HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

Fellegekben

2008.10.07. 18:31 chrisie

Minden nap napkozben annyi erdekes dolog eszembe jut amit le szeretnek irni. De persze minkor leulok a nagyjat elfelejtem, meg nem is lehet ennyire igenybevenni a kedves olvasok turelmet. ;)

Probalom visszafogni magam.

Ma 10 centivel a fold folott voltam, majdnem egesz nap. (Mar nem azert mert futottam egesz allo nap! Bar az is volt benne:)

Tegnap sikerult a Dianat elrangatni CCre. Asszem elvezte. :D Bar mint minden nem keresztenynek "kicsit sok volt a vallas resze". Pedig osszesen csak 10 percet foglalkozunk a Bibliaval egesz masfelora alatt. :S Utana megint beultunk pubozni. :D Talalkoztunk Jessivel es Sabrinaval. Nem tudom meseltem-e mar roluk. Vicces, ok "kihullottak" a CCrol. Egyszer jottek, aztan sok volt a "vallas". Es most a nagy CCs csapat osszefutott a volt CCsekkel. :D Nah jo, ez lehet hogy csak nekem vicces, de aranyosan elszarkasztizaltunk a CCn. :D A lenyeg, hogy megint jol ereztuk magunkat. :) Legalabbis en. Eszmeletlen jofejek vannak!!! Eddig a legjob haverok a Christina, Timo, Diana voltak, de most ugy tunik Jessivel es Sabrinaval is jobba leszunk. Nagyon mondtak, hogy a hetvegen menjunk el vhova egyutt. De sajna megint babysittelnem kell. :( Es egy uj lany is feltunt. Rola meg nem meseltem. Elso CCn o volt a csoportvezetom. Hannah, Ausztraliabol. :D Eszmeletlen fura csaj, de nekem nagyon szimpatikus volt mar az elso alkalommal, es utana minden CCn kicsit elhulyultunk. Nem tudom menny idos lehet, ugy huszon valamennyi. Mindenesetre megkerdezte, hogy egyszer a hetvegen nem futunk-e ossze!!! :O Leesett az allam! Tok jol esett, hogy eszebe jutott, hogy velem talakozzon. Azert is jo ez, mert altalaban en szoktam elkezdeni nyitni az emberek fele, ez most o kerte el az en szamom, nem pedig forditva! :D Ez bearanyozta az estem.

12 utan valamivel agyban voltam, es reggel -mint igertem- koran keltem. 5:15kor. Elinteztem a reggelit, kutyaetetest, lunch-boxokat es futva sprinteltem a reggeli Central Prayingre (kedd reggelente kozos ima a templomban). Hihetetlen jo volt!!! Enekelgettunk, kisebb csoportokban imadkoztunk, Bibliat olvastunk... En nem tudom miert volt ilyen nagy elmeny, de meglehetosen nagy hatassal volt ram. Meg felkelni sem volt nehez reggel. [Vannak csodak!] Szoval reggel fel 8 utan 10 centivel a fold folott lebegve jottem ki a templombol. Az egesz napomat annyira atjarta ez a lebeges, hogy orommel tudtam csinalni minden hazimunkat! Meg arra is raszantam magam, hogy Clover (A Kutya) szoret is megkefeljem. Pedig oszinten elegge ruhellem azt a kutyat. Tiszta kulye, es lusta. Ezek utan olyan jofej voltam, hogy meg futni is el akartam vinni, de amennyire lusta, nem volt hajlando velem futni, igy vegul egyedul mentem el. De ilyen jo sem futottam meg amiota itt vagyok. [Ilyen tempoban es ilyen sokat sem.] Tenyleg vmi a levegoben tartott. :D En nem tudom mi ;) de csodalatosan szep napom volt. Az esos, csopogos, szeles idot is szepnek talaltam... mert legalabb hideg nem volt.

Sajnos azt hiszem igy a tavolbol nem lehet atadni ezt a lebego erzest.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr19701549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása