HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Lehetosegek sokasaga

2008.10.23. 16:50 chrisie

Mindi utaltam hasznalni az internetet. Valahogy mindig beleuntam. Megneztem az e-mailjeimet, valaszoltam es eppen eleg is volt belole. De mostanaban nagyon rakaptam. Amiota elinteztem, hogy legyen 300 ingyen SMSem rajottem, hogy annyi lehetoseg van korulottunk amirol nem is tudunk, es csak egy kis utanajaras kene. Sajnos az olcso buszjegy megkereseserol mar lemaratam, mert Timoek megvettek a jegyekt Skociaba.

Holnap utazunk SKOCIABA!!! :O Halali!!! Akkora party lesz! El se hiszem!

Viszont olcson talaltam mozijegyeket. Egyet veszek es kettot kapok erte. ;) Megeri.

Es... nem birom ki ropi nelkul. Nagyon hianyzik, ezert elhataroztam, hogy megprobalkozom, hatha talalok vmi jot. Hat talaltam dogivel. Persze arakat nem irtak, pedig nekem az eleg lenyeges. De irtam vagy 6 helyre, hogy lehet-e csatlakozni es mennyibe kerulne. Szal a vegen meg lehet hogy fogok tudni ropizni itt is. :D Oltari jo lenne!

Es vettem vegre headsetet is szal, ha valakinek van Skypeja, azzal tudok telefonalni is! ;) [A user nevem: krosztonka.]

Most ki kell takaritanom az egesz hazat, mert eddig nem sok hazimunkat vegeztem a heten. ;)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr26728329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qsz 2008.10.27. 18:36:13

Hú krosztonka?:D Angol mobilszámod meg tudod adni? Mert nekem is maradt még 7-8 ingyensmsem!
süti beállítások módosítása