HTML

Highgate-i napok

Friss topikok

  • ZmanUK: -h :) (2009.05.27. 16:49) Anglia-korut
  • ZmanUK: Hat Manchester helyett Liverpoolt ajanlanam, mert Manchesterben nincs semmi latnivalo ... (2009.05.14. 17:31) Jahj, ez a csodalatos Andi!
  • vényesssy: Jó volt újra látni a hangodat-pazar szinesztézia mely téged idéz! Mindent bele! (2009.05.08. 12:36) Hosszu-hosszu ido utan megint...
  • Qsz: Neked is boldog húsvétot Krosztonkám!! Most végre behoztam blogos lemaradásomat:-D Jó kis szombate... (2009.04.11. 23:13) Husvet elott
  • Psyman: Nem a G20 csúcs miatt tüntetnek? Londonban találkozik a világ 20 vezető gazdasági hatalmának vezet... (2009.04.02. 00:52) Wohoo

Linkblog

evezredek tavlatabol

2009.03.23. 15:31 chrisie

Lassan, de eljott az ido hogy megint tudok irni. :S Felelmetes. Gondolkoztam, hogy inkabb a 19 olvasatlan levelemmel foglalkozzak, vagy innkabb ide irjak. Nah most ez nyert, de legkozelebb a levelekre fogok husegesen valaszolni.

Olyan reg irtam hogy azt se tudom hol kezdjem, mit irjak, mik tortentek.

Szal kezdjuk a konnyuekkel. Nalunk csodaszep tavasz van!!! :D Teljesen meg vagyok orulve tole. Dianaval tobbszor is mentunk a kozeli parkba hevereszni. En asszem kicsit le is pirultam a napon!!! :D Persze valszeg ez nem lehet igaz. ;) Miden csodajo!!! Viragoznak a fak, mindenfele viragillat, narciszok, noszirmok a parkokban... kolosszaris! :D Persze en mar nagyon keszultem lelkiekben hogy jon a rossz ido. Igy is nagyon jol jartunk mert kb 3 het szep idonk volt. De mara eljott a kicsit szelesebb borultabb... szokasos Londoni idojaras. De szerencsere kicsit felszivtuk magunkat a napsutessel, szal jobban aljuk a sarat! :D

Itthon mindenfelek tortennek. Volt egy kicsit melyebb idoszakom megint Carolinnal. A problema az volt, hogy tul sokszor jartam el estenkent [ami azert volt mert ossze vissza szulinapokat mentunk unnepelni a lanyokkal]. A baj az volt, hogy a het ket napjan amikor en elmentem az utolso pillanatban kiderult, hogy o is elmegy. Nem volt igazabol para, mert az Emma itthon maradt es "felugyelt", de ez  megsem a legjobb megoldas [az o szemukben]. Es mindezek utan a legrosszabb az volt, hogy egyik reggel mondta, hogy jol van, de jovo szerdan tenyleg nagyon kell hogy itthon legy, mert megyek az Emma koncertjere, szal senki nagy nem lesz itthon. Na erre szivem, gyomrom osszerandult... "De, nem tudom emlexel-e, egyszer felhivtalak, hogy lehetseges lenne-e hogy nem babysittyozom, mert van egy jo kis lehetosegem menni a szinhazba a sulival..." [Oszinten nagyon bocs... tudom, hogy ez a mondat nem sikerult nagyon magyarosra, de nem tudom en mar hogy fogalmazzam at hogy jobban hangozzek :S] Hat erre kisebb pofavagasokkal kiderult hogy de, emlexik, es akkor majd a Lulu meg a MAddy ketten lesznek itthon [ami azert annyira nem para...!!!! Sot!] Hat frontalis utkozes... pocsekul ereztem magam. Szal elhataroztam, hogy majd delutan beszelek Carolinnal. Vettem is a batorsagot es elkezdtem neki mondani, hogy tudom, ez a het kicsit szetszort volt, mindenki ossze vissza eljarkalt, de szeretnem megkerni, hogy nyugodtan barmikor szoljon, hogy maradjak itthon, szervezzem at a programom, mert alt ez megoldhato!! Caroline nagyon kedvesen mondta, hogy dehogy nincs semmi baj, es persze, es koszoni. :D Nah ez volt a kapcsolatunk kisebb megmentoje. Azota megint megvagyunk. Bar a hetvegen eleg szabadnak erezte magat arra hogy adjon egy adag munkat... dehat nem bantam! :D Ha boldogga teszi. ;D

