :[ Igyhat megint visszaterek az uncsi futashoz. Legalabbis kene. De nem nagyon megy. Tudjatok... itt csak hizik az ember. ;) Majd csak lesz vhogy! :D

Remelem mindenki nagyon-nagyon jol van!!! Most mar megprobalok valaszolni a levelekre!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr62764722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bucicuci 2008.11.12. 21:46:44

szia!
sokat gondolok rád! szerintem mindenképp próbálj meg beszélni carolinnal hogy igyekszel, de te is ember vagy mint ő, és hogy lehet hogy néha hibázol, de te tényleg mindent megpróbálsz! szerintem ha most látja hogy kicsit összeszeded magadat, és mondjuk kicsit lecsökkented programjaid számát (átmenetileg!!!!!), akkor te is meg ő is jobban fogja érezni magát. a többiek meg (timo és társai) megértik talán helyzetedet. szerintem kb 1 hétig próbáld meg, aztán... nem tudom!....puszi
sok szerencsét
bralány
süti beállítások módosítása