Volt egy mosogepes ugyunk is a mult heten. Szepen lassan a gep feladta a szolgalatot. A szerelo jott, aszondta a masinanak semmi baja, cska az hogy vizkoves. Sikalgattuk, mosogattuk, vizkovetlenitettuk :P es ujra mukodesbe hoztuk. Hat mukodott is, de nem tokeletesen, aztan vegul teljesen beadta a kulcsot. Megrendeltuk hat az uj mosogepet. [Csodalatos modon nem okoz problemat kb £500 kieses a csaladi kasszabol...] Egy hetig mosogep nelkul voltunk, ami itt egy katasztrofaval er veget, mivel mindent [meg a torolkozoket is] egy hasznal utan a szennyesbe dobjak. Oriasi kupacc szennyes volt mindenfele a lakasban, nem beszelve arrol, hogy az ossze torulkozo is mocskos volt, mert felhasznaltuk oket a regi mosogep tisztitasakor. Oriasi kupleraj. De megerkezett az uj mosogep!!! Egesz nap itt kellett lennem haptakban, hogy barmikor jon a kicsitke fogadni tudjam. Het de a szerelok nem voltak tul beszedesek. Kiderult, hogy hiaba az uj mosogep... meg mindig enm mukodik. Nah megmondtam nekik, hogy addig ne tavozzanak amig nem hivjak fel Carolinet mi a baj vele, mert biztosan tudnia kell errol. Fel is hivtak, meg is beszeltek. Erre Caroline hazajon es engem kerdez mi a baj. Hat mondtam... annyira nem tudom. Erre a tipikus merges fej: "Dehat azt mondtak neked megmutattak!!!" Hat rendben osszehoztuk mi a problema es megint "boldogok" voltunk. Masnap megint itthon varakoztam, most mar a vizvezetekszerelore. :D Nah o mar egy jobbfejebb pasas volt. Minden elmagyarazott, tanitgatott a mosogep hasznalatara, jo kis trukkoket mutatott. Kiderult a a cso volt eldugulva, rovid uton megjavitotta es orultunk. De neki is megmondtam hogy hivja fel Carolinet. Meg is tortent... be happy. Hat tenyleg orultunk. Mukodott a gep. Be is raktuk a mosast... innentol a tema happy end! Azota is napi ketszer mosok, mint azelott! :D Viszont a vicc az egeszben, hogy este a szerelo felhivott minket, cska hogy erdeklodjon, hogy mukodik-e a cuccos. Caroline vette fel. A szerelo kerdezte: "Kriszti?" - "Nem, Caroline." - "Ah." Hat azota azzal szivatnak hogy belezugtam a sracba. Mikor kioktattam oket, hogy nekem nem jott be es felesege van, meg amugy se gondoljanak ilyet, akkor maradtak annyiban hogy a srac zugott belem. :D Micsoda pletykafeszkek!!! :D

Emmanak volt gyujto koncertje. Nem tudom mennyire tudjatok, de o operaenekes szeretne lenni. Mar mindenfele enek vizsgaja megvan, mar csak a zenei egyetemre vagy mire kellene mennie. De elotte elvegez egy masik egyetemet... mindenki azt mondja, hogy varni kell, mert meg ki kell alakulni a hangjanak. A lenyeg, hogy amikor Irorszagban voltak nyaralni az ottan szallodatulaj felajanlotta, hogy az uj studiojaban felvehetnenek egy CD-t ami jol jonne neki, mivel tudna osztogatni mindenfele, ahol szukseges. El is hatarozta hogy visszamegy megcsinalni a felvetelt, csakhogy az utazashoz sok penz kell. Ezert volt a koncert. Fergeteges hangja van a lanynak! Par szamot a Maddyvel egyutt enekeltek... olyan kis cukik voltak! :D Es olyan aranyos volt, az Emma enekeles kozben ram nezett egyszer, nekem meg persze fulig ert a szam, es erre o is nagyon elkezdett mosolyogni. Nagyon aranyos volt. A vegen megkoszonte. Mondta, hogy amikor ram nezett biztos volt benne, hogy en elvezem a koncertet! :D Hat jo volt, mitagadas. Kb £500 gyujtottek ossze ha jol tudom. Ami sztem eleg jo, de undorito, ahogy a Carolnie mindenkibol penzt akar kihalaszni. Csomoan kuldtek penzt postan... mindig jol kibeszeltuk, hogy mennyire nagylelkuek,vagy eppen mennyire kicsinyesek, hogy siman adhatnanak tobbet is... Napokig ilyenekrol szoltak a beszelgetesek. Mindent tudni akart, ki mennyit, hogyan fizetett. :S Hat nekem a hatamon felallt a szor. De teny, hogy van nehany dolog amit megeri ellesni toluk. Neha igen is fel kell allni az igazadert es a sajat penzedert! [Bar ez nem az az eset volt.... csak tobb ilyen tortent mar velem]

Meseljek reszeg sztorit is, hogy kiakadjatok!? Tudom otthon tuti azt mondjak ne mondtam el. De muszaj. :D Nem nagy sztori a lenyeg, hogy mentunk egyszer partyzni az egyik lany szulinapja alkalmabol. Borozgattunk... ami nagyon veszelyes. Kedvesen eliszogattam, semmit nem ereztem, csak kicsitket jobb volt a kedvem, amivel persze meg smmi baj nincs. De mikor megerkeztunk egyszerre beutott a bor hirtelen hatasa. :) En nem is tudom hogyan, egyszer csak nagyon rosszul lettem. :S Szal kb fizettem azert, hogy bemehessek, hasznalhassam a WCt egy kis... es aztan hazamenjek. A felelmetes nem ez volt. Emberi hiba, tudjuk, hogy borral legkozelebb csinnyan banunk. Szivas, nem vagyok buszke, dehat megesik az ilyen. A szar tudjatok otthon, es masnap volt. :S eletemben ilyen masnapossagom nem volt. Ejjel alig tudtam aludni. Minden oraban felkeltem, masnap pedig minden amit el tudtok kepzelni. Fejajas, hanyinger , szedules... :S Hat nem volt tul jo. Osszessegeben nem volt olyan borzaszto mint hangzik, de kajara eleg nehezen tudtam ranezni aznap. :) A kepvencem az volt hogy este ropire mentem.

Hat az edzes elejen mindenki rajtam nevetett. :D [Na jo ha nem is mindenki, de aki tudott a masnapossagomrol...] Egyetlen epkezlab utesem nem volt a bemelegitesen. Egyszeruen elsetaltam a feladas alatt... Hat tenyleg egy elmeny volt. De aztan elkezdtunk jatszani, es vhogy nagyon osszejott minden. De annyira, hogy mindenki csak amult. Szetszervaltam az ellenfelet, de ugy hogy meg a sracok sem tudtak osszekaparni a labdakat. Minden letezo kemeny utest osszeszedtem, es csodajo menteseim voltak. :D Micsoda onajnarozas!!! :D Dehat ez az igazsag! Hahahahaha. Nah a lenye ghogy nagyon nagyon elveztem. Mostantol megfontolando, hogy maskor is masnaposan megyek. :D

Ennek oromere hivtak hogy masnap is menjek egy masik edzesre, szal a hetvegem eleg rendesen a ropirol szolt. :D Vegre!!! :D Ott pedig vegre egyszer feladtam [amit regen is csinaltam] es csak huledeztek, hogy milyen jol megy. Hat nem mondtam nekik, hogy 3 ev feladas utan azert ez eleg rendesen elvarhato. :D De azert en is nagyon boldog voltam, mert a fel eves kihagyasom ota egyszer sem sikerult normalisan feladnom.

Akartam irni nektek, hogy mennyire utalom, hogy a templomban a miseken tok sokat beszelnek anyagi tamogatasokrol meg hasonlok.. de errol monst nem irok, mert nincs kedvem. :D:D:D

Viszont azt elmondom, hogy kezdek angolosabb lenni oltozkodes szempontjabol... Bar cska nagyon kicsit. Asszem ket fele van a dolgonak aminek hatnia kene ram. Az egyik, hogy itt a lanyok nagyon sokat hordanak szoknyat. [Altalaban] Nah hat ez az ami nincs ram hatassal... ;) De talan majd idovel. A masik az, hogy az emberek szivbaj nelkul otthoni cuccban, pl melegitoben kijarkalnak az utcara. Otthon ha kilepek a hazbol, akkor normalisan, rendes ruhaban kell megjelennem. Legalabbis nekem az volt az alap. De itt a melegito teljesen hetkoznapi viselet. :D Szal en is kedek lazulni es neha napjan otthoni cuccban elhagyni a terepet. Ami egyebkent sokkal kenyelmesebb mint barmi mas, szal meg tudom erteni, hogy azt akarjak hordani az utcan is. :D

A hetvegek mostansag tanulassal es napos parkbanulesekkel telt. Ez a hetvege viszont nagyon zuros lesz. Szombaton a sulivan megyek videki "turara". Vasnap este pedig megint csak a sulival megyunk vmi olcso indian etterembe. Szerdan, pedig szinten a sulival megyek szinhazba. Dirty Dancing szinpadon!!! :O Szal egy egesz kis megelhetest koltok most a sulira, nem beszelve arrol, hogy a heten jelentkeznem kell a vizsgamra ami megint csak £105. Caroline tartozik nekem £100-al ebben a pillanatban, de amint megadja el fog uszni ezekre a kiadasokra. A helyzet, hogy egy vasam sincs most. Es nem is lesz a het vegeig valszeg. :S Pedig ha elgondolkozom lassan a jegyecskement hazafele le kene foglalnom... Hazamegyek egyaltalan??? :D Tuti hogy hazamegyek, de oszinten annyiam mondjak, hogy jojjek vissza es olyan megyozo.... mert nem is kell meggyozni, mert poen itt elni! Mondjuk au pair azert soha nem lennek megint, de egyetem utan mondjuk biztosan jo el tudnek helyezkedni. ;) Nah jo ez meg a jovo zeneje. :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uk-chrisie.blog.hu/api/trackback/id/tr111020357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